Сторінка 1 з 2

Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Вів квітня 02, 2013 18:32
ice
Есть сторонники этой реализации и противники. Я сторонник, пока. Амперметр убрал у себя, т.к. если все через него пустить - погибнет, поставил вольтметр. В остальном не вижу преград соединить силовой с генератора сразу на АКБ и точно так же от АКБ бросать уже всех потребителей. Кто что скажет?

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Вів квітня 02, 2013 19:48
Bobikus
генератор рідний?

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 0:02
ice
Бош 120А. А какое это имеет значение в данном случае? Если Вы относительно того, что РР для родного задействовать нужно, то РР в моем генераторе на борту.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 8:35
Антошка
провод большого сечения (квадратов 10) и предохранитель на 120 амп для защиты.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 9:25
ice
Антошка написав:провод большого сечения (квадратов 10) и предохранитель на 120 амп для защиты.


т.е. Вы считаете, что напрямую лучше? как-то непонятно просто.

Не будет ли генератор разряжать АКБ?
Как-то я слабо представляю контакт ножек предохранителя, которые выдержат 120А.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 12:56
Bobikus
ice написав:Бош 120А. А какое это имеет значение в данном случае? Если Вы относительно того, что РР для родного задействовать нужно, то РР в моем генераторе на борту.
Так, мав саме це це на увазі, питання про виробника вбиває двох зайців - тип генератора та розміщення РР. У мене стоїть напряму, вже 2 роки катаюсь, не бачу потреби ставити запобіжники, як і не бачу причин для розрядки АКБ. Як варіант, можна запустити через стартер - силовий дріт з генератора на клему стартера, а з неї на акумулятор. Так реалізовано, наприклад, у фольксвагенів. Деякі електрики також рекомендують давати дублюючий дріт з мінусової клеми АКБ на корпус генератора, це ніби розвантажує кузов від зайвого статичного навантаження а також уникає втрат у ланці з'єднань АКБ-кузов_блок двигуна_корпус генератора, в результаті чого часто зростає бортова напруга.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 14:41
ice
Bobikus написав:
ice написав:Бош 120А. А какое это имеет значение в данном случае? Если Вы относительно того, что РР для родного задействовать нужно, то РР в моем генераторе на борту.
Так, мав саме це це на увазі, питання про виробника вбиває двох зайців - тип генератора та розміщення РР. У мене стоїть напряму, вже 2 роки катаюсь, не бачу потреби ставити запобіжники, як і не бачу причин для розрядки АКБ. Як варіант, можна запустити через стартер - силовий дріт з генератора на клему стартера, а з неї на акумулятор. Так реалізовано, наприклад, у фольксвагенів. Деякі електрики також рекомендують давати дублюючий дріт з мінусової клеми АКБ на корпус генератора, це ніби розвантажує кузов від зайвого статичного навантаження а також уникає втрат у ланці з'єднань АКБ-кузов_блок двигуна_корпус генератора, в результаті чого часто зростає бортова напруга.


Ну предохранители всегда нужны, но в данном случае это ж какой нужен предохранитель, чтоб выдержали его контакты. Через стартер смысла не вижу никакого для 421-го движка - они по разные стороны стоят и что с этого выиграть можно не знаю. Провод от генератора до стартера длиннее чем от генератора прямо на АКБ. А по поводу "-" - так я так изначально сделал. Там не о статике речь, а о проводимости материалов. Хотя может и статика. Я только учусь.

П.С. Чего так мало обсуждений? :( Как-то форум живет только купи-продай. Наш 4x4.cn.ua как-то активнее.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 19:05
Bobikus
ice написав:Ну предохранители всегда нужны, но в данном случае это ж какой нужен предохранитель, чтоб выдержали его контакты.
Як на мене, це саме той варіант коли запобіжник не потрібен. Нааіщо його там? Він же горітиме, коли акумулятор розрядиться найбільше, тобто в момент, коли зарядка буде потрібна як ніколи :)

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 19:10
ice
Bobikus написав:
ice написав:Ну предохранители всегда нужны, но в данном случае это ж какой нужен предохранитель, чтоб выдержали его контакты.
Як на мене, це саме той варіант коли запобіжник не потрібен. Нааіщо його там? Він же горітиме, коли акумулятор розрядиться найбільше, тобто в момент, коли зарядка буде потрібна як ніколи :)


Ситуация из жизни. Перетерлась затяжка и провод начал болтаться и попал на приемную. В итоге диодный мост, а могло б и больше г..на наделать. А самоколхоженые цепи без предохранителя как палят проводку видел не раз. В данном случае не буду ставить, но как-то не посебе, что цепь без предохранителя.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 19:25
Bobikus
Коли перетирається вказаний дріт, то на панелі відразу засвічується червона лампочка зарядки. Навіть якщо теоретично уявити, що відразу після цього відбудеться замикання то логічно, що нічого не станеться, просто 120А розрядяться об масу, генератор не "замкнеться" а просто попрацює на 100%, видаючи 120 з 120-ти можливих ампер, що нічого поаного йому не пророкує, крім максимального навантаження на шків. Натомість якщо генератор несправний і згорить від навантаження то це всеодно буде краще ніж він згорить під час роботи лебідки, бо в таких випадках буде великий шанс застрягти десь на половині підйому у висячій машині з розрядженим акумулятором.

До речі, це також стосується запобіжника - він горітиме при вмиканні лебідки.


P.S. А щодо колхозу без запобіжника - його в цій ланці не дає жоден виробник автомобілів, тому навпаки, колхоз - це встановлення запобіжника в цю ланку.

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 21:11
Антошка
Bobikus написав:P.S. А щодо колхозу без запобіжника - його в цій ланці не дає жоден виробник автомобілів, тому навпаки, колхоз - це встановлення запобіжника в цю ланку.


Уважаемый Бобикус, позвольте с Вами не согласиться! На всех японских, корейских и даже на лайносе есть предохранитель с шильдиком ALT . Вот он как-раз и отвечает за защиту генератора!

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 21:13
Антошка
на американцах для этой цели использовались вставки провода меньшего сечения

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 22:31
ice
Bobikus написав: генератор не "замкнеться" а просто попрацює на 100%, видаючи 120 з 120-ти можливих ампер, що нічого поаного йому не пророкує


:shock:

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 23:18
Bobikus
Антошка написав:P.S. А щодо колхозу без запобіжника - його в цій ланці не дає жоден виробник автомобілів, тому навпаки, колхоз - це встановлення запобіжника в цю ланку.

Уважаемый Бобикус, позвольте с Вами не согласиться! На всех японских, корейских и даже на лайносе есть предохранитель с шильдиком ALT . Вот он как-раз и отвечает за защиту генератора!


Ви абсолютно праві, я мав на увазі виробників німецьких авто з прямим з'єднанням генератор-стартер-акб. Перепрошую, якось вискочило слово. Хоча суті це не міняє, думаю, всі погодяться, що були і є такі серійні машини.

ice написав::shock:


ice, а що ви думали, як повинна працювати 350-амперна лебідка з 120-амперним генератором?

Re: Провод с генератора на АКБ

ПовідомленняДодано: Сер квітня 03, 2013 23:33
ice
Bobikus написав:
ice написав::shock:


ice, а що ви думали, як повинна працювати 350-амперна лебідка з 120-амперним генератором?


Просто раньше думал, что КЗ на генераторе может угробить диодный мост как минимум и попалить обмотки как максимум. А лебедка это больше нагрузка чем ее отсутствие, а большая нагрузка и КЗ это как запад и восток.