ice написав:Бош 120А. А какое это имеет значение в данном случае? Если Вы относительно того, что РР для родного задействовать нужно, то РР в моем генераторе на борту.
Так, мав саме це це на увазі, питання про виробника вбиває двох зайців - тип генератора та розміщення РР. У мене стоїть напряму, вже 2 роки катаюсь, не бачу потреби ставити запобіжники, як і не бачу причин для розрядки АКБ. Як варіант, можна запустити через стартер - силовий дріт з генератора на клему стартера, а з неї на акумулятор. Так реалізовано, наприклад, у фольксвагенів. Деякі електрики також рекомендують давати дублюючий дріт з мінусової клеми АКБ на корпус генератора, це ніби розвантажує кузов від зайвого статичного навантаження а також уникає втрат у ланці з'єднань АКБ-кузов_блок двигуна_корпус генератора, в результаті чого часто зростає бортова напруга.