Сторінка 6 з 72

ПовідомленняДодано: Нед квітня 29, 2007 21:45
MMM
Так як двигун пішов на зад виглядає так що одне друге не зачіпить, але я все таки переробив, це мабуть було саме легше в переробці.
Доречі якщо ти готовий то можеш з нами в карпати на тест драйв.

Капотів немає :cry: , обшивка стелі звисає до половини (вирізав лючок зверху) :cry: , відпустку відгуляв :cry: так що прийдеться мені плакати гіркими сльозами поки ви будете по карпатах їздити :cry:, постараюсь вирватись бодай на зустріч.

ПовідомленняДодано: Нед квітня 29, 2007 23:56
Shurik
Та закінчиш даш знати - можемо зробити тест-драйвчик,тест-драйв або тестдрайвище по околицях Львову.

ПовідомленняДодано: Чет червня 12, 2008 19:55
Drifter
Не хотілося плодити нову тему, то ж вибачайте, підняв цю.
Уже декілька раз писав, що роблю дипломну роботу по темі "Встановлення мерсовського дизеля на УАЗ". І ось лишилося до завершення дуже мало. У вівторок захист.
Але мені дечого не вистачає.
В записці повинна бути технологічна частина, тобто потрібно описати послідовність виготовлення декількох деталей: перехідноі плити, на якому верстаті вона проточувалась, шліфувалась, свердлилась, і за допомогою якого інструменту. На якому верстаті проточувався первинний вал, на якому і якою фрезою перерізались шліци. Так само, як виготовляється флянець під вижимний підшипник. З яких все це матеріалів.
Я не технолог, а експлуататор і тому в мене з цим загвоздка. :? Хоча і вимагають тільки описово, припусків, режимів різання та. ін. рахувати не потрібно.
А інформації то всього треба на дві сторінки А4 і то правдивість та точність її перевіряти ніхто не буде.
Може є хто технолог, підкажіть, як воно все по науці робиться, бо на пальцях професорам якось у вівторок не зручно буде пояснювати :D .
Заздалегідь дкую!

ПовідомленняДодано: Чет червня 12, 2008 22:01
genadiy
Drifter написав:Не хотілося плодити нову тему, то ж вибачайте, підняв цю.
Уже декілька раз писав, що роблю дипломну роботу по темі "Встановлення мерсовського дизеля на УАЗ". І ось лишилося до завершення дуже мало. У вівторок захист.
Але мені дечого не вистачає.
В записці повинна бути технологічна частина, тобто потрібно описати послідовність виготовлення декількох деталей: перехідноі плити, на якому верстаті вона проточувалась, шліфувалась, свердлилась, і за допомогою якого інструменту. На якому верстаті проточувався первинний вал, на якому і якою фрезою перерізались шліци. Так само, як виготовляється флянець під вижимний підшипник. З яких все це матеріалів.
Я не технолог, а експлуататор і тому в мене з цим загвоздка. :? Хоча і вимагають тільки описово, припусків, режимів різання та. ін. рахувати не потрібно.
А інформації то всього треба на дві сторінки А4 і то правдивість та точність її перевіряти ніхто не буде.
Може є хто технолог, підкажіть, як воно все по науці робиться, бо на пальцях професорам якось у вівторок не зручно буде пояснювати :D .
Заздалегідь дкую!

Если напишу правду как делал болгаркой,сваркой,дрелью,лобзиком и токарным станком ТВ-4 -то точно не поверят.....тебе действительно нужен тот кто этого не делал - но знает как это сделать правильно,тоесть действительно технолог или на худой конец учитель черчения..

ПовідомленняДодано: П'ят червня 13, 2008 8:40
MMM
Мда... Віддав на завод, сказав (намалював) як треба. мені і зробили. На превеликий жаль в даному випадку незможу допомогти :(

ПовідомленняДодано: П'ят червня 13, 2008 10:59
Drifter
Я також вал разом із мерсовським диском зчеплення віддав на рем-завод вони і поміряли і переточили і підігнали, а плиту вирізав газосваркою і обрізав болгаркою, але ж таке науковим людям не розкажеш :) .

Ну і ладно, знайшов "умну" книжку "Обработка металлов резанием. Справочник технолога" Щось звідти повибираю, можливо і не точне, але наукове і красиве :D .

ПовідомленняДодано: Суб лютого 28, 2009 20:45
MaZaN
Подскажите пожалуйства где можно установить дизельный мотор(контактную информацию)!!!

ПовідомленняДодано: Суб лютого 28, 2009 22:06
МАХНО
В Киеве СТО ,,СОКОЛ,,

ПовідомленняДодано: Суб лютого 28, 2009 22:09
genadiy
МАХНО написав:В Киеве СТО ,,СОКОЛ,,

"СОКОЛ and compane"

ПовідомленняДодано: Нед березня 01, 2009 1:33
СОКОЛ
ну прям так и СТО просто прут не стандартные решения

ПовідомленняДодано: Вів червня 02, 2009 7:53
Сава
МАХНО написав:В Киеве СТО ,,СОКОЛ,,
Адрес пожалуйста

ПовідомленняДодано: Вів червня 02, 2009 10:46
Student
По просьбе Сокола выкладываю его контактную информацию.

Сокол (Алексей) 8 050 257 11 08

СТО находится в Киеве на Железнодорожном шоссе.

Более детальная информация по моб.

У Сокола не каждый день есть доступ в инет.

ПовідомленняДодано: Пон січня 04, 2010 19:10
korak
еще не собрал передный мост а уже мечтаю о дизеле (вернее уже давно мечтаю :D )
перелопатил много инфи, на уазбуке хвалят тд27 , но нам до Японии далеко
ом616 и ом617 очень много всяикх переделок и "двигатели динозавры"

тут генадий писал про :
ЕТ 70 стоит на бус ДАФе 400-440


ЕТ-70 по ДАФ, он же ХД3Т по ПЕЖО, он же FSA по ФОРД

дизель ЕТ70, ЕN55, SFA (Від Пежо)

Моделі авто :
Peugeot Engines 2.3-2.5 Diesel/Turbo Diesel 1979-1993
peugeot J9 2.5 D (XD3P)
Peugeot 505 GTDT 2.5 D/TD (XD3p)/(XD3T)
Peugeot 604 GTD 2.5 TD (XD3T)
DAF 400 2.5 D/TD (ET70)
FORD Scorpio 2.5 D/TD (XD3P)/(SFA)
FORD Granada 2.5 D/TD (XD3P)/(SFA)

хотелось побольше информацыи от владельцев дизельных уазов, у меня сейчас 402 двиг стоит , но скоро или нескоро капиталить на капиталку уйдет до 5 тис грн, за ети деньги плюс еще чуть хотелось бы инодизель. Склоняюсь к ет-70, есть возможность нагрузить человека чтобы притащыл за бугра.
Генадий Вам слово по ет-70 :wink:

ПовідомленняДодано: Пон січня 04, 2010 22:12
genadiy
Смотри тут http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=45508 ,там в конце я еще две книги выложил по этим двигателям.

ПовідомленняДодано: Вів січня 05, 2010 11:35
korak
genadiy написав:Смотри тут http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=45508 ,там в конце я еще две книги выложил по этим двигателям.


пасиба за ссылку :wink: . книги качну. мне бы услышать типа восторг или нестоит заморачиватся. еще такой вопрос буду перебирать передние ресоры чтобы потом не возвращатся к ним , как по весу ет-70 , намного тяжелее 402 , листы надо добалять в ресору или нет ?