Двигатель 417

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Mykola STARyy » Пон грудня 14, 2009 14:25

НоУаз мудро каже. Хочеш мати добрий тиск масла, втулки РВ - Обовязково! Поршні стояли різні - міняти і не думати! З пальцями! І міряти гільзи, підбирати по групах, бо як даш газу, буде тарахкати як вілро з гайками! Пальці підбирати по шатунах. Ще раз пройдись: клапани, направляючі втулки, виробітка на рокерах під сопілку і клапани, оглянь штанги, чи не затирали по отворах.В стойці сопілки подивись масляний канал, чи не закоксований,можна пройтись чуть більшим свердлом, не пам"ятаю діаметра. І зняти фасочку. Це щоб підняти тиск на рокерах, менше будуть гриміти. В колінвалі всі канали чистити Конче! недивлячись на гарний вигляд. І найголовніше: не вір нікому, навіть очам своїм, тільки вимірювальному інструменту!
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення O_V_S » Пон грудня 14, 2009 15:41

NoUaZ написав:У тебя видимо один поршень под т.наз. узкие кольца.


Немного не так, поршени одинаковые все, просто на 1-м если кольцо проводить по желобку, то в одном месте (пятном примерно 1,5- 2 см.) кольцо не ложиться в желеб. Тоесть он туда влязит, но с натягом. Если пытаться его ужать ключом, то он влазит в канавку и клинит там.
Итак, приступим к испытаниям...

УАЗ 31512 94 года, сыный, шо милицейский.
Аватар користувача
O_V_S
Участник форума
 
Повідомлення: 57
З нами з: Пон жовтня 13, 2008 15:10
Звідки: Киев-Васильков

Повідомлення O_V_S » Пон грудня 14, 2009 15:52

Mykola STARyy написав: Ще раз пройдись: клапани, направляючі втулки, виробітка на рокерах під сопілку і клапани, оглянь штанги, чи не затирали по отворах.В стойці сопілки подивись масляний канал, чи не закоксований,можна пройтись чуть більшим свердлом, не пам"ятаю діаметра. І зняти фасочку. Це щоб підняти тиск на рокерах, менше будуть гриміти. В колінвалі всі канали чистити Конче! недивлячись на гарний вигляд. І найголовніше: не вір нікому, навіть очам своїм, тільки вимірювальному інструменту!


Клапана под замену, направляющие у меня новые лежат, маслянные каналы все чистятся и так. Это как закон - все помыть и прочистить.
Итак, приступим к испытаниям...

УАЗ 31512 94 года, сыный, шо милицейский.
Аватар користувача
O_V_S
Участник форума
 
Повідомлення: 57
З нами з: Пон жовтня 13, 2008 15:10
Звідки: Киев-Васильков

Повідомлення Mykola STARyy » Пон грудня 14, 2009 16:00

O_V_S написав:
NoUaZ написав:У тебя видимо один поршень под т.наз. узкие кольца.


Немного не так, поршени одинаковые все, просто на 1-м если кольцо проводить по желобку, то в одном месте (пятном примерно 1,5- 2 см.) кольцо не ложиться в желеб. Тоесть он туда влязит, но с натягом. Если пытаться его ужать ключом, то он влазит в канавку и клинит там.
Це означає, що перемичка між канавками вже "попливла".Решту чекає та сама доля. Заллєш паскудного бензину, притопиш, посипляться всі. Міняй поршні. ( те що ти платиш за добрий бензин, зовсім не означає, що тобі його заливають)
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Re: Двигатель 417

Повідомлення Айри » Суб січня 17, 2015 16:21

Теория ДВС: Двигатель УМЗ-417 (сборка)

https://www.youtube.com/watch?v=TpbyRgtYXA8
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5807
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Re: Двигатель 417

Повідомлення Панда » Нед січня 18, 2015 0:06

Айри написав:Теория ДВС: Двигатель УМЗ-417 (сборка)
https://www.youtube.com/watch?v=TpbyRgtYXA8

ну это и не 417. как минимум тут поршня 100 и многие иные отличия. я не только знаю данного автора, а и чей двигатель :lol:
ну а парень толковый!
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2219
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Двигатель 417

Повідомлення Ziro-cool » Сер січня 21, 2015 22:24

перекурив відейко, потім цілу серію відейок з серіїї "Теорія ДВС",
блін не міг подумати шо з\ч до мотора УАЗа такі говенні, ше й при тому в росії,
а коменти до тих відейок взагалі порадували..... :mrgreen:
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 576
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Поперед.

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість