Акумулятор. Порадьте чи вартує!

Все вопросы по электрооборудованию, могут обсуждаться тут

Модератор: Модераторы форума

Акумулятор. Порадьте чи вартує!

Повідомлення Bobikus » Чет січня 21, 2010 17:04

Знайомий запропонував купити в нього акумулятор розміром 480х223х223. Як вважаєте, поміститься? Присобачити проблем не буде? Точної ваги не знаю, але понад 10 кг то точно. Не буде заважким? А може є сенс в салон запхнути?

До речі, якщо когось цікавить, у продажу є 2 таких, відповідно други вакантний. Параметри:

Виробник Renault (оригінал)
Подовжений термін служби
Потужність 185 Ah
Холодний пусковий струм 1100А
Рік випуску 2009
Новий.
Ціна - 900 грн.
Місто продажу - Київ.

Зображення

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення deltafox24 » П'ят січня 22, 2010 10:52

этож какой генератор надо чтоб его заряжать то 185 ач вообщето это грузовые акумы т.е. для грузовиков или спец техники
Аватар користувача
deltafox24
Участник движения
 
Повідомлення: 1031
З нами з: Сер грудня 27, 2006 12:53
Звідки: г. Николаев

Повідомлення hellcat » П'ят січня 22, 2010 12:09

Я так думаю, генератор нужен такой чтоб запитать потребители и осталось чуть чуть на зарядку. Поправьте если не прав.

Но такой аккум имхо перебор.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Bobikus » П'ят січня 22, 2010 13:16

deltafox24 написав:этож какой генератор надо чтоб его заряжать то 185 ач вообщето это грузовые акумы т.е. для грузовиков или спец техники


Та хоч від мопеда, яка різниця?

Дивлюся на великий акумулятор з таких причин:

1. Велика кількість споживачів перевищує потужність гени. В теорії кількагодинні пікові навантаження можуть розрядити штатний акум.
2. Потреба навантаження додаткових споживачів під час стоянок (освітлення табора, болгарка, комп тощо)
3. Використання лебідки, підозрюю, що це стало причиною передчасного вбивства попереднього акумулятора.
4. Критичні ситуації - виїхати на стартері з води при затопленні високовольтного живлення чи бензинової системи, виїзд з болот при поломках двигуна ітд.
5. Збільшення шансів завестися в морози - думаю, усі були в ситуації, коли двигун от-от заведеться, а тут "вчасно" батарейка сідає :) Також більший пусковий струм гарантує швидші оберти стартера, що теж збільшує шанси швидкого старту в морози, при поганому пальному ітд.

Прошу також порадити, чи помістяться такі розміри під капот, можливо хтось зустрічався з практичними рішеннями установки?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення deltafox24 » П'ят січня 22, 2010 14:31

Bobikus написав:
deltafox24 написав:этож какой генератор надо чтоб его заряжать то 185 ач вообщето это грузовые акумы т.е. для грузовиков или спец техники


Та хоч від мопеда, яка різниця?



перефразирую сколько времени будет его заряжать твой генератор если тебе и так его не хватает? т.е. акума будет постоянно работать на разрядку, т.е. раз ты говоришь что не хватает твоего гены и так да еще такой аккум то что ж получается что аккум скажем раз в 2 дня снимать и заряжать что ли? или я что то не понимаю?!
Аватар користувача
deltafox24
Участник движения
 
Повідомлення: 1031
З нами з: Сер грудня 27, 2006 12:53
Звідки: г. Николаев

Повідомлення Bobikus » П'ят січня 22, 2010 15:30

Хех, щойно дискутував з Shurik-ом по асі на цю тему :)

Спробую коротко пояснити свою думку:

При повному розряді акумулятора, коли він потребує понад 65A (струм штатного гени) справді треба буде більше часу на зарядку більш ємного акумулятора. Це різниця у декілька секунд і лише при повному розряді. Але при стандартній зарядці, а це нехай кілька ампер, з зарядкою однаково справиться генератор від танка чи мопеда, оскільки це буде не повна потужність обидвох.

У більшості УАЗів штатний амперметр показує, що зарядка понад 30А буває дуже рідко і навіть якщо так, це триває лише декілька секунд. Далі акумулятор бере на себе стільки струму, скільки йому потрібно, в переважній більшості це в межах 0,5 - 10 ампер (в залежності від ємності АКБ), що абсолютно нормально для штатного генератора.

Тому час зарядки великого акумулятора на УАЗі буде таким же або на декілька секунд більшим, при умові, якщо це була розрядка до нуля. Але, як рекомендують офіційні дилери іномарок, при такій розрядці акум краще викидати :).

І ще додам, що будь-який генератор розраховується під споживачі а не під зарядку акумулятора, і імхо немає різниці чи на зарядку йде 0,5 чи 5 ампер. Переважний струм зарядки АКБ - 0,1 від його ємності. Якщо це 60 Ah - на зарядку потрібно 6 ампер протягом години і якщо 100 - треба 10 протягом тієї ж години. Для цього достатньо штатного генератора навіть з 80% навантаженням від споживачів. Поправте, якщо не правий.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення rmoskal » П'ят січня 22, 2010 19:17

полностью согласен с Bobikus - акум большей емкости как раз пригодится на пикнике, а штатному гене по барабану что и как заряжать.
Аватар користувача
rmoskal
Член клуба
 
Повідомлення: 441
З нами з: Вів липня 24, 2007 10:26
Звідки: Сумы / Киев

Повідомлення Mykola STARyy » Суб січня 23, 2010 12:04

ЗИЛ 133ГЯ з дв КАМАЗ - генератор 12В 100А без проблем заряжає ДВА акумулятори по 185АГ
Навпаки, великий акумулятор не такий чутливий до пікових струмів зарядки. В системах з генератором постійного струму в реле-регулятрі(трьохкотушковому) був обмежувач струму. Акум 7-8 років служив.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Bobikus » Нед січня 24, 2010 23:14

Таки не взяв того акума :( Причина тривіальна - немає куди запхати. Штатне місце не пустить. Підкрильник не сталевий, думав робити кріплення з кутників, але ідея малореальна - немає на що вперти/закріпити. В салон - задній простір в мене часто трансформується, до 50% поїздок без задньої сідушки. Сьогодні відпала остання надія - думав запхати під водійський трон, так розміри не дали, в мене туди навіть шттний не влізе :(
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Granader » Нед лютого 07, 2010 21:42

Орест,незаморочуйся з акумами,я майже два роки відїздив на 60 амперному акумі,і 40 амперному гені,ніодного разу не було абсолютно ніяких проблем,вистачало на три змотки,лебідки,машина заводилась без проблем,а ти,знаєш як,я рубаюсь...
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення genadiy » Нед лютого 14, 2010 22:04

Стоял у меня когда-то 190 под задней сидухой.Тогда проблемы были с АКБ(негде было взять емкую АКБ),а 190 две штуки на шару попали.Первый у меня сдох когда лег на бок(отдохнуть).Его клеммы коротнули об трубу сидухи и в итоге посыпались пластины.Поставил второй покатался с пол года потом на Димеевском рынке один мужик долбался с Камазом.У него сдох такой АКБ.К тому времени АКБ в магазинах стали доступнее.Я с удовольствием продал ему свой и поставил 100А,которая после часа работы над гнездом стала в него как родная.Самое интересное что сотка крутила стартер гораздо веселее чем 190,хотя по времени на 190 гонять стартер можно было дольше.Потом обратил внимание на такой параметр как ток в стартерном режиме.На сотке он был в полтора раза больше.Для двигателя важно крутонуть его при старте как можно быстрее(особенно для дизеля),а не вращать его медленно но очень долго.Хотя потребители(например просто лампа освещения в палатке,включенная в прикуриватель) на 190а АКБ будут работать почти в два раза дольше.Учитывая все эти нюансы (неудобное размещение,длинные силовые провода,малый ток в стартерном режиме) я бы советовал все таки использовать АКБ помещаемые на родном месте и с как можно большим током в стартерном режиме.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2563
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення R@inman » Нед лютого 14, 2010 22:25

Granader написав:Орест,незаморочуйся з акумами,я майже два роки відїздив на 60 амперному акумі,і 40 амперному гені,ніодного разу не було абсолютно ніяких проблем,вистачало на три змотки,лебідки,машина заводилась без проблем,а ти,знаєш як,я рубаюсь...

Видать ты еще не "сидел" хорошо (по самое нехочу) так как лебедка на таком аккуме и генераторе тянет не в полную мощность и совсем не долго ...
ЛЕБЕДКИ Т-МАХ,DRAGON,COME-UP,WARN,TABOR,ARB,ТАКЕЛАЖ,ХАБЫ AVM-ВСЕ ПО ГУМАННЫМ ЦЕНАМ...
8 098 422 67 9О Киевстар
8 093 896 5I 4I Лайф
Аватар користувача
R@inman
Участник движения
 
Повідомлення: 786
З нами з: Вів березня 11, 2008 23:27
Звідки: Винница

Повідомлення Granader » Вів лютого 16, 2010 21:11

Та сидів,див фоткі (http://carparty.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=1262 лебідка просто ставала,а блок поставити невистачало тросу,такщо все відносно :roll:
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення Onega » Вів лютого 16, 2010 23:55

Как владелец ДВУХ аккумов по 180a/h
Стационарно ставить такой НЕХОЧУ.
Обычно, один такой ездит в багажнике на двухдневные покатухи (используется для освещения лагеря, АвтоХолодильников, и т.п).
НО в машине валяется "прикуриватель" который дотягивается из багажника до моторного отсека (на всякий случай :wink: ).
Нет для меня ничего дороже,
Чем верный друг и бездорожье
Еще километры пути к родному огню
(c) Кривцов Сергей

УАЗ 31512, 90-го года, тент, колхозы, 417_й движ:ек, самоблок (БТР)
тел. 8 050 три тройки - два нуля - семнадцать. В эфире отзываюсь на UT4USE
Аватар користувача
Onega
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 2657
З нами з: Чет червня 29, 2006 11:56
Звідки: Киев, Голосеево (26.02.1979)

Повідомлення Инквизитор » Чет березня 25, 2010 10:59

у меня два по 75 стоят под капотом - хватает (хватало ,пока не разложился) на все и еще оставалось.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557


Повернутись до Электрооборудование

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron