Сторінка 1 з 1

акб

ПовідомленняДодано: Сер грудня 25, 2013 20:11
дроник
подскажите пожалуйста не опытному как правильно выбрать акб. поставил гену примерно 90-100 А.почему примерно потому что разницу в шкивах мог точно не угадать. а сейчас подходит время менять акб. вот и интересует какой для меня будет самый оптимальный вариант акб

Re: акб

ПовідомленняДодано: Сер грудня 25, 2013 20:25
Olexa
Який влізе за розмірами, такий і оптимальний. Генератор і акумулятор одне від одного не залежать.

Re: акб

ПовідомленняДодано: Сер грудня 25, 2013 20:28
дроник
ну все же какие то критерии все таки есть. допустим чтоб он небыл не дозаряжен

Re: акб

ПовідомленняДодано: Сер грудня 25, 2013 21:30
Olexa
дроник написав:ну все же какие то критерии все таки есть. допустим чтоб он небыл не дозаряжен

Не буде. Хіба може заряджатися довше. Але при генераторі 90-100 А, і тому, що навряд чи вдасться запхати акумулятор набагато більше 100 Аг, не варто хвилюватися.

Re: акб

ПовідомленняДодано: Чет січня 09, 2014 18:53
shpion
Кстати, а как себя чувствует моторный щит бод весом сотого аккума?

Re: акб

ПовідомленняДодано: Чет січня 09, 2014 22:11
gggmv8
Olexa написав:Який влізе за розмірами, такий і оптимальний. Генератор і акумулятор одне від одного не залежать.

Залежать ,ще й дуже суттево.Якщо гена на 60А а АКБ на 75Ач,то за рік АКБ буде капец(не одноразово провірено на власній практиці).Це дуже замітно якщо часто їздити при максимальній нагрузці(фари,противотуманки,дворники),починають окислятись клеми.Само довговічно служать АКБ якщо генератор трошки сильніший,і в доброму стані реле зарядки(в мене стоїть генератор разом з релюшкою від фольксвагена Т-2).Причому,АКБ, вже рік користуюсь на 55Ач.По практиці,-клав на буса АКБ на 100Ач гена на 65А,так через зиму(постійно користувався свічами накалу)акумулятор був ледь живий,зараз стоїть акумулятор 60Ач,-і без проблем.

Re: акб

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 0:00
Black_Mouse
Olexa написав:Не буде. Хіба може заряджатися довше. Але при генераторі 90-100 А, і тому, що навряд чи вдасться запхати акумулятор набагато більше 100 Аг, не варто хвилюватися.

Bosch S5 Silver Plus (0092S50150) 110 Ач можно ;)

shpion написав: Кстати, а как себя чувствует моторный щит бод весом сотого аккума?

а если попробовать повернуть на 90 градусов, частично вес перенеся на подкрылок?

Re: акб

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 2:17
Bobikus
gggmv8 написав:
Olexa написав:Який влізе за розмірами, такий і оптимальний. Генератор і акумулятор одне від одного не залежать.

Залежать ,ще й дуже суттево.Якщо гена на 60А а АКБ на 75Ач,то за рік АКБ буде капец(не одноразово провірено на власній практиці).Це дуже замітно якщо часто їздити при максимальній нагрузці(фари,противотуманки,дворники),починають окислятись клеми.Само довговічно служать АКБ якщо генератор трошки сильніший,і в доброму стані реле зарядки(в мене стоїть генератор разом з релюшкою від фольксвагена Т-2).Причому,АКБ, вже рік користуюсь на 55Ач.По практиці,-клав на буса АКБ на 100Ач гена на 65А,так через зиму(постійно користувався свічами накалу)акумулятор був ледь живий,зараз стоїть акумулятор 60Ач,-і без проблем.

Не залежать, щоби це зрозуміти, пропоную підівчитись в теорії, зокрема не порівнювати ампери і ампер-години, це порівняння звучить не менш дивно ніж порівняння задниці з пальцем.

P.S. Окислення клем теж не має нічого спільного до співвідношення потужності генератора та ємності АКБ.

Re: акб

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 11:12
shpion
Подтверждаю на практике: у 123-его мерина штатно 90-ый акккум а гена на 55А. Аккумулятор служит долго и счастливо.
а если попробовать повернуть на 90 градусов, частично вес перенеся на подкрылок?

Вот у себя хочу так сделать, но не на подкрылок перенести, а сделать полку, которая будет опираться на переднюю облицовку. Лонжерон на облицовке я усилил. Посмотрю что выйдет. А на подкрылок нельзя, оторвет вместе с крылом.

Re: акб

ПовідомленняДодано: Чет січня 16, 2014 0:09
DJ дядя Вася
Поставил 74ач, но выбирал с наибольшим пусковым током (на акб написан) для облегчения зимнего пуска, маслает будь здоров, пока жив еще (третья зима) стает на родное место.