Patriot, ЗМЗ, клапана....

Форум украинских УАЗоводов и УАЗолюбителей
http://forum.uaz-club.org.ua/
Olexa написав:Він інжекторний.
Voditel написав:Olexa написав:Він інжекторний.
Янки менял прошивку...
На інжекторних теж суміш буває неправильна. Як і запалювання. А от щодо версії бензину - не погоджуся, поганий бензин (неточне октанове чи цетанове число, неправильна кількість сірки чи свинцю ітд) при правильному згорянні залишає твердий наліт, подібний до краплеподібних наростів, все інше - згоряє. Навіть якщо погана компресія і в циліндр потрапляє мастило, воно теж згоряє на клапанах і починає відкладатися вже після випускного колектора. Тут же свідчення того, що через тракт виходив не відпрацьований газ а не повністю спалений бензин, що є основною причиною чорного нагару. Тобто або надто пізнє запалювання (клапан закривається до того, як згорить вся суміш) або перебагачена суміш (згоряє лише та частина пального, яка забезпечена пропорцією повітря), інша частина виходить неспаленою.Olexa написав:Він інжекторний.
Я правильно зрозумів, це впускний клапан?
Якщо так, то абсолютно адекватна реакція на зношені сальники.