Термостат. Маркировка.

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » П'ят липня 06, 2012 21:35

Код: Виділити все
Пока ничего не трогай...и сделай фото с другой стороны.


Тихенько підійшов з задньої сторони термостата, зачаївся і акуратно сфоткав з відстані :)

Напиши маркировку


Маркування не пишу так як всі написи видно на фотках. Інших на термостаті/упаковці немає. При продажу сказали, що термостат від 102-го двигуна Мерцедеса. Також сказали, що цей двигун ставили на МВ 124.

Зображення

Зображення

Зображення

Наперед вдячний за допомогу.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення дроник » Нед липня 08, 2012 9:39

себе поставил субаровский открытие 82.очень довольный.
дроник
Участник форума
 
Повідомлення: 114
З нами з: Пон червня 18, 2012 19:15
Звідки: полтава
Телефон: 0979236077
Машина: 31512

Повідомлення Bobikus » Нед липня 08, 2012 22:11

дроник написав:себе поставил субаровский открытие 82.очень довольный.


Так не піде :) Всім потрібно знати модель, маркування, потреба доробок, особливості встановлення ітд.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення дроник » Пон липня 09, 2012 0:00

доработка была только выточил уплотнительное кольцо что бы прижать термостат потому что время и вода разьели место куда он садится ну и герметик.
дроник
Участник форума
 
Повідомлення: 114
З нами з: Пон червня 18, 2012 19:15
Звідки: полтава
Телефон: 0979236077
Машина: 31512

Повідомлення hellcat » Пон липня 09, 2012 12:21

Bobikus, у термостата на фотке нужно высверлить заклепку, которая держит маленькую тарелку и обточить по периметру на 0.5 мм (по месту). После установки я за 5 лет в термостат не лазил, иногда ездил на воде даже. Но лучше лить антифриз.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Bobikus » Вів липня 10, 2012 12:09

hellcat написав:Bobikus, у термостата на фотке нужно высверлить заклепку, которая держит маленькую тарелку и обточить по периметру на 0.5 мм (по месту)..


Тобто малу тарілку, її шайбу і пружинку - в металобрухт? А обточити велику тарілку? Я правильно розумію?

После установки я за 5 лет в термостат не лазил, иногда ездил на воде даже. Но лучше лить антифриз
Нюанс в тому, що джерельна вода, яка є у мене в трубопроводі в Карпатах містить менше солей і окисі ніж більшість дешевих антифризів. Влітку завжди катаюся на воді, після 3х промивок від антифризу в радіаторі все ідеально чистенько і прозоро. Крім того пари антифризу це шкідливо а вони парують у всіх УАЗах, як не крути і що не роби.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення hellcat » Вів липня 10, 2012 12:41

Да, ты правильно понял.
Ну, насчет антифриза дело хозяйское :)
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Айри » Вів липня 10, 2012 13:20

Bobikus написав:А обточити велику тарілку? Я правильно розумію?.
Або взяти "болгарку" з маленьким кругом (залишком) і проточити по колу (паз) верхню кришку над термостатом.

Bobikus написав:Нюанс в тому, що джерельна вода, яка є у мене в трубопроводі
УАЗ на джерельній воді... СУПЕР!!! :D
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Bobikus » Вів липня 10, 2012 13:29

Айри написав:
Bobikus написав:А обточити велику тарілку? Я правильно розумію?.
Або взяти "болгарку" з маленьким кругом (залишком) і проточити по колу (паз) верхню кришку над термостатом.

Bobikus написав:Нюанс в тому, що джерельна вода, яка є у мене в трубопроводі
УАЗ на джерельній воді... СУПЕР!!! :D


Ага, ще думаю, як його на сиру нафту привчити - тут неподалік видобуток повним ходом йде, через недолугі технології багато розливається, це немалі кількості ;)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Вів липня 10, 2012 23:43

Ага, ще думаю, як його на сиру нафту привчити - тут неподалік видобуток повним ходом йде, через недолугі технології багато розливається, це немалі кількості


Ректифікація елементрно робиться.
Набагато скалдніше зробити крекінг щоб пілняти вихід летючих складових замість мазуту ітп. Але питаня як то збирати щоб по голові не дали.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Сер липня 11, 2012 19:38

Shurik написав: Але питаня як то збирати щоб по голові не дали.
ну звичайно, з їх дозволу, як мінімум щоби менше на землю проливалось. Буде хвилька - заїду поговоримо.

І ще питання по темі - прокладку термостата залишати рідну? Вона працюватиме в умовах міліметрового обрізання по діаметру тарілки?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Айри » Чет липня 12, 2012 0:00

Bobikus написав:прокладку термостата залишати рідну? Вона працюватиме в умовах міліметрового обрізання по діаметру тарілки?

Я вырезал в верхней крышке паз таким образом, чтобы с родной резинкой, помещенной внутрь этой крышки термостат чуть выпирал наружу на 1-2 мм. И потом прикручивал крышку к помпе на родную прокладку и герметик.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Bobikus » Пон липня 16, 2012 14:52

Поставив той, що на фото декількома дописами вище. Звітуюся.

Дуже задоволений, всім рекомендую. Двигун гріється до робочої t за 3-5 хв, правда стигне теж за 5 хв :). Також перестала втрачатися ОР, радіатор як був так і є повний до корка після кількох днів поїздок. До всіх рекомендацій та побажань вгорі, для наступних поколінь, доповню ще кількома пунктами:

1. Ущільнювач, що йшов в комплекті, думаю, можна викинути, я так зробив. Штатної прокладки вистачає для повної герметизації.
2. Обточувати треба 2 мм а не 0,5 як говорилося вище. Принаймні у мене так було.
3. Для рівномірної обточки великої тарілки болгарка не годиться. Рекомендую використовувати точило, приставивши тарілку під кутом 45 градусів до торця точильного каменю. Тоді тарілка крутитиметься та сточуватиметься рівномірно по всьому діаметру. У мене вийшло до мікрона точно і круг ідеальний.
4. Дякуючи MudMax та Onega, взяв термостат з t відкривання 87, а не 82 градуси. Рекомендую його використовувати всім, так як навіть ці 3 градуси між початком та повним відкриттям видимі на приладі. Це свідчить, про те, що двигун менше мінятиме температуру на підйомах/спусках та бездору/трасі взимку/влітку, що позитивно повинно відбитися на його ресурсі.
5. Що дуже здивувало, на затяжних підйомах зникли перегріви. Наскільки розумію, рідний термос відкривався замало для швидкого охолодження двигуна. А я міняв вентилятори-радіатори :)
6. Встановлювати термостат треба пружинкою донизу (штатний стоїть навпаки). На відкривання це не вплине, але вплине на роботу зворотнього клапану, в іншому випадку є ризик, що з системи не вийде повітря.
7. Вже чекаю на зиму. Це буде перша тепла зима в бобіку :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Voditel » Сер липня 18, 2012 20:45

Кто не хочет просто купить импортный термостат поставить и кататься не читать начиная с 9 поста:

http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=100318

Кто хочет почитайте, дальше есть каталожные и т.д. термостатов, пост 12.

Вот цены в Украинском Экзисте, картинки, размеры и т.д.:

http://www.exist.ua/Parts/Default.aspx? ... =386942580

http://www.exist.ua/price.aspx?pcode=TH ... tScripts=1
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Dimoon » П'ят липня 20, 2012 8:45

Я так понимаю, что все варианты приведенные выше и ссылки, данные
Voditel рассматривают случай с термостатом старого типа, однотарельчатого (одноклапанного?)) .
А кто посоветует, какой импортный термостат поставить в помпу нового образца, т.е. "двухтарельчатый" термостат?
Аватар користувача
Dimoon
Участник форума
 
Повідомлення: 152
З нами з: Вів липня 13, 2010 14:41
Звідки: г. Киев, Севастопольская площадь))) (19,10,1973)

Поперед.Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість