Глючить карб

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Глючить карб

Повідомлення Марьян Яремко » Чет січня 28, 2010 15:49

Народ,сильно глючить карб 131А (не тримає холостих обертів,глохне)Я думаю від того що вже дуже розбиті всі тяги,ричажки.Питання який купувати карб (новий),щоб став без переробок на штатне місце :?
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення hellcat » Чет січня 28, 2010 16:52

К131А :)
Попробуй жиклер ХХ почистить - выкрути неудобно расположенную заглушку под ключ на 14 возле винта качества, под ней жиклер.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Re: Глючить карб

Повідомлення s.kubanskyy » Чет січня 28, 2010 23:48

покупать нужно ДААЗ-4178. из переделок нужен переходник - прокладка.
Неважно что происходит вокруг тебя , важно то как ты к этому относишся
Аватар користувача
s.kubanskyy
Участник движения
 
Повідомлення: 285
З нами з: Пон липня 09, 2007 17:33
Звідки: Киев, Троещина

Повідомлення Марьян Яремко » Чет лютого 04, 2010 19:38

Знаючі,підкажіть.Розібрав я свій 131А,промив,скрутив докупи,відкрутив гвинт якості на 2,5 оберта,гвинт кількості на 3.В "глазку" 2\3 рівня.Завів зпів тика,пргрів,відрегулював хх,(вийшло так,що гвинт якості викручений на 3 об.)Заводиться зразу,навіть в -20,АЛЕ коли їдеш на малих обертах і даєш газку,то чути що бензусу не хватає,є провал (несильний),потім бриє огого.Питання,1-як боротись з провалом,2-чи впливає викручування гвинта якості пального на розхід,3-чи підходить Г-подібна гофра від Газелі на горловину 131 карба,якщо ні,то від чого брати на шноркель.Дякую.
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення hellcat » Чет лютого 04, 2010 20:27

У меня провал был из-за заниженного уровня топлива.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Марьян Яремко » Чет лютого 04, 2010 20:52

Так виставив як виробник пише.У мене тоже спочатку був рівень майже на ціле вікно,провалу теж не було,і розхід був нормальний.Але літом горячий щоб завести треба було секунд7-10 стартером крутити.Може дійсно трохи збільшити?А у кого який взагалі? :?
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Shurik » Чет лютого 04, 2010 21:03

У мене - посередині.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Марьян Яремко » Чет лютого 04, 2010 21:46

Shurik написав:У мене - посередині.

Значить рівень на "провал " не впливає?Може болт якості викручувати?(я так розумію,що його викручування збагачує суміш)
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Mykola STARyy » П'ят лютого 05, 2010 9:47

Пізнє запалення
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марьян Яремко » П'ят лютого 05, 2010 13:31

Ставлю раніше-дзеленьчать пальці :?
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Bobikus » П'ят лютого 05, 2010 15:19

Марьян Яремко написав:Так виставив як виробник пише.У мене тоже спочатку був рівень майже на ціле вікно,провалу теж не було,і розхід був нормальний.Але літом горячий щоб завести треба було секунд7-10 стартером крутити.Може дійсно трохи збільшити?А у кого який взагалі? :?
Це знак перебагаченої суміші. Це також є причиною нестабільності холостих на прогрітому двигуні. Потрібно відрегулювати карб а не міняти його. Процес регулювання знає гугл.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Марьян Яремко » П'ят лютого 05, 2010 17:16

Гугл,це тіпе нет?Так з нета і регулював.Єдине,що НЕРЕАЛЬНО,так це робити якісь маніпуляціі з гвинтом якості на заведеному двигуні-якйсь проектант даун зробив його збоку,вакурат під собачкою управління дроселем :evil: (є такі,що мають збоку,болт "дивиться"на праве колесо,а в мене розвернутий до салону)
Мене цікеавить ВИКРУЧУВАННЯ цого гвинта збагачує,чи збіднює суміш?
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Bobikus » П'ят лютого 05, 2010 17:49

Теоретично збагачує, бо викручування збільшує пропускну здатність паливного каналу, але краще нехай хтось з досвічених знавців підкаже, в мене більшість автопарку інжекторна.

До речі можна дослідити і експериментальним шляхом - чорний дим та бензиновий запах руки після 10 секунд на димі з глушника - суміш перебагачена. Їдкий запах диму, що виїдає очі - збіднена. Також показник збідненої суміші - гірша тяга на високих обертах, хоч і в нормі на холостих. Не завжди, але часто бідна суміш є причиною перегріву, багата причиною пострілів з глушника, коли бенз догорає у колекторі.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення BoBeG » П'ят лютого 05, 2010 17:59

В мене був провал на початку ііза "ускорітєльного насоса"
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Марьян Яремко » П'ят лютого 05, 2010 21:14

Трохо розчехлився.Зняв мясорубку,закрив жалюзі-температура 80-90 і стало все нормально,але все таки запах вихлопу дійсно дуже їдкий.Виходить що треба таки гвинт якості потроху відкручувати?
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість