Сторінка 3 з 3

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 14:25
Mykola STARyy
НоУаз мудро каже. Хочеш мати добрий тиск масла, втулки РВ - Обовязково! Поршні стояли різні - міняти і не думати! З пальцями! І міряти гільзи, підбирати по групах, бо як даш газу, буде тарахкати як вілро з гайками! Пальці підбирати по шатунах. Ще раз пройдись: клапани, направляючі втулки, виробітка на рокерах під сопілку і клапани, оглянь штанги, чи не затирали по отворах.В стойці сопілки подивись масляний канал, чи не закоксований,можна пройтись чуть більшим свердлом, не пам"ятаю діаметра. І зняти фасочку. Це щоб підняти тиск на рокерах, менше будуть гриміти. В колінвалі всі канали чистити Конче! недивлячись на гарний вигляд. І найголовніше: не вір нікому, навіть очам своїм, тільки вимірювальному інструменту!

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 15:41
O_V_S
NoUaZ написав:У тебя видимо один поршень под т.наз. узкие кольца.


Немного не так, поршени одинаковые все, просто на 1-м если кольцо проводить по желобку, то в одном месте (пятном примерно 1,5- 2 см.) кольцо не ложиться в желеб. Тоесть он туда влязит, но с натягом. Если пытаться его ужать ключом, то он влазит в канавку и клинит там.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 15:52
O_V_S
Mykola STARyy написав: Ще раз пройдись: клапани, направляючі втулки, виробітка на рокерах під сопілку і клапани, оглянь штанги, чи не затирали по отворах.В стойці сопілки подивись масляний канал, чи не закоксований,можна пройтись чуть більшим свердлом, не пам"ятаю діаметра. І зняти фасочку. Це щоб підняти тиск на рокерах, менше будуть гриміти. В колінвалі всі канали чистити Конче! недивлячись на гарний вигляд. І найголовніше: не вір нікому, навіть очам своїм, тільки вимірювальному інструменту!


Клапана под замену, направляющие у меня новые лежат, маслянные каналы все чистятся и так. Это как закон - все помыть и прочистить.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 16:00
Mykola STARyy
O_V_S написав:
NoUaZ написав:У тебя видимо один поршень под т.наз. узкие кольца.


Немного не так, поршени одинаковые все, просто на 1-м если кольцо проводить по желобку, то в одном месте (пятном примерно 1,5- 2 см.) кольцо не ложиться в желеб. Тоесть он туда влязит, но с натягом. Если пытаться его ужать ключом, то он влазит в канавку и клинит там.
Це означає, що перемичка між канавками вже "попливла".Решту чекає та сама доля. Заллєш паскудного бензину, притопиш, посипляться всі. Міняй поршні. ( те що ти платиш за добрий бензин, зовсім не означає, що тобі його заливають)

Re: Двигатель 417

ПовідомленняДодано: Суб січня 17, 2015 16:21
Айри
Теория ДВС: Двигатель УМЗ-417 (сборка)

https://www.youtube.com/watch?v=TpbyRgtYXA8

Re: Двигатель 417

ПовідомленняДодано: Нед січня 18, 2015 0:06
Панда
Айри написав:Теория ДВС: Двигатель УМЗ-417 (сборка)
https://www.youtube.com/watch?v=TpbyRgtYXA8

ну это и не 417. как минимум тут поршня 100 и многие иные отличия. я не только знаю данного автора, а и чей двигатель :lol:
ну а парень толковый!

Re: Двигатель 417

ПовідомленняДодано: Сер січня 21, 2015 22:24
Ziro-cool
перекурив відейко, потім цілу серію відейок з серіїї "Теорія ДВС",
блін не міг подумати шо з\ч до мотора УАЗа такі говенні, ше й при тому в росії,
а коменти до тих відейок взагалі порадували..... :mrgreen: