Двигун SCB 2.5 TDI з FORD SCORPIO - хто шо знає?

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Марчук Вадим » Пон листопада 08, 2010 22:24

genadiy!
Поставили двигун 2.5 TDI SCB+рідна фордовська коробка+роздатка ГАЗ 69 і тепер думаємо ,чи витримає роздатка ГАЗ 69 таке навантаження,чи варто було послухати korak і ставити роздатку ГАЗ 66, як ви вважаєте?
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення genadiy » Вів листопада 09, 2010 10:35

Марчук Вадим написав:Дверні пройоми і каркаси від ІСУЗІ ТРУПЕРА,а зовнішню обліцовку гнули самі і обтягували по формі УАЗа.

Молодцы!Мне лично понравилось.Гайцы не цепляются?
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2564
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення genadiy » Вів листопада 09, 2010 10:38

Марчук Вадим написав:genadiy!
Поставили двигун 2.5 TDI SCB+рідна фордовська коробка+роздатка ГАЗ 69 і тепер думаємо ,чи витримає роздатка ГАЗ 69 таке навантаження,чи варто було послухати korak і ставити роздатку ГАЗ 66, як ви вважаєте?
Я с ним полностью согласен!Может даже не ГАЗ 66,а подобрать иномарочную.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2564
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення NoUaZ » Вів листопада 09, 2010 20:16

А база длиннее стандарта, если я не ошибаюсь?
Тогда еще не забывайте про раздатку БТР-70. Тот же Газон, но культурнее.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Марчук Вадим » Сер листопада 10, 2010 0:03

Не чіпляються,бо все зробили офіційно-і на кузов і на збільшення колісної бази отримали дозвіл через Київ і в техпаспорті де особливі відмітки є відповідний запис.Міжколісний розмір більший на 380мм.НА двигун теж є дозвіл з Київа.
Підкажіть ще які іномарочні роздатки можна пошукати,ато всі що нам попадалися були виконані заодно з коробкою як на УАЗі,а окремо як на ГАЗ 69 не попадалося,власне тому і її використали.А БТРовської роздатки взагалі не бачили ніколи.
Ще цікавий момент-після установки роздатки задній кардан залишився стандарт УАЗ,а передній -використали задній від буханки,без переточувань і врізань.Просто попали з розмірами 1 в 1.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення NoUaZ » П'ят листопада 26, 2010 11:35

Вчора відвіз до Тернополя Dodge Ramvan з мотором від "улюбленої" фірми.
Не заводиться машина.....
Насос ,як я зрозумів, електронний.
Місяць його вже заводили місцеві бродівські майстри,
ще місяць офіціали Мерседеса у Львові.
Толку нема. Господар в шоці.
Отаке....
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Марчук Вадим » П'ят листопада 26, 2010 19:27

Яка в кого вдача!
Ми двигун демонтували зі Скорпа в травні.В серпні я витягнув з машини всю проводку ,розстилив на асфальті біля майстерні і місяць вирізав потрібні жгути,що відносяться до мотора.Успішно вирізав вмонтовану на заводі у Скорп сигналізацію,хоча схем так і не знайшов.
І аж 2 неділі назад закінчив роботи по монтажу мотора і проводки і як не дивно при першому ж пуску двигун завівся зпівоберта незважаючи на майже піврічне валяння під верстаком і маніпуляції з проводкою.
Тут певно вже кому як повезло,нічого не вдієш.Хочу сказати,хоча випробувати достатньо ще не вдалося(ще видуться роботи з підвіскою ,салономнепрацює повністю проводка і тд.)недалекі виїзди показали що двигун наУАЗі веде себе краще ніж старий пижовський(такий в нас теж був)прийом кращий ,вібрація взагалі відсутня,наскільки вдалось зорієнтуватися розхід палива приблизно 9 літрів в місті.
Загалом дальше життя покаже...
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Марчук Вадим » Пон грудня 13, 2010 19:24

Продовжуючи тему .На вихідних замінили фільтра і масло:
купляли на старий пежовський 2.5 D і на SCE-що цікавого-
повітряний +масляний+паливний фільтри на кожин з двигунів.
На пежовський це склало 176грн. а на SCE-122грн.-пустячок а приємно.Полетіла помпа на пежовському 2.5D-купили за 275грн.нову а тамже цікавились помпою на VM-овський такої як в нас моделі-235грн.
Продовжуємо потроху експлутувати-покищо проблем немає-тху,тху-навіть коли на дворі -10 заводиться з півоберту.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення NoUaZ » Пон грудня 13, 2010 19:34

Марчук Вадим написав:На пежовський це склало 176грн. а на SCE-122грн.-пустячок а приємно

Че-то подозрительно дешево! Не SCT часом?
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Марчук Вадим » Пон грудня 13, 2010 19:42

Та ні- точно SCE-хоча на всіх фільтрах корпуса ж навісні на двигуні-могли і поміняти колись.Ми переносили з Форда все.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення NoUaZ » Пон грудня 13, 2010 20:06

SCT - це торгова марка ну дуууже бюджетних фільтрів.
На повітрі і паливі ще так-сяк можна терпіти (хоча теж були фокуси), але масляні жодної критики не витримують.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення be single wolf » Пон грудня 13, 2010 20:28

NoUaZ написав:SCT - це торгова марка ну дуууже бюджетних фільтрів.
На повітрі і паливі ще так-сяк можна терпіти (хоча теж були фокуси), але масляні жодної критики не витримують.
У меня и топливный и масляный SCT и критиковать их небыло ниединого повода.
Ты проиграл - если утратил веру в себя. (Г.У. Рудель "Дьявол")
Аватар користувача
be single wolf
Участник движения
 
Повідомлення: 697
З нами з: Нед серпня 31, 2008 22:42
Звідки: столица Украины город-герой

Повідомлення Марчук Вадим » Пон грудня 13, 2010 21:49

be single wolf написав:У меня и топливный и масляный SCT и критиковать их небыло ниединого повода.

Тут цілком згоден-дізеля в нашій сімї є з 1995р.Завжди користувався такими фільтрами-жодних проблем.Та я впринципі мав на увузі друге-обслужити VM виявилося дешевше ніж старого пежовського-я просто здивований-думав зараз за фільтра викладу купу грошей
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Марчук Вадим » Пон січня 03, 2011 23:17

Продовжуємо експлутувати двигун - покищо жодних проблем- працює чудово.Під час експлутації виникло питання.Хто стикався-допоможіть розібратися.
Двигун поставили з рідним радіатором.Він поділений на дві частини-одна частина заповнена охолоджуючою речовиною,а через іншу йде повітря після турбіни в колектор і охолоджується.Обі половини радіатора мають окремі електровентилятори.Суть в тім що за час експлутації ні один ні другий ще не включався.З тим що на половині радіатора з тосолом більш-менш зрозуміло-двигун ще ніразу не нагрівався до 97градусів і датчик в радіаторі не давав команди, а от з іншим-повний мрак :де цей датчик?коли він включаеться?який його принцип роботи?ніяких схем знайти не вдалося.
Допоможіть розібратися якщо хтось стикався.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Bobikus » Вів січня 04, 2011 14:43

Думаю ніде як не у впускному тракті його не потрібно шукати. Ось тут повинно бути детальніше описано, де саме живе датчик температури вхідного повітря http://www.internet-auto.ru/catalogs/in ... earchText=
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість