Сторінка 1 з 2

Як викрутити шпильки з блока

ПовідомленняДодано: Суб липня 24, 2010 13:09
Mykola STARyy
Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті :(

Re: Як викрутити шпильки з блока

ПовідомленняДодано: Нед липня 25, 2010 0:37
BoBeG
Mykola STARyy написав:Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті :(

попробуйту дуже добре нагріти шпильки потім швидко охолодити
і відкрутити
якшо там є ржа то зарахунок розширення вона має трохи втрамбуватися

ПовідомленняДодано: Нед липня 25, 2010 17:44
RomGT
а если кислотой для пайки капнуть на шпильку? думаю люминию ничего не будет. греть вариант пробуй греть основание шпильки, алюминий хорошо расширяется при нагреве. можно попробовать нагреть и огнетушителем углекислотнім пшикнуть

ПовідомленняДодано: Нед липня 25, 2010 19:13
Mykola STARyy
попробуйту дуже добре нагріти шпильки потім швидко охолодити
Гріти не хочу, бо відпущу шпильки. Не думаю, що вдасться купити подібної якості. Попробую просто охолодити.
а если кислотой для пайки капнуть на шпильку? думаю люминию ничего не будет
Та ні, хлористий цинк (кислота для пайки) не має такої проникної здатності, щоб пролізти в різьбу.
Так шкода мотора. І робив тихенько і тягнув гарно і бензину мало брав. На другій машині суцільний гемор, чуть не 30ку п"є і не їде ні хвіга :lol: , ні шоб тОму ґиґнути. Маю ще блок сотку (УМЗ-421), як не врятую цей, буду його ставити.

Re: Як викрутити шпильки з блока

ПовідомленняДодано: Пон липня 26, 2010 10:26
Master_General
Mykola STARyy написав:Виникла потреба шліфувати блок (раковина), двиг.417, а шпильки, шо влиті :(

можна приварити гайку до шпильки і крутить. Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. Охолоджувати шпільку перед викручуванням не варто, а от блок прогріти треба(звісно якщо він розібраний). Також легенько бити по шпільці з торця щоб розрушити корозію в якій вона закисла. Але в 90% випадків якщо шпілька не йде то її калічать при викручуванні. IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.

Re: Як викрутити шпильки з блока

ПовідомленняДодано: Пон липня 26, 2010 19:27
Инквизитор
Master_General написав:Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. .

Ага... И за первые 5 тыщ понять что по этой шпильке гонит все что можно. Заодно придти к выводу что надо менять блок (или весь мотор)
Master_General написав:IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.

ВО! Это +1.

ПовідомленняДодано: Пон липня 26, 2010 20:05
Mykola STARyy
Дякую, ці способи мені відомі. Чесно кажучи, думав, ану хто скаже щось на зразок, "візьми шпильковерт, підключи до нього ультразвукову пралку", чи "купи водичку "Трамбазява-блюка", полий і шпильки самі повискакають".
Варити і шліфувати вручну не буду, хоча вміння і терпіння вистачить. А причина в тому, що мотор гарно робив, через те, шо співпали гарна геометрія блока- голови і баланс рухомих деталей. Як тільки полізу зі зваркою - геометрія до дупи(пардон за мой французский).
Попробую "вандальний"(до шпильок )спосіб. Як не вийде, буду мати 2.9л.
Дякую всім, хто не був байдужим.

ПовідомленняДодано: Пон липня 26, 2010 20:08
NoUaZ
Може зразу 2,9л, а той кавалок алюмінію по призначенню?

ПовідомленняДодано: Пон липня 26, 2010 22:44
Mykola STARyy
Ну совість треба заспокоїти. :P

ПовідомленняДодано: Пон липня 26, 2010 22:58
Инквизитор
Mykola STARyy написав:Ну совість треба заспокоїти. :P

Ага.
Я тоже сначала потрахался, потом купил новый мотор :)
Это именно наш метод.

Re: Як викрутити шпильки з блока

ПовідомленняДодано: Вів липня 27, 2010 9:50
Master_General
Инквизитор написав:
Master_General написав:Якщо вломиться начить висверлювати і ставити ремонтну. .

Ага... И за первые 5 тыщ понять что по этой шпильке гонит все что можно. Заодно придти к выводу что надо менять блок (или весь мотор)
Master_General написав:IMHO краще не трогати шпільку, а раковину вичистити, заварити аргоном якщо реально (треба фото) і шліфанути вручну.

ВО! Это +1.


та ну... гонить г..но по трубам. а якщо нормально зробити нічо нікуда не гонить....

ПовідомленняДодано: Вів липня 27, 2010 10:44
track
А если накрутить пару гаек, и за нижнюю попробовать выкрутить? Можно еще в процессе легонько молотком постукивать.

ПовідомленняДодано: Вів липня 27, 2010 12:18
Quattros
Mykola STARyy написав:Дякую, ці способи мені відомі. Чесно кажучи, думав, ану хто скаже щось на зразок, "візьми шпильковерт, підключи до нього ультразвукову пралку", чи "купи водичку "Трамбазява-блюка", полий і шпильки самі повискакають".
Варити і шліфувати вручну не буду, хоча вміння і терпіння вистачить. А причина в тому, що мотор гарно робив, через те, шо співпали гарна геометрія блока- голови і баланс рухомих деталей. Як тільки полізу зі зваркою - геометрія до дупи(пардон за мой французский).
Попробую "вандальний"(до шпильок )спосіб. Як не вийде, буду мати 2.9л.
Дякую всім, хто не був байдужим.

сам всё знаешь,а вопросы задаешь.
пневмовёртом. именно с помощью шпильковерта..упор только снизу сделай хороший для пятки,вывернет амплитудными ударами.
с натяга не открутишь..либо резьбу вывернешь,либо шпильку в дулю закрутишь.

ПовідомленняДодано: Вів липня 27, 2010 13:23
Mykola STARyy
Quattros написав:...
сам всё знаешь,а вопросы задаешь...
Може тому і знаю, що не стидаюсь задавати :lol:

ПовідомленняДодано: Вів липня 27, 2010 14:47
Shurik
Є припой для алюмінію. Ми самі пробували - пркіпає намертво, міцніше ніж метал. Температура плавліня 300С. Якщо цікаво можу пошукати кординати контори в криму, яка їм торгує.