Сторінка 1 з 1
Чи хто небудь не підкаже будь ласка економний варіант фар?

Додано:
Сер жовтня 17, 2007 23:49
Гайдамака
У мене в ЛуАЗі слабкий генератор (написано 30А), на низьких обертах при ввімкнених фарах амперметр показує розрядку акумулятора.
Не знаю, може це регулятор напруги?
Хотілось би для економії струму поставити якісь фари поекономніше. Зараз стоять лампи старого зразка (не знаю, як називаються), ті що були перед H4. 40Вт. Я так розумію, що це споживана потужність, а не корисна потужність? Тобто нові, галагенні фари H4 будуть тільки світити яскравіше, а споживати не менше?
Може, у мене просто генератор якийсь дефективний?
На жаль на запорозький двигун поставити якийсь нормальний генератор проблематично
А чи не підкаже хто-небудь будь ласка варіантів малопотужних фар, бажано під рідну оптику або H4, і щоб світили так-сяк прийнятно?

Додано:
Чет жовтня 18, 2007 0:41
zen
Я, конечно не уверен, но как вариант, может примостырить генератор от "Таврии/Славуты"?

Додано:
Чет жовтня 18, 2007 0:42
Shurik
так розумію, що це споживана потужність, а не корисна потужність? Тобто нові, галагенні фари H4 будуть тільки світити яскравіше, а споживати не менше?
Може, у мене просто генератор якийсь дефективний?
То біда всіх "Запорожців".
Лікувати...
Рішення існує.
Але не знаю чи воно тобі сподобається.
Ксенон. Вони витрачають в двічі меньшу потужність, ну про яскравість думаю сам знаєш.
http://www.bezopasnost.net/index.php?page=pg_92

Додано:
Чет жовтня 18, 2007 0:46
Shurik
Я, конечно не уверен, но как вариант, может примостырить генератор от "Таврии/Славуты"?
К сожалению нет. У "Запорожца" генератор совмещен с вентилятором охлаждения цилиндров и находится внутри трубы. Заменить его просто так не представляется возможным. Кстати у него на ремне только два шкива - коленвала и генератора.
Чи хто небудь не підкаже будь ласка економний варіант фар?

Додано:
Чет жовтня 18, 2007 9:33
ИzверG
Гайдамака написав:Може, у мене просто генератор якийсь дефективний?
На жаль на запорозький двигун поставити якийсь нормальний генератор проблематично
На заре своей молодости ИМЕЛ "ушастого".
Проблему со светом решили кардинально. Добавили ВАЗовский генератор. Кронштейн крепил на кожух охлаждающей турбины. Только ремень пришлось подбирать по размеру.
Самый простой выход таков: Установить реле света от ВАЗ 2108.

Додано:
Чет жовтня 18, 2007 12:12
Shurik
Да решение бюджетное. Но ТПК с КСЕНОНОМ это КРУТО.


Додано:
Чет жовтня 18, 2007 13:45
BoBeG
Як варіант по боджету може бути трохи дешевше ксенону
це зробити панель з над яскравих діодів


Додано:
Чет жовтня 18, 2007 14:01
Вовчок
Свої перші 50 тисяч я відкатав на "вуханчику" 968АЕ із 40-сильним двигуном. Потужності його генератора завжди вистачало для нормальної роботи всієї, без виключень, електрики: фари, пічка, освітлення салону, омивач скла (сам поставив електричний) тощо.
Може спробувати наладнати штатну схему: перевірити РР, почистити контакти абощо.
Люди часто схильні шукати якісь "глибинні" причини та складні рішення там, де можна було б відбутись значно простіше: колись я довгенько шукав СТО де лагодять інжектори фордівські замість уважно придивитись до ВВ проводів - один з наконечників тріснув


Додано:
Чет жовтня 18, 2007 15:43
Гайдамака
Так, дякую, мабуть спробую справді перевірити РР і, може почистити контакти (хоча для того треба знімати генератор, а це вже трохи лінь). Ксенон, мабуть, занадто дорого.
Світлодіоди, боюсь, складно буде вснунути в H4.
А розкажіть будь ласка, що дає те релє світла від жигулів?

Додано:
Чет жовтня 18, 2007 17:12
Shurik
Ксенон, мабуть, занадто дорого.
До 200$.

Додано:
П'ят жовтня 19, 2007 9:21
ИzверG
При включении света реле снимает лишнюю нагрузку с проводки, что в свою очередь уменьшает потери в бортовой сети.


Додано:
П'ят жовтня 19, 2007 9:54
Вовчок
ИzверG написав:При включении света реле снимает лишнюю нагрузку с проводки, что в свою очередь уменьшает потери в бортовой сети.

Якщо не помиляюсь

, то реле навантаження не знімає

, а просто дозволяє комутувати потужні електричні кола за допомогою малогабаритних перемикачів, здатних пропускати без нагріву та іскр лише малий струм.


Додано:
П'ят жовтня 19, 2007 13:30
ИzверG
Вовчок написав:ИzверG написав:При включении света реле снимает лишнюю нагрузку с проводки, что в свою очередь уменьшает потери в бортовой сети.

Якщо не помиляюсь

, то реле навантаження не знімає

, а просто дозволяє комутувати потужні електричні кола за допомогою малогабаритних перемикачів, здатних пропускати без нагріву та іскр лише малий струм.

А нагрев происходит от чего? Правильно....

Додано:
П'ят жовтня 19, 2007 14:51
Вовчок
ИzверG написав:А нагрев происходит от чего? Правильно....
Та правильно... Тільки реле це лише частина схеми, а грітись від струму та "садити" напругу може будь-яка ділянка: окислені роз'єми, забруднеі мастилом і пилюкою клемні колодки, погана "маса" нарешті.

Додано:
П'ят жовтня 19, 2007 16:41
Гайдамака
Ні, щось шкода мені ксенонові лампи на ТПК. До того ж, я так пошукав, за 200 баксів нема, а десь від 300. Крім того вони в мене на ТПК постійно мокнуть, шкода псувати. Хіба що може якщо б десь дістати одну б/у щоб на фару-шукач поставити.
Ну з релє зрозуміло. Фактично це те ж саме рішення із серії "почистити контакти".
А з регулятором напруги, чи не підкажете будь ласка, як перевірити чи він хороший?