Поставив той, що на фото декількома дописами вище. Звітуюся.
Дуже задоволений, всім рекомендую. Двигун гріється до робочої t за 3-5 хв, правда стигне теж за 5 хв
. Також перестала втрачатися ОР, радіатор як був так і є повний до корка після кількох днів поїздок. До всіх рекомендацій та побажань вгорі, для наступних поколінь, доповню ще кількома пунктами:
1. Ущільнювач, що йшов в комплекті, думаю, можна викинути, я так зробив. Штатної прокладки вистачає для повної герметизації.
2. Обточувати треба 2 мм а не 0,5 як говорилося вище. Принаймні у мене так було.
3. Для рівномірної обточки великої тарілки болгарка не годиться. Рекомендую використовувати точило, приставивши тарілку під кутом 45 градусів до торця точильного каменю. Тоді тарілка крутитиметься та сточуватиметься рівномірно по всьому діаметру. У мене вийшло до мікрона точно і круг ідеальний.
4. Дякуючи MudMax та Onega, взяв термостат з t відкривання 87, а не 82 градуси. Рекомендую його використовувати всім, так як навіть ці 3 градуси між початком та повним відкриттям видимі на приладі. Це свідчить, про те, що двигун менше мінятиме температуру на підйомах/спусках та бездору/трасі взимку/влітку, що позитивно повинно відбитися на його ресурсі.
5. Що дуже здивувало, на затяжних підйомах зникли перегріви. Наскільки розумію, рідний термос відкривався замало для швидкого охолодження двигуна. А я міняв вентилятори-радіатори
6. Встановлювати термостат треба пружинкою донизу (штатний стоїть навпаки). На відкривання це не вплине, але вплине на роботу зворотнього клапану, в іншому випадку є ризик, що з системи не вийде повітря.
7. Вже чекаю на зиму. Це буде перша тепла зима в бобіку