Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Все вопросы по электрооборудованию, могут обсуждаться тут

Модератор: Модераторы форума

Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Панда » Чет листопада 01, 2012 10:52

Существуют ли правила подбора (возможно учета совместимости) по характеристикам аккумуляторов и генераторов в зависимости от емкости, пускового тока, вырабатываемого тока (про 12v можно не вспоминать)
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Панда » Нед листопада 04, 2012 0:30

Неужели никто не хочет поделиться знаниями :D
Или никто действительно не знает, и ставят исходя из - "чем больше, тем лучше"...
Не стесняемся, советуем, делимся опытом.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Olexa » Нед листопада 04, 2012 1:33

Ну, наскільки я розумію, якщо поставити акумулятор більшої ємности, то штатний генератор його заряджатиме, але довше. Якщо поставити продуктивніший генератор при штатному акумуляторові, то йому гірше не стане — реле-регулятор все одно даватиме рівно стільки, скільки треба.

Від пускового струму акумулятора максимальний струм генератора ніяк не залежить. :)

Практично, що буде, якщо на 469 поставити акумулятор на 100 Ah, але залишити штатний генератор, я не знаю. Коли я ставив акумулятор 100 Ah на 3160 із ЗМЗ-409, то експериментувати не став, і поставив генератор на 120 A, тим більше, що на ЗМЗ-409 вони є штатні: viewtopic.php?f=17&t=5521

Ти подумай, якщо ти ставиш акумулятор на 100 Ah, то, мабуть, хочеш, щоби можна було довше працювати лебідкою? А якщо так, то чи не краще, щоби генератор міг продуктивніше допомагати акумуляторові (хоча на холостих, наскільки я розумію, він цього не робить), чи, принаймні, швидше його потім заряджати, бо лебідка ж може знадобитися знову?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Bobikus » Нед листопада 04, 2012 20:01

Olexa написав:Ну, наскільки я розумію, якщо поставити акумулятор більшої ємности, то штатний генератор його заряджатиме, але довше.
Різниця в секундах і це лише при глибоких розрядах. Вцивільних режимах вона відсутня.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Dron » Пон листопада 05, 2012 2:12

Имхо: Амп. аккума ~ амп. гены.
Аватар користувача
Dron
Участник движения
 
Повідомлення: 538
З нами з: Вів травня 11, 2010 15:12
Звідки: КИЇВ.
Телефон: (067)731-03-31
Машина: ХУаз, Jып, Газ-L

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Olexa » Пон листопада 05, 2012 8:04

Dron написав:Имхо: Амп. аккума ~ амп. гены.

А чому?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення myshketer » Пон листопада 05, 2012 10:01

На всякий случай :-)
Выбирая акум и гену, будучи уже завсегдатаем тематических форумов про оффроуд, руководствовался следующими размышлениями:
Акум должен быть емким, потому что стартер забирает на себя 5-7 А/ч, зимой пять раз подряд завелся и все, куришь.
Гена должна быть мощная, потому что питать сеть с люстрой, печкой, инвертором, музыкой, не легко, а еще надо акум подзаряжать. Я когда гену с 80 на 115 поменял, то у меня фары ярче светить стали :-)

При лебежении расход енергии в районе 300 А/ч может быть легко, акума хватает на 10-20 минут. Если гена и акум слабая, то прийдется часто стоять и курить, пока запасы пополняются. Видел, как при лебежении глох мотор - не хватало ему напряжения. Я с убитым акумом весело шел первые два-три метра, потом стоял минут 10, пока мог еще пару метров протянуться.
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Olexa » Пон листопада 05, 2012 11:05

myshketer написав:Гена должна быть мощная, потому что питать сеть с люстрой, печкой, инвертором, музыкой, не легко, а еще надо акум подзаряжать. Я когда гену с 80 на 115 поменял, то у меня фары ярче светить стали :-)

Теж хотів підкреслити, що при виборі геренатора варто зважати на потужні споживачі електроенергії.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Dron » Пон листопада 05, 2012 11:11

Olexa написав:
Dron написав:Имхо: Амп. аккума ~ амп. гены.

А чому?

Как-то на трофи накрылся гена(115А), пока кум вёз замену(50А) катал на аккумах прим. 2 часа (2шт. 90+77А), после замены гена на 50А так и не вытянул зарядку до конца соревнований, но до финиша добраться своим ходом помог. Чем моцнее гена, тем меньше нагрузка на аккум. "Я так думаю!" (Рубик Джан).
Востаннє редагувалось Dron в Нед січня 06, 2013 20:10, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
Dron
Участник движения
 
Повідомлення: 538
З нами з: Вів травня 11, 2010 15:12
Звідки: КИЇВ.
Телефон: (067)731-03-31
Машина: ХУаз, Jып, Газ-L

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Bobikus » Пон листопада 05, 2012 13:19

Звичайно, для більш надійного лебедіння краще вибирати більший акумулятор а не генератор, так як 300А лебідки всеодно розряджають акумулятор не залежно чи в гени видається 45 чи 200 А. І слабий акум здохне в перші секунди роботи лебідки з будь-яким генератором, навіть якщо стоятиме супер-генератор на 250А. Натомість сильний акум зможе змотати лебідку як з будь-яким генератором так і взагалі без нього. Час змотки з/без генератора буде практично ідентичним, різницею можна знехтувати, так як робота акума напр. 45 АГ "до нуля" з постійним розрядом у 100 та 200 А відрізнятиметься на менш як на хвилину, тобто якісь секунди.

Але тут питання не про це а про залежність пропорції ємності АКБ/Генератора. Такої залежності фактично не існує, оскільки в робочому режимі штатна зарядка будь-якого автомобільного акумулятора це менше ампера споживання. Умовно кажучи, зарядка акумулятора 45АГ та 100АГ буде ідентичною як від генератора у 100А так і від генератора від мопеда у 1-2 А. Виняток - повний розряд АКБ, коли він у перші секунди бере на себе більше. Слабший генератор просто розтягне цю пікову зарядку в часі, напр з 3 до 7 секунд, водій цього точно не помітить.

Щоби спростити розуміння подам свою думку у простому висновку:

1. Залежності ємности автомобільного акумулятора від потужності атомобільного генератора або навпаки не існує.
2. Існує залежність потужності генератора від сукупного споживання бортових споживачів авто. Потужність генератора принаймні на 1 ампер повинна бути більшою ніж сума потужності споживачів, інакше АКБ розряджатиметься при їх ввімкненні.
3. Також існує залежність тривалості роботи споживачів від ємності акумулятора без генератора або з генератором, меншим за потужністю ніж сукупне споживання ввімкнених бортових споживачів. Відповідно, якщо вимоги п. 2 дотримані, то залежності, описаної у п. 3 не існує, і п. 3 можна не читати.
Востаннє редагувалось Bobikus в Пон листопада 05, 2012 15:23, всього редагувалось 2 разів.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Olexa » Пон листопада 05, 2012 13:53

Bobikus, ти назвав потужністю акумулятора його ємність. Виправ у своєму повідомленні, будь ласка (якщо форум не дозволить, напиши мені в особисті, я виправлю).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Панда » Пон листопада 05, 2012 14:12

С установкой более емкого АКБ, в т.ч. величины пускового тока, и более производительного генератора понятно.
Осталось разобраться с одним вопросом.
Возможно ли оставлять АКБ на 60А, а генератор ставить например на 120А?
Или уже лучше не задумываться и нацеливаться на установку АКБ так на 100А, пусковым током от 850А и генератор на 120А?
:)
и для начала или после того поменять всю проводку к чертям :lol:
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Olexa » Пон листопада 05, 2012 14:47

Панда написав:Осталось разобраться с одним вопросом.
Возможно ли оставлять АКБ на 60А, а генератор ставить например на 120А?

Так, можливо. Але це має сенс лише якщо планується використовувати потужні споживачі, які генератор в принципі спроможний задовольнити (наприклад, люстра, але не лебідка), або як тимчасове рішення, коли генератор треба міняти вже зараз, а акумулятор планується міняти потім.

Панда написав:Или уже лучше не задумываться и нацеливаться на установку АКБ так на 100А, пусковым током от 850А и генератор на 120А?
:)

Якщо в планах є лебідка, то краще так.

Панда написав:и для начала или после того поменять всю проводку к чертям :lol:

Проводка має бути справною в будь-якому випадку. Якщо в тебе десь поганий контакт, або коротить, то "лагодити" це встановленням потужнішого генератора чи ємнішого акумулятора — не правильно.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Bobikus » Пон листопада 05, 2012 15:20

Olexa написав:Bobikus, ти назвав потужністю акумулятора його ємність. Виправ у своєму повідомленні, будь ласка (якщо форум не дозволить, напиши мені в особисті, я виправлю).

Дякую за зауваження, поправив!
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Аккумулятор-генератор (емкость, пусковой ток и т.д.)

Повідомлення Панда » Пон листопада 05, 2012 15:35

Olexa написав:
Панда написав:и для начала или после того поменять всю проводку к чертям :lol:

Проводка має бути справною в будь-якому випадку. Якщо в тебе десь поганий контакт, або коротить, то "лагодити" це встановленням потужнішого генератора чи ємнішого акумулятора — не правильно.

Это понятно.
Это я так для себя написал типа: - "а может сначала поменять проводку". Сие к вопросу темы отношения не имеет.
И да, в планах и люства и лебедка.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Далі

Повернутись до Электрооборудование

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron