Сторінка 1 з 2

Турбо

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 17:07
ШАМПАНЬ
От Кубік нас всіх "кохає в різних позах" своїм турбо компресором. А якщо і нам подумать теж над цим? Наприклад в мій атосферник 2,4 поставить турбіну від якогось 1,9? Чим це чревато? Може це вже хто проходив?

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 18:43
Mykola STARyy
Треба паливний насос, автомат випередженняс з "турбохарактеристикою", поршні, для зменшення ступеню стиску, масляний насос більшої продуктивності, провести систему масляного охолодження поршнів, поміняти розпилювачі, ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 19:50
genadiy
Mykola STARyy написав: ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
:shock: :shock: :shock: Это как мало шо дае?Да с интеркулером еще десяток лошадок добавит,но сама турбина по сравнению с атмосферником минимум двадцать добавляет,а в остальном все правильно.Еще бы добавил что у турбированного (по сравнению с атмосферным) поршневые пальцы большего диаметра,так что к поршням еще добавятся и шатуны.Распред вал тоже может быть с другими фазами газораспределения.

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 21:17
Mykola STARyy
genadiy написав:
Mykola STARyy написав: ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
:shock: :shock: :shock: Это как мало шо дае?
Дуже просто, турбіна повітря гріє, а значить збіднює, і сама зжирає левову долю свого ефекту, причому чим більша нагрузка, тим більше гріє.

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 21:39
NoUaZ
Mykola STARyy написав:Треба паливний насос, автомат випередженняс з "турбохарактеристикою", поршні, для зменшення ступеню стиску, масляний насос більшої продуктивності, провести систему масляного охолодження поршнів, поміняти розпилювачі, ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:


Згідний! Але.....
З практики: В середині лихих дев`яностих коли клиент просив пригнати Гольфа 1,6D без турбіни (була тоді така мулька - турбіни зло )поляки відкручували колектора і насос, ставили меньшу прокладку и вперед. Хто хотів з турбо - отримував відкручене з першого варіанта на звичайний JP і їздив-радувався. Досить довго їздили такі варіанти до речі.
А Сіерру 2,3D з турбіною пам`ятаю з десь 1999р. (на таксі працювала - доооовго).

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 21:57
Mykola STARyy
Гольф 1.6Д, що з турбіною, що без...
Хто на ньому більше 3000об їздив? А в такому режимі турбінка тільки при розгоні 10-15 сек і все.

ПовідомленняДодано: Сер листопада 24, 2010 23:48
genadiy
2.5Д()ХД3) и 2.5ТД(ХД3Т) разница в 20лошадок.Включение турбины очень даже чувствуется и когда начинает вжимать в спинку ,то я знаю что на тахометре 2000-2100 оборотов.Когда турбина была тугой(до ремонта),когда был зависший перепускной клапан(в коллекторе в открытом состоянии),когда был заевший клапан в корректоре по надуву(тоесть все то что относилось к работе турбины) то авто было вялым и много жрущим,в добавок еще и грелось нехило.Я не спорю что с интеркуллером не будет лучше,на оборот есть желание себе его добавить так как холодный воздух плотнее и турбина может его больше напхать в цилиндры,я о том что турбина даже без интеркуллера дает прирост мощности и крутящего момента.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 25, 2010 2:31
МАХНО
genadiy написав:
Mykola STARyy написав: ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
:shock: :shock: :shock: Это как мало шо дае?Да с интеркулером еще десяток лошадок добавит,но сама турбина по сравнению с атмосферником минимум двадцать добавляет,а в остальном все правильно.Еще бы добавил что у турбированного (по сравнению с атмосферным) поршневые пальцы большего диаметра,так что к поршням еще добавятся и шатуны.Распред вал тоже может быть с другими фазами газораспределения.
Плюс усиленные шатунные вкладышы.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 25, 2010 19:15
ШАМПАНЬ
І це все що перечислено міняв Кубік :shock: !!??
Все то набагато простіше, все це нада, коли розраховувать двигун під турбіну. Турбіна шо робить? Нагнітає воздух!? Да і небагато вона там нагніта- від 0,8 і до 1,6. Такого давлєнія явно маловато щоб на 30% піднять мошность. Головна робота турбіни- збільшить вентиляцію циліндра, в момент незакрившегося випускного, і одкрившегося впускного! От тут і ефект! Я маю в виду поставить малопродуктивну турбіну!
Ще була мисля просто поставить інтеркуйлер, але..., чі дасть він шо без турбіни...

ПовідомленняДодано: Чет листопада 25, 2010 19:24
NoUaZ
genadiy написав:на оборот есть желание себе его добавить так как холодный воздух плотнее и турбина может его больше напхать в цилиндры,я о том что турбина даже без интеркуллера дает прирост мощности и крутящего момента.


На этапе интеркулера я и застопорился с турбированием Пыжа.
Не проходят патрубки - получается нужен самодельный впускной.
А это по-моему подвиг.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 25, 2010 23:35
genadiy
NoUaZ написав:
genadiy написав:на оборот есть желание себе его добавить так как холодный воздух плотнее и турбина может его больше напхать в цилиндры,я о том что турбина даже без интеркуллера дает прирост мощности и крутящего момента.


На этапе интеркулера я и застопорился с турбированием Пыжа.
Не проходят патрубки - получается нужен самодельный впускной.
А это по-моему подвиг.
Родной то алюминиевый,его переделать как два пальца об асфальт,а турбину можно развернуть под любым углом.Проблема одна(у меня, сейчас) полное отсутствие свободного времени. :(

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 26, 2010 2:18
genadiy
ШАМПАНЬ написав:І це все що перечислено міняв Кубік :shock: !!??
Все то набагато простіше, все це нада, коли розраховувать двигун під турбіну. Турбіна шо робить? Нагнітає воздух!? Да і небагато вона там нагніта- від 0,8 і до 1,6. Такого давлєнія явно маловато щоб на 30% піднять мошность. Головна робота турбіни- збільшить вентиляцію циліндра, в момент незакрившегося випускного, і одкрившегося впускного! От тут і ефект! Я маю в виду поставить малопродуктивну турбіну!
Ще була мисля просто поставить інтеркуйлер, але..., чі дасть він шо без турбіни...

Ставь чарджер http://www.kartuning.ru/shop/category/charger/
http://www.moskvich.forumy.com.ua/%D0%B ... 90s50.html
http://superchargervaz.narod.ru/supercharger/
пока информации для размышления я думаю хватит :D

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 26, 2010 14:13
Bobikus
Як на мене, турба на УАЗ це не правильно. Це низькообертовий дефорсований двигун, який через багато конструкторських упущень має просто занижений ККД і установка турби на нього буде означати нереальні витрати палива та смішний ресурс для досягнення потужності звичайного закордонного атмосферника такого ж об'єму. Однозначно простіше буде поміняти двигун на імпортний.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 26, 2010 15:35
Quattros
Bobikus у него 616 мотор.


ШАМПАНЬ
по последеней ссылке,что выложил Геннадий,есть в наличии такой,планировали ставить на 617 мотор,потом человек не потянул по времени проект,так и заглохло всё.
фото взято с сайта,
у меня аналогичный,проверенный, с муфтой включения,можешь через кнопку вывести,можешь по оборотам сделать порог включения,прирост ощутимый.Ранее ставил на 617 такой,жаль фото установки не осталось и машина уже где то в Днепре.

300уе.

кулер тоже есть.50уе.

Зображення

Зображення

ПовідомленняДодано: Вів січня 04, 2011 16:53
Merlin
Нужен будет хелп в настройке свистите :-)

сразу предупреждаю, родные форсунки быстро "сдуються"

Опыт настройки нестандартных моторов на Микасе у меня есть.

в арсенале

1) Сиерра 2.0 инж на микасе
2) Вольво 2,3 турбо на микасе
3) куча просто правильно настроенных Волг, и даже один уАзиг.