Відпишуся замість RII так як він не часто на форумі буває
Вже напевно як місяць в ньго стоїть мікропроцесорне запалення
Шків купив від іншекторного УАЗа
кронштейн ДПКВ зробили з алюміневого радіатора(у вигляді букви П) кріпиться до кронштейна генератора
+ MPSZ для карбових машин
+ два комутатора і катушки від 406 двигуна
+ мікруха шо розділяє рівні до комутаторів(MPSZ одноканальний вихід має на комутатор)
Заливали криві шо були на сайті MPSZ , але двигун прцює погано навіть на холстих, і в RII ноут не має USB шоб конектитися з MPSZ..
Більше ніж місяць не було можливості занятися корекцією кривих ..
Так і їздить на давачі від кулера досі , причому є рубільнік який дозволяє переключитися в реальному часі на MPSZ
Фактично в нього на машині зара аж три системи запалення