Сторінка 1 з 1

Радиатор 3110

ПовідомленняДодано: П'ят липня 31, 2009 20:20
be single wolf
Вопрос к тем у кого стоит радиатор Волги 3110. Почему то мне кажется ,что при адаптации етого радиатора на УАЗ ,неизбежно завоздушивание системы ,ибо радиатор печки оказывается выше верхней точки радиатора. При остановке двигателя ОЖ уйдет с печки в расширительный бачек. Учитывая то что мы получаем т.н.(закрытую систему), то назревает необходимость пускать обратку с печки на расширительный бачек. Неплохо бы проверить отношение по высоте (верхней точки печки) к (верхней точке основного радиатора). К етому радиатору иду в перспективе. Ну и у кого какие мнения на сей счет?

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 0:25
BoBeG
Те що я бачив на фото , бачок ставили в найвищій точці, біля вакумника ГТЦ блище до кузова.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 1:15
hellcat
На буханках радиатор печки выше радиатора и бачка, все работает. Если радиатор печки иномарочный поставить - еще и греет :)

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 8:58
be single wolf
hellcat написав:На буханках радиатор печки выше радиатора и бачка, все работает. Если радиатор печки иномарочный поставить - еще и греет :)
Ну начнем с того что на буханках ,также как и на штатном 469, сам расширительный бачек находится ниже самого радиатора (верхнего бачка (чуть другая система)+ обем верхнего бачка радиатора довольно таки внушительный. Сама то печка 469го и так нехило дует,но я боюсь завоздушивания (система то полностью получается закрытой) ,а для нее ето очень актуально.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 9:26
Mykola STARyy
Можна поставити краник на верхній патрубок пічки для" розвоздушки", як на фіаті-дукаті. А ще рекомендую викинути кран пічки,замість нього поставити штуцер з чим побільшим проходом, а кран взяти від 2108. Якщо вистачить творчого потенціалу, можна провести трос з салону. тільки за раунок збільшення проходу навіть штатна пічка гріє в2 рази краще(по відчуттях),Пробував на Волзі, до УАЗа ще руки не дійшли.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 10:14
be single wolf
Mykola STARyy написав:Можна поставити краник на верхній патрубок пічки для" розвоздушки", як на фіаті-дукаті. А ще рекомендую викинути кран пічки,замість нього поставити штуцер з чим побільшим проходом, а кран взяти від 2108. Якщо вистачить творчого потенціалу, можна провести трос з салону. тільки за раунок збільшення проходу навіть штатна пічка гріє в2 рази краще(по відчуттях),Пробував на Волзі, до УАЗа ще руки не дійшли.
Да я по поводу плохой работы печки не плачу, просто открывать кран для стравливания воздуха после каждой заводки, ето уже наверно слишком. Где то читал об клапане,который автоматом стравливает воздух ,а жидкость не пропускает (помоему применяется в сантехнике)

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 10:35
r2
Я працюю в цій області і хочу сказати, що автоматичний розповітрювач треба ставити вертикально. Він має різьбу 3/8, але є 1/2 (15). Якщо ставити на подачу до пічки, то розрізати патрубок і звичайно вставити трійничок ЕЛОЧКА-ЕЛОЧКА посередині різьба внутрішня. Я не знаю як він поведе себе при антифризі, але на воді (системи опалення) він працює. Не дешевіть! Нормальний коштує 80-90 гр. Висота в зборі 8 см.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 12:06
be single wolf
r2 написав:Я працюю в цій області і хочу сказати, що автоматичний розповітрювач треба ставити вертикально. Він має різьбу 3/8, але є 1/2 (15). Якщо ставити на подачу до пічки, то розрізати патрубок і звичайно вставити трійничок ЕЛОЧКА-ЕЛОЧКА посередині різьба внутрішня. Я не знаю як він поведе себе при антифризі, але на воді (системи опалення) він працює. Не дешевіть! Нормальний коштує 80-90 гр. Висота в зборі 8 см.
Да нет, его надо ставить в самой верхней точке радиатора печки ,потому как подача ОЖ идет через нижний патрубок. Ну на худой конец на верхнем (выходном) патрубке.

ПовідомленняДодано: Суб серпня 01, 2009 12:25
Mykola STARyy
НЕ треба кожен раз розповітрювати. Один раз при заміні ОР. А потім повітрю нізвідки зайти в радіатор пічки, то й вода не стече. В Дукаті, Івеко, та практично у всіх бусах навіть в452 ж не стікає. А в фурах взагалі пічка на півтора метра вище радіатора. Якщо система герметична проблем не буде.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 03, 2009 11:59
Student
У меня радиатор от газ 3110. Проблем с завоздушиванием системы нет. У меня установлен расширительный бачок от Газели выше уровня радиатора. Так что воздуху есть куда выйти.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 03, 2009 23:38
BoBeG
BoBeG написав:Те що я бачив на фото , бачок ставили в найвищій точці, біля вакумника ГТЦ блище до кузова.

Фото як на УАЗі не найшов
але дуже схоже має бути
так як на волзі http://sergei321.users.photofile.ru/pho ... 254951.jpg