Сторінка 1 з 1

Акумулятор. Порадьте чи вартує!

ПовідомленняДодано: Чет січня 21, 2010 17:04
Bobikus
Знайомий запропонував купити в нього акумулятор розміром 480х223х223. Як вважаєте, поміститься? Присобачити проблем не буде? Точної ваги не знаю, але понад 10 кг то точно. Не буде заважким? А може є сенс в салон запхнути?

До речі, якщо когось цікавить, у продажу є 2 таких, відповідно други вакантний. Параметри:

Виробник Renault (оригінал)
Подовжений термін служби
Потужність 185 Ah
Холодний пусковий струм 1100А
Рік випуску 2009
Новий.
Ціна - 900 грн.
Місто продажу - Київ.

Зображення

Зображення

ПовідомленняДодано: П'ят січня 22, 2010 10:52
deltafox24
этож какой генератор надо чтоб его заряжать то 185 ач вообщето это грузовые акумы т.е. для грузовиков или спец техники

ПовідомленняДодано: П'ят січня 22, 2010 12:09
hellcat
Я так думаю, генератор нужен такой чтоб запитать потребители и осталось чуть чуть на зарядку. Поправьте если не прав.

Но такой аккум имхо перебор.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 22, 2010 13:16
Bobikus
deltafox24 написав:этож какой генератор надо чтоб его заряжать то 185 ач вообщето это грузовые акумы т.е. для грузовиков или спец техники


Та хоч від мопеда, яка різниця?

Дивлюся на великий акумулятор з таких причин:

1. Велика кількість споживачів перевищує потужність гени. В теорії кількагодинні пікові навантаження можуть розрядити штатний акум.
2. Потреба навантаження додаткових споживачів під час стоянок (освітлення табора, болгарка, комп тощо)
3. Використання лебідки, підозрюю, що це стало причиною передчасного вбивства попереднього акумулятора.
4. Критичні ситуації - виїхати на стартері з води при затопленні високовольтного живлення чи бензинової системи, виїзд з болот при поломках двигуна ітд.
5. Збільшення шансів завестися в морози - думаю, усі були в ситуації, коли двигун от-от заведеться, а тут "вчасно" батарейка сідає :) Також більший пусковий струм гарантує швидші оберти стартера, що теж збільшує шанси швидкого старту в морози, при поганому пальному ітд.

Прошу також порадити, чи помістяться такі розміри під капот, можливо хтось зустрічався з практичними рішеннями установки?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 22, 2010 14:31
deltafox24
Bobikus написав:
deltafox24 написав:этож какой генератор надо чтоб его заряжать то 185 ач вообщето это грузовые акумы т.е. для грузовиков или спец техники


Та хоч від мопеда, яка різниця?



перефразирую сколько времени будет его заряжать твой генератор если тебе и так его не хватает? т.е. акума будет постоянно работать на разрядку, т.е. раз ты говоришь что не хватает твоего гены и так да еще такой аккум то что ж получается что аккум скажем раз в 2 дня снимать и заряжать что ли? или я что то не понимаю?!

ПовідомленняДодано: П'ят січня 22, 2010 15:30
Bobikus
Хех, щойно дискутував з Shurik-ом по асі на цю тему :)

Спробую коротко пояснити свою думку:

При повному розряді акумулятора, коли він потребує понад 65A (струм штатного гени) справді треба буде більше часу на зарядку більш ємного акумулятора. Це різниця у декілька секунд і лише при повному розряді. Але при стандартній зарядці, а це нехай кілька ампер, з зарядкою однаково справиться генератор від танка чи мопеда, оскільки це буде не повна потужність обидвох.

У більшості УАЗів штатний амперметр показує, що зарядка понад 30А буває дуже рідко і навіть якщо так, це триває лише декілька секунд. Далі акумулятор бере на себе стільки струму, скільки йому потрібно, в переважній більшості це в межах 0,5 - 10 ампер (в залежності від ємності АКБ), що абсолютно нормально для штатного генератора.

Тому час зарядки великого акумулятора на УАЗі буде таким же або на декілька секунд більшим, при умові, якщо це була розрядка до нуля. Але, як рекомендують офіційні дилери іномарок, при такій розрядці акум краще викидати :).

І ще додам, що будь-який генератор розраховується під споживачі а не під зарядку акумулятора, і імхо немає різниці чи на зарядку йде 0,5 чи 5 ампер. Переважний струм зарядки АКБ - 0,1 від його ємності. Якщо це 60 Ah - на зарядку потрібно 6 ампер протягом години і якщо 100 - треба 10 протягом тієї ж години. Для цього достатньо штатного генератора навіть з 80% навантаженням від споживачів. Поправте, якщо не правий.

ПовідомленняДодано: П'ят січня 22, 2010 19:17
rmoskal
полностью согласен с Bobikus - акум большей емкости как раз пригодится на пикнике, а штатному гене по барабану что и как заряжать.

ПовідомленняДодано: Суб січня 23, 2010 12:04
Mykola STARyy
ЗИЛ 133ГЯ з дв КАМАЗ - генератор 12В 100А без проблем заряжає ДВА акумулятори по 185АГ
Навпаки, великий акумулятор не такий чутливий до пікових струмів зарядки. В системах з генератором постійного струму в реле-регулятрі(трьохкотушковому) був обмежувач струму. Акум 7-8 років служив.

ПовідомленняДодано: Нед січня 24, 2010 23:14
Bobikus
Таки не взяв того акума :( Причина тривіальна - немає куди запхати. Штатне місце не пустить. Підкрильник не сталевий, думав робити кріплення з кутників, але ідея малореальна - немає на що вперти/закріпити. В салон - задній простір в мене часто трансформується, до 50% поїздок без задньої сідушки. Сьогодні відпала остання надія - думав запхати під водійський трон, так розміри не дали, в мене туди навіть шттний не влізе :(

ПовідомленняДодано: Нед лютого 07, 2010 21:42
Granader
Орест,незаморочуйся з акумами,я майже два роки відїздив на 60 амперному акумі,і 40 амперному гені,ніодного разу не було абсолютно ніяких проблем,вистачало на три змотки,лебідки,машина заводилась без проблем,а ти,знаєш як,я рубаюсь...

ПовідомленняДодано: Нед лютого 14, 2010 22:04
genadiy
Стоял у меня когда-то 190 под задней сидухой.Тогда проблемы были с АКБ(негде было взять емкую АКБ),а 190 две штуки на шару попали.Первый у меня сдох когда лег на бок(отдохнуть).Его клеммы коротнули об трубу сидухи и в итоге посыпались пластины.Поставил второй покатался с пол года потом на Димеевском рынке один мужик долбался с Камазом.У него сдох такой АКБ.К тому времени АКБ в магазинах стали доступнее.Я с удовольствием продал ему свой и поставил 100А,которая после часа работы над гнездом стала в него как родная.Самое интересное что сотка крутила стартер гораздо веселее чем 190,хотя по времени на 190 гонять стартер можно было дольше.Потом обратил внимание на такой параметр как ток в стартерном режиме.На сотке он был в полтора раза больше.Для двигателя важно крутонуть его при старте как можно быстрее(особенно для дизеля),а не вращать его медленно но очень долго.Хотя потребители(например просто лампа освещения в палатке,включенная в прикуриватель) на 190а АКБ будут работать почти в два раза дольше.Учитывая все эти нюансы (неудобное размещение,длинные силовые провода,малый ток в стартерном режиме) я бы советовал все таки использовать АКБ помещаемые на родном месте и с как можно большим током в стартерном режиме.

ПовідомленняДодано: Нед лютого 14, 2010 22:25
R@inman
Granader написав:Орест,незаморочуйся з акумами,я майже два роки відїздив на 60 амперному акумі,і 40 амперному гені,ніодного разу не було абсолютно ніяких проблем,вистачало на три змотки,лебідки,машина заводилась без проблем,а ти,знаєш як,я рубаюсь...

Видать ты еще не "сидел" хорошо (по самое нехочу) так как лебедка на таком аккуме и генераторе тянет не в полную мощность и совсем не долго ...

ПовідомленняДодано: Вів лютого 16, 2010 21:11
Granader
Та сидів,див фоткі (http://carparty.org/forum/viewtopic.php?f=16&t=1262 лебідка просто ставала,а блок поставити невистачало тросу,такщо все відносно :roll:

ПовідомленняДодано: Вів лютого 16, 2010 23:55
Onega
Как владелец ДВУХ аккумов по 180a/h
Стационарно ставить такой НЕХОЧУ.
Обычно, один такой ездит в багажнике на двухдневные покатухи (используется для освещения лагеря, АвтоХолодильников, и т.п).
НО в машине валяется "прикуриватель" который дотягивается из багажника до моторного отсека (на всякий случай :wink: ).

ПовідомленняДодано: Чет березня 25, 2010 10:59
Инквизитор
у меня два по 75 стоят под капотом - хватает (хватало ,пока не разложился) на все и еще оставалось.