Сторінка 1 з 1

Patriot, ЗМЗ, клапана....

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 3:24
Айри
Тут Сокол свой двигатель разбирал на Патриоте. Увидели много "интересного"...

Слева на фото "оригинальный" клапан после демонтажа, справа - после удаления "нагара":

Зображення Зображення

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 10:56
Bobikus
Явно мотор неправильно працював, нагар несамовитий. Схоже на пізнє запалення або перебагачену суміш.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 15:38
Olexa
Він інжекторний.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 15:47
Voditel
Olexa написав:Він інжекторний.


Янки менял прошивку...

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 15:50
Olexa
Voditel написав:
Olexa написав:Він інжекторний.

Янки менял прошивку...

Гм. no exit тоже менял прошивку на "зую". Теперь меняет двигатель, потому что он "проклятие". :D

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 18:42
NoUaZ
Это бензин виноват.Точно.
Был, правда давно, аварийный движок в котором эта смола даже помешала закрыться нескольким клапанам с последующим ударом поршнем. Это был 1,8CVH от Форда (шлапаки там здоровенные).
Люди, близкие к заправочной мафии называли такое топливо растворителем.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 20:39
Bobikus
Olexa написав:Він інжекторний.
На інжекторних теж суміш буває неправильна. Як і запалювання. А от щодо версії бензину - не погоджуся, поганий бензин (неточне октанове чи цетанове число, неправильна кількість сірки чи свинцю ітд) при правильному згорянні залишає твердий наліт, подібний до краплеподібних наростів, все інше - згоряє. Навіть якщо погана компресія і в циліндр потрапляє мастило, воно теж згоряє на клапанах і починає відкладатися вже після випускного колектора. Тут же свідчення того, що через тракт виходив не відпрацьований газ а не повністю спалений бензин, що є основною причиною чорного нагару. Тобто або надто пізнє запалювання (клапан закривається до того, як згорить вся суміш) або перебагачена суміш (згоряє лише та частина пального, яка забезпечена пропорцією повітря), інша частина виходить неспаленою.

До речі, зміна прошивки часто передбачає збагачення суміші на високих обертах. Тому тут повністю ймовірна причина - невідповідна паливна карта, відтак непотрібне перебагачення на певнийх обертах. Як ліки - перепрошити більш адекватною програмою.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 22:04
Mykola STARyy
Я правильно зрозумів, це впускний клапан?
Якщо так, то абсолютно адекватна реакція на зношені сальники.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 14, 2010 22:17
Master_General
Я правильно зрозумів, це впускний клапан?
Якщо так, то абсолютно адекватна реакція на зношені сальники.


+ 100 налице зношені сальники клапанів на впускному клапані. Суміш тут нідочого. Її (суміш) би було видно на свічках.