Сторінка 1 з 2

Глючить карб

ПовідомленняДодано: Чет січня 28, 2010 15:49
Марьян Яремко
Народ,сильно глючить карб 131А (не тримає холостих обертів,глохне)Я думаю від того що вже дуже розбиті всі тяги,ричажки.Питання який купувати карб (новий),щоб став без переробок на штатне місце :?

ПовідомленняДодано: Чет січня 28, 2010 16:52
hellcat
К131А :)
Попробуй жиклер ХХ почистить - выкрути неудобно расположенную заглушку под ключ на 14 возле винта качества, под ней жиклер.

Re: Глючить карб

ПовідомленняДодано: Чет січня 28, 2010 23:48
s.kubanskyy
покупать нужно ДААЗ-4178. из переделок нужен переходник - прокладка.

ПовідомленняДодано: Чет лютого 04, 2010 19:38
Марьян Яремко
Знаючі,підкажіть.Розібрав я свій 131А,промив,скрутив докупи,відкрутив гвинт якості на 2,5 оберта,гвинт кількості на 3.В "глазку" 2\3 рівня.Завів зпів тика,пргрів,відрегулював хх,(вийшло так,що гвинт якості викручений на 3 об.)Заводиться зразу,навіть в -20,АЛЕ коли їдеш на малих обертах і даєш газку,то чути що бензусу не хватає,є провал (несильний),потім бриє огого.Питання,1-як боротись з провалом,2-чи впливає викручування гвинта якості пального на розхід,3-чи підходить Г-подібна гофра від Газелі на горловину 131 карба,якщо ні,то від чого брати на шноркель.Дякую.

ПовідомленняДодано: Чет лютого 04, 2010 20:27
hellcat
У меня провал был из-за заниженного уровня топлива.

ПовідомленняДодано: Чет лютого 04, 2010 20:52
Марьян Яремко
Так виставив як виробник пише.У мене тоже спочатку був рівень майже на ціле вікно,провалу теж не було,і розхід був нормальний.Але літом горячий щоб завести треба було секунд7-10 стартером крутити.Може дійсно трохи збільшити?А у кого який взагалі? :?

ПовідомленняДодано: Чет лютого 04, 2010 21:03
Shurik
У мене - посередині.

ПовідомленняДодано: Чет лютого 04, 2010 21:46
Марьян Яремко
Shurik написав:У мене - посередині.

Значить рівень на "провал " не впливає?Може болт якості викручувати?(я так розумію,що його викручування збагачує суміш)

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 9:47
Mykola STARyy
Пізнє запалення

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 13:31
Марьян Яремко
Ставлю раніше-дзеленьчать пальці :?

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 15:19
Bobikus
Марьян Яремко написав:Так виставив як виробник пише.У мене тоже спочатку був рівень майже на ціле вікно,провалу теж не було,і розхід був нормальний.Але літом горячий щоб завести треба було секунд7-10 стартером крутити.Може дійсно трохи збільшити?А у кого який взагалі? :?
Це знак перебагаченої суміші. Це також є причиною нестабільності холостих на прогрітому двигуні. Потрібно відрегулювати карб а не міняти його. Процес регулювання знає гугл.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 17:16
Марьян Яремко
Гугл,це тіпе нет?Так з нета і регулював.Єдине,що НЕРЕАЛЬНО,так це робити якісь маніпуляціі з гвинтом якості на заведеному двигуні-якйсь проектант даун зробив його збоку,вакурат під собачкою управління дроселем :evil: (є такі,що мають збоку,болт "дивиться"на праве колесо,а в мене розвернутий до салону)
Мене цікеавить ВИКРУЧУВАННЯ цого гвинта збагачує,чи збіднює суміш?

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 17:49
Bobikus
Теоретично збагачує, бо викручування збільшує пропускну здатність паливного каналу, але краще нехай хтось з досвічених знавців підкаже, в мене більшість автопарку інжекторна.

До речі можна дослідити і експериментальним шляхом - чорний дим та бензиновий запах руки після 10 секунд на димі з глушника - суміш перебагачена. Їдкий запах диму, що виїдає очі - збіднена. Також показник збідненої суміші - гірша тяга на високих обертах, хоч і в нормі на холостих. Не завжди, але часто бідна суміш є причиною перегріву, багата причиною пострілів з глушника, коли бенз догорає у колекторі.

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 17:59
BoBeG
В мене був провал на початку ііза "ускорітєльного насоса"

ПовідомленняДодано: П'ят лютого 05, 2010 21:14
Марьян Яремко
Трохо розчехлився.Зняв мясорубку,закрив жалюзі-температура 80-90 і стало все нормально,але все таки запах вихлопу дійсно дуже їдкий.Виходить що треба таки гвинт якості потроху відкручувати?