Сторінка 1 з 1

Вопрос по компоновке дизельного двигателя MB на УАЗ 452.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 0:47
Павел
Приветствую!
Я конечно опыта имею мало по дизельным моторам, но пересмотрев много фоток на форуме, понял, что много чего не хватает.
Особое внимание обратил на впускной колекрот, у меня он сварен самодельный и к нему притулен масленый фильтр от УАЗа. Летом машина очень теряет в динамике и тяге, особенно когда очень жарко. Подумывал о выводе забора воздуха в район боковины там, где маленькие окна.
Интересует мнение по этому поводу, может, кто что-то подобное делал.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 1:22
Shurik
МММ вроди такое хотел делать, но руки не дошли.
Я его може в среду увижу поспрашиваю про тягу.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 1:41
Voditel
Шопотом.

Главный по дизелям Genadiy, ездит еще со времен совка на дизельном УАЗе. :D

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 1:47
Shurik
Шопотом.
Знаю. :)
Но у МММ буханка и вопрос по буханке.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 1:59
Voditel
Криком.

У буханки двигатель не стоит не над мостом и это избавляет от многих проблем.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 13:42
Павел
Меня интересует, сильно ли влияет отсутствие родного впускного коллектора, ведь там есть еще какие-то заслонки и прочие прибомбасы.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 15, 2008 14:37
Voditel
Сильно.
Но про детали спроси всё таки Гену.

ПовідомленняДодано: Вів лютого 19, 2008 11:30
MMM
Павел написав:Меня интересует, сильно ли влияет отсутствие родного впускного коллектора, ведь там есть еще какие-то заслонки и прочие прибомбасы.

Не дочекався до середи щоб покричати :)
В мене стоїть рідний колектор і рідний фільтр від МВ, шноркель хотів робити але руки не дійшли :) , літом в жару тяга в нормі.
http://uaz-club.org.ua/gallery/displayimage.php?album=190&pos=3
http://uaz-club.org.ua/gallery/displayimage.php?album=190&pos=1
http://uaz-club.org.ua/gallery/displayimage.php?album=190&pos=1

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 10:58
Drifter
В мене є запитання до Павла і МММ, тобто тих людей у кого цей двигун уже стоїть на буханці.
1. Чи робили щось з піддоном, чи не достає до моста?
2. Якщо пересували назад, то наскільки змістилась коробка з роздаткою відносно стандартних кріплень?
3. Мені продали ОМ616 з колектором від 5-ти циліндрового ОМ617, порадили відрізати і заглушити один канал впускного павука, чи буде працездатна така конструкція?

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 11:17
Drifter
Ось на скільки я змістив двигун назад відносно стандартних кріплень. Але ще не впевнений чи не буде доставати мостом до піддона.
Зображення
Зображення
Коробку з роздаткою ще не ставив, бо не можу знайти матеріал для прехідної плити, хоча первинний вал вже перерізав.
Як вважаєте, так може бути, чи пресувати вперед, так щоб роздатка стала на стандартні кріплення, і різати піддон? Якщо різати, то як бути з маслозабірником?

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 12:49
Павел
Здорова, коллега!
:)
По поводу двигателя могу сказать, что у меня предыдущий хозяин УАЗа, он же и внедрил двигатель от MB, пошел не самым простым путем. Двигатель стыкуется с коробкой при помощи хитрого картера маховика. Он сделан из двух картеров от MB и УАЗа. По его рассказам он попотел чтоб довести его до кондиции. Зато он почти не переделывав вал от КПП. Коробка и роздатка стоят на своем месте.
По поводу поддона то он у меня немножко изменен с правой стороны, в передней части переделан его угловая часть, в том месте расположена вершина картера моста. Проверяли ездой по полю с прыжками на просевших рессорах – не достает :)
Что еще, мотор стоит на его родных лапах, а подушки сначала были от ГАЗ 53 (разрезанные пополам). Сейчас замененные методом подбора не помню от чего.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 13:03
Drifter
Приветствую!
Если не сложно сфоткай поддон и картер маховика!
Поддон интересует для моей дальнейшей разработки.
А картер, просто интересно увидеть такое сочетание.

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 13:31
MMM
Не знаю на якому авто ставиться двигун бо з піддонами буде різниця в залежності від машин, в мене на санітарці:
П1 - Відрізав праву сторону на металевому (маслозбірному) лючку і вирізав грижу з правої сторони алюмінєвого піддона. Раніше мені било об піддон хвостовиком моста.
П2 - В санітарці я поставив стандартно, тобто кпп і ркп стали на свої місця
П3 - не_знаю, на мій погляд краще піти на шрот і купити відповідний
В Гайдамаки на 469-й такий двигун ставив Genadiy, там з піддоном набагато сумніше виглядає і мабуть я думаю що масляний насос доведеться через шланг\трубку переносити в інше місце, це краще в них питати.
В моїй галереї є пару фото http://uaz-club.org.ua/gallery/thumbnails.php?album=190

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 15:46
Drifter
MMM написав:Не знаю на якому авто ставиться двигун бо з піддонами буде різниця в залежності від машин, в мене на санітарці:
П1 - Відрізав праву сторону на металевому (маслозбірному) лючку і вирізав грижу з правої сторони алюмінєвого піддона. Раніше мені било об піддон хвостовиком моста.
П2 - В санітарці я поставив стандартно, тобто кпп і ркп стали на свої місця
П3 - не_знаю, на мій погляд краще піти на шрот і купити відповідний
В Гайдамаки на 469-й такий двигун ставив Genadiy, там з піддоном набагато сумніше виглядає і мабуть я думаю що масляний насос доведеться через шланг\трубку переносити в інше місце, це краще в них питати.
В моїй галереї є пару фото http://uaz-club.org.ua/gallery/thumbnails.php?album=190

Я ставлю двигун поки-що на раму 452-го, а яким кузовом буду накривати, ще не вирішив, або 452-м, або газ-69.
Вашу галерею, я переглядав уже декілька раз, але якщо не важко, то додайте ще і фото піддона, щоб було наглядніше!
Буду дуже вдячний!

ПовідомленняДодано: Сер лютого 20, 2008 17:24
MMM
На жаль немаю таких фото, хіба що як залізу під уаз і зфотографую, але це буде десь з наступного тижня.