Сторінка 1 з 2

Фильтр нулевого сопротивления

ПовідомленняДодано: Чет серпня 06, 2009 20:47
Oldnick
Есть ли смысл на 402й двиг?

ПовідомленняДодано: Чет серпня 06, 2009 20:55
Bobikus
Моя думка - ні, оскільки пропускна здатність штатного набагато більша ніж може пропустити карбюратор та впускний колектор. І взагалі всі нульовики успішно пропускають дрібний пісочок. Це особливо актуально в офроуді, коли порох з дороги без асфальту це закономірність.

ПовідомленняДодано: Чет серпня 06, 2009 21:53
Mykola STARyy
Пропускають не те слово. Нульовик для моториста, шо рогатка для скляра. Крім того при установці під капотом тягне гаряче, читай розріджене повітря, і замість 2-5% приросту потужності виходить 7-8% спад. Думаю оптимально фільтр М2141 ззаміною елемента десь тис. через 12-15 замість 20 через об"єм і шноркель. Повітря мінімум на 40 градусів холодніше ніж під капотом і мотор дихає як після дощу.

ПовідомленняДодано: Чет серпня 06, 2009 22:55
hellcat
Странно, 26000км проездил с нулевиком, криминала в цилиндрах не заметил. Другое дело, что этот фильтр после первого же бездорожья превращается в комок грязи и пропускает так себе. Буду менять.

ПовідомленняДодано: Чет серпня 06, 2009 22:56
Shurik
криминала в цилиндрах не заметил.

При капитальном ремонте двигателя :)

ПовідомленняДодано: П'ят вересня 18, 2009 20:58
genturis
Нулевик везде нужен. Самое главное, оцените, как спроектирован у Вас впуск-выпуск - стоит ли игра свеч?
----------------------------
утепление дома пенобетоном

ПовідомленняДодано: Нед березня 06, 2011 11:13
Zlodiy
Кто знает какое количество воздуха л/мин необходимо Уазовскому движку? В качестве воздушного фильтра можно использовать фильтры от противогаза (накручивающиеся болванки), если по пропускной подойдет. Меняй хоть раз в день :P . Пишут , что "Сопротивление противогаза постоянному потоку воздуха 30 л/мин".

ПовідомленняДодано: Пон березня 07, 2011 0:02
Bobikus
Zlodiy написав:Кто знает какое количество воздуха л/мин необходимо Уазовскому движку? В качестве воздушного фильтра можно использовать фильтры от противогаза (накручивающиеся болванки), если по пропускной подойдет. Меняй хоть раз в день :P . Пишут , что "Сопротивление противогаза постоянному потоку воздуха 30 л/мин".


Тут слід не плутати понять опору повітря та пропускної здатності. Протигазний фільтр дає опір проходження повітря при будь-якій величині потоку повітря, що неодмінно вплине на спотворення пропорції паливно-повітряної суміші. А ще діаметр його отворів мінімум вдвічі менший, ніж повітряної магістралі.

Крім того у цьому фільтрі основний елемент це вугільний адсорбер, який повинен поглинати отруйні речовини. Для двигуна бобіка це зовсім непотрібно, це лише зайва ланка, що створює непотрібний опір.

До речі, штатний фільтр має коефіцієнт опору нижчий ніж той, який може внести зміни в роботу карбюратора. Тому придумування велосипеда як на мене тут зайве.

ПовідомленняДодано: Сер березня 30, 2011 21:25
Hunter
Я не смог сделать вывод из выше сказанного.
Так есть смысл ставить нулевик на УАЗ или нет?
Даст ли это прирост мощности.
И причём здесь противогаз :D

ПовідомленняДодано: Сер березня 30, 2011 21:28
avto-razborka
Смысла ставить нет, более того можно навредить двигателю.

Re: Фильтр нулевого сопротивления

ПовідомленняДодано: Сер березня 30, 2011 22:25
Патриот
Oldnick написав:Есть ли смысл на 402й двиг?

Нет смысла ставить если ты не хочешь убить мотор. Нулевик нужен в спорте для легковушек где мотор этой легковушки живёт 5000 км всего пару гонок в год. И за это пробег он не успевает загадить мотор. Да нулевой фильтр добавляет 2% мощи но ещё раз повторюсь что всё это для спорта когда весь сперкт работ добавляет по чуть чуть доработанная грамотно головка от 15-30% выпускная система 5% поршня кольца пальцы шатуны и коленвал ещё 12%. Первое что надо знать о нулевом фильтре что он пропускает практически весь мусор в цылиндры второе его надо обслуживать чистить регулярно продувая промывая и прокрывая специальной пропиткой, адля условий бездора он станет одним изочагов разрушения мотора.

ПовідомленняДодано: Чет березня 31, 2011 6:55
Hunter
Спасибо,земляк,за разъяснения.Теперь всё понятно.

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 01, 2011 10:16
Индеец
На жигуле накатал с нулевиком 300000
на бобре-40-50тищ
на хантёре-уже 68000
и никаких убитых моторов
за нулевиком нужно следить и вовремя обслуживать

Re: Фильтр нулевого сопротивления

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 01, 2011 22:57
Bobikus
Патриот написав:Да нулевой фильтр добавляет 2% мощи .
Казки. Перевіряли на стенді - нульовий фільтр дає нульову прибавку потужності а у деяких випадках її спад. Перекажіть тим казкарям, що придумали цифру в 2%, нехай краще пишуть про те, скільки конів додають червоні та сині болотники Спарко, менше гріха на душу візьмуть.

Re: Фильтр нулевого сопротивления

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 01, 2011 23:13
Pinochet
Bobikus написав:
Патриот написав:Да нулевой фильтр добавляет 2% мощи .
Казки. Перевіряли на стенді - нульовий фільтр дає нульову прибавку потужності а у деяких випадках її спад. Перекажіть тим казкарям, що придумали цифру в 2%, нехай краще пишуть про те, скільки конів додають червоні та сині болотники Спарко, менше гріха на душу візьмуть.

на каком стенде и на какой машине?