Модератор: Модераторы форума
Антошка написав:провод большого сечения (квадратов 10) и предохранитель на 120 амп для защиты.
Так, мав саме це це на увазі, питання про виробника вбиває двох зайців - тип генератора та розміщення РР. У мене стоїть напряму, вже 2 роки катаюсь, не бачу потреби ставити запобіжники, як і не бачу причин для розрядки АКБ. Як варіант, можна запустити через стартер - силовий дріт з генератора на клему стартера, а з неї на акумулятор. Так реалізовано, наприклад, у фольксвагенів. Деякі електрики також рекомендують давати дублюючий дріт з мінусової клеми АКБ на корпус генератора, це ніби розвантажує кузов від зайвого статичного навантаження а також уникає втрат у ланці з'єднань АКБ-кузов_блок двигуна_корпус генератора, в результаті чого часто зростає бортова напруга.ice написав:Бош 120А. А какое это имеет значение в данном случае? Если Вы относительно того, что РР для родного задействовать нужно, то РР в моем генераторе на борту.
Bobikus написав:Так, мав саме це це на увазі, питання про виробника вбиває двох зайців - тип генератора та розміщення РР. У мене стоїть напряму, вже 2 роки катаюсь, не бачу потреби ставити запобіжники, як і не бачу причин для розрядки АКБ. Як варіант, можна запустити через стартер - силовий дріт з генератора на клему стартера, а з неї на акумулятор. Так реалізовано, наприклад, у фольксвагенів. Деякі електрики також рекомендують давати дублюючий дріт з мінусової клеми АКБ на корпус генератора, це ніби розвантажує кузов від зайвого статичного навантаження а також уникає втрат у ланці з'єднань АКБ-кузов_блок двигуна_корпус генератора, в результаті чого часто зростає бортова напруга.ice написав:Бош 120А. А какое это имеет значение в данном случае? Если Вы относительно того, что РР для родного задействовать нужно, то РР в моем генераторе на борту.
Як на мене, це саме той варіант коли запобіжник не потрібен. Нааіщо його там? Він же горітиме, коли акумулятор розрядиться найбільше, тобто в момент, коли зарядка буде потрібна як ніколиice написав:Ну предохранители всегда нужны, но в данном случае это ж какой нужен предохранитель, чтоб выдержали его контакты.
Bobikus написав:Як на мене, це саме той варіант коли запобіжник не потрібен. Нааіщо його там? Він же горітиме, коли акумулятор розрядиться найбільше, тобто в момент, коли зарядка буде потрібна як ніколиice написав:Ну предохранители всегда нужны, но в данном случае это ж какой нужен предохранитель, чтоб выдержали его контакты.
Bobikus написав:P.S. А щодо колхозу без запобіжника - його в цій ланці не дає жоден виробник автомобілів, тому навпаки, колхоз - це встановлення запобіжника в цю ланку.
Bobikus написав: генератор не "замкнеться" а просто попрацює на 100%, видаючи 120 з 120-ти можливих ампер, що нічого поаного йому не пророкує
Антошка написав:P.S. А щодо колхозу без запобіжника - його в цій ланці не дає жоден виробник автомобілів, тому навпаки, колхоз - це встановлення запобіжника в цю ланку.
Уважаемый Бобикус, позвольте с Вами не согласиться! На всех японских, корейских и даже на лайносе есть предохранитель с шильдиком ALT . Вот он как-раз и отвечает за защиту генератора!
ice написав::shock:
Bobikus написав:ice написав::shock:
ice, а що ви думали, як повинна працювати 350-амперна лебідка з 120-амперним генератором?
Повернутись до Электрооборудование
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість