Сторінка 1 з 3
Знову карб

Додано:
Вів березня 09, 2010 21:33
Марьян Яремко
Сили більше нема

.Така у мене фігня-Заводиться в любий мороз з півоберта,прийомистість супер на любих обертах,але по сто раз на день машина раптово починає ніби троїти,особливо коли їхати спокійно,на невеликих обертах,коли скину газ-то саме.Тільки даю трохи газу-нормально,скидаю газ щоб переключитись,або біля світлофора-дуже повільно падають оберти до холостих.Як тільки стану,заглушу і постою 2-3хв.-ЗАВОЖУ,ВСЕ СУПЕР (мотор шепче,працює рівно на любих обертах і що характерно навіть якщо розкрутити двигун до максимуму і відпустити газ (наприклад щоб переключитись-оберти швидко падають до нормальних)Проїду 3-5 хвилин-то саме,без нагрузки,на любій передачі ніби троїть,газує довго при скиданні газу,тільки чуть-чуть дати газку-бриє шо дурний.Знову тільки десь заглушу на 2-3 хв.-все чудово.
Фільтри почистив,свічки і кабеля поміняв.НІФІГА НЕ ДАЄ.
Маю дві думки:1-при стоянні трохи піднімається рівень у поплавковій камері (можливо чуть пропускаэ голка і бензонасос підтискае трохи бензину)і якийсь час все нормально (колись такого не було,але у віконечку рівень був завеликий-3-4 мм від верху.Зараз як в книжці-заповнено 2\3 віконця,хоча бензу зараз жере 17-18л\100км.
2-Що за сраний клапан на карбі у верхній кришці на тязі,яка через важіль зєднується з дросельним механізмом-він у мене не паше і зафіксований у верхньому положенні (може треба у нижньому?)Називається вроді клапан розбалансіровки (по російськи

)
Підкажіть хто що думеє.
Пи.Си. Свічки (електроди з ізолятором)оранжево-червонуватого кольру

Додано:
Сер березня 10, 2010 0:57
hellcat
Клапан разбалансировки соединяет поплавковую камеру в атмосферой, должен открываться при полностью отпущенной педали. По идее он должен препятствовать заполнению впускного коллектора парами бензина на заглушенной машине. В моем к-131 привод реализован похабно, очень большой рычаг не дает закрыться дроссельной заслонке, сначала ампутировал его, потом пришил обратно вроде никакой разницы.
Какой у тебя карб?

Додано:
Сер березня 10, 2010 9:00
Марьян Яремко
К 131А

Додано:
Сер березня 10, 2010 12:33
hellcat
Судя по тому что у тебя окошко карб уже походивший. Посмотри внимательно на привод заслонки, может из-за люфтов не закрывается иногда. Попробуй снять тягу привода клапана разбалансировки. И вообще, в след раз когда такое произойдет просто заглуши двиг не трогая газа и посмотри на карб, может увидишь что нибудь интересное. Ну и рабозрать-почистить-поменять прокладки не мешало бы.

Додано:
Сер березня 10, 2010 13:12
Mykola STARyy
А ще в трамблері - грузики, пружинки, хід відцентрового і вакуумного коректорів, стан діафрагми, втулок, кришки, бігунка.

Додано:
Сер березня 10, 2010 16:24
Марьян Яремко
Карб повністю перебрав\помив,люфтів на заслонці нема,сухий (зовні)повністю.Сьогодні знов цілий день те саме-іде 4-5 хв.,потім починає ніби троїти (без нагрузки)тільки трошки газу-іде.Стану на 5 хв.,заглушу-просто супер,мяко,прийомисто,але не довго.Сили нема.Порадьте варто купити новий к 131 а, "Пекар" 780грн,чи може 126 (вроді Г)за 799 грн.????
Взагалі вони з заводу настроєні добре???

Додано:
Сер березня 10, 2010 18:54
DIMON
с Завода они не тоько не настроенные, а еще и требуют вмешательства наждачкой, шоб дроселя не закусывало...

Додано:
Сер березня 10, 2010 21:25
Марьян Яремко
Я взагалі в шоці

Тільки що зробив рівень замість 2\3 віконця-1\3.ЕФЕКТУ НОЛЬ

.Ні провалів,ні зменшення тяги (все таки рівень зробив реально в два рази менший),але знов 2 км іде чудово,потім як трактор,ніби на 3 цилінрах,(але це все тільки коли без нагрузки-рівномірна їзда на 4 чи 3 передачі)як тільки чуть-чуть дати газку-все нормально.Слів нема.Свічки -третя порція Бріску,насос банзу качає,шо дурний,навіть баки відкривав (думав вакуум створюється).Жопа.Барабашка.
Реально ніби якись не-то тиск чи вакуум десь утворюється і коли постоїш 3 хв. все в нормі...

Додано:
Сер березня 10, 2010 23:03
Shurik
А свічки дивися ?
Нема часом одної чорної?
Я б ще звернув увагу на зазори клапанів і на компресію по циліндрах.

Додано:
Чет березня 11, 2010 7:33
Марчук Вадим
Може варто пошукати в напрямку запалення - трамблер, комутатор,катушка?

Додано:
Чет березня 11, 2010 11:14
DIMON
Как по мне то как раз с карба надо начинать, иглу проверить не сложно, по ходу еще один один прицендент имел место, если ехать в натяг то машина дергалась и троила пока не даш газу, потом она будила всю округу вистрелом (по звуку так 8 калибр, не меньше), после чего Сокол тянуший Студента чувствовал себя спокойней, еще бы с таким прыкрытием сзади... А ну да, так проблема жила в вакууме опрержения, трещина корпуса, Геннадий тогда выручил, слепив из двух один, спасиб.

Додано:
Чет березня 11, 2010 12:18
DIMON
Эт я к чему, если вакуум есть - попробуй заглушить на карбе, расход должен быть большим, машина стать тупее но если такаеже фигня как у меня была то провалы должны пропасть...

Додано:
Чет березня 11, 2010 14:58
Марьян Яремко
Так провалів нема.Власне коли чуточку даєш газу все паше чудово-працює мяко,ривок як у каєна

,а коли їдеш рівномірно- пердить,ніби трактор.Як тільки заглушу на три хвилини-все прекрасно,але на 4хв,або на 2 км.


Додано:
Чет березня 11, 2010 15:02
Марьян Яремко
А взагалі,якщо міняти карб то доцільно переробити на 151С (різниця в ціні 300грн+воздухан+клапан ЕПХХ).Буде відчутно різницю?(маю на увазі нові Пекаровскі карби)

Додано:
Чет березня 11, 2010 18:19
DIMON
Так провалів нема.Власне коли чуточку даєш газу все паше чудово-працює мяко,ривок як у каєна ,а коли їдеш рівномірно- пердить,ніби трактор.Як тільки заглушу на три хвилини-все прекрасно,але на 4хв,або на 2 км.
так тоже самое и было, только еще и отстреливалась
