Сторінка 1 з 2

Помогите двоечнику

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 12:03
O_V_S
Вчера увидел у себя на 512 (417двиг.) очень интересную картину - при снятой клеме аккумулятора "-" и идетой "+" между "-" на АКБ и корпусом двигателя получаем +14,5В. При этом с выключенным зажиганием при одевании "-" клемы на АКБ загораются все лампочки на панели, предохранители не горят, не счелкает втягивающее на стартере, но счелкает реле, и стартер не крутиться даже при подаче на прямую "+" с АКБ на клемы втягивающего и самого стартера.

Я не очень далек от эллектричества, но такого еще не видел. Как такое может быть? :?:

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 12:48
Mykola STARyy
Переплутані клеми на втягуючому.
Вчера увидел у себя на 512 (417двиг.) очень интересную картину - при снятой клеме аккумулятора "-" и идетой "+" между "-" на АКБ и корпусом двигателя получаем +14,5В
А Ви на що сподівались? :P

Re: Помогите двоечнику

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 12:52
Bobikus
O_V_S написав:Вчера увидел у себя на 512 (417двиг.) очень интересную картину - при снятой клеме аккумулятора "-" и идетой "+" между "-" на АКБ и корпусом двигателя получаем +14,5В.


Якщо це при вимкненому двигуні, значить поплутана полярність. Якщо при увімкненому і з полярністю все ок, то виходить, що зарядка дає понад 24 вольти (12 на АКБ та 14,5 додатково до них).

При этом с выключенным зажиганием при одевании "-" клемы на АКБ загораются все лампочки на панели,


Цсі без винятку? Чи лише тиск та запалювання?

предохранители не горят, не счелкает втягивающее на стартере,


і не повинні

но счелкает реле, и стартер не крутиться даже при подаче на прямую "+" с АКБ на клемы втягивающего и самого стартера
. Таки мабуть треба поміряти тестером полярність :)

Re: Помогите двоечнику

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 13:09
O_V_S
Bobikus написав:Якщо це при вимкненому двигуні, значить поплутана полярність. Якщо при увімкненому і з полярністю все ок, то виходить, що зарядка дає понад 24 вольти (12 на АКБ та 14,5 додатково до них).


Это все с выключенным мотором. Полярность на АКБ не путаю.

Цсі без винятку? Чи лише тиск та запалювання?


Все, включая лампу пустого бака. Вольтметр при этом показывает 14,5В.

Тестером пользоваться умею.

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 13:43
Mykola STARyy
Ще раз: У вас перевернуте втягуюче. При цьому плюсова клема через мінус утримуючої обмотки з"єднується з ланцюгом перемикання додаткового опору котушки і через неї включає всі прилади. А стартер не включиться бо провід на вкл висить в повітрі.
Тестером пользоваться умею.
То не включайте вольтметр послідовно :wink:

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 14:43
O_V_S
Mykola STARyy написав:Ще раз: У вас перевернуте втягуюче. При цьому плюсова клема через мінус утримуючої обмотки з"єднується з ланцюгом перемикання додаткового опору котушки і через неї включає всі прилади. А стартер не включиться бо провід на вкл висить в повітрі.


Зображення

Вы хотите сказать, что схема включения отличается от этой, или перепутан провод "Ф" и "О"?

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 17:38
Shurik
О и та которая идет на сам стартер.

А после чего такое началось?

Как расшифровывается "и идетой"?

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 18:09
Mykola STARyy
Не зовсім О. Призначення цього проводу незрозуміле. Він повинен іти до котушки в обхід опора або від реле, або від втягуючого. Переплутані місцями плюсова клема,яка йде від акумулятора з косичкою,що з"єднує втягуюче і двигун стартера. На схемі чорна вертикальна риска.

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 19:28
Shurik
Призначення цього проводу незрозуміле. Він повинен іти до котушки в обхід опора або від реле, або від втягуючого.


Шунтирование добавочного сопротивления при заводке. Увеличивате энергию искры. Провод есть не на всех втягивающих т.к на бесконтактной схеме он не нужен.

ПовідомленняДодано: Вів травня 04, 2010 19:52
Mykola STARyy
Shurik написав:
Призначення цього проводу незрозуміле. Він повинен іти до котушки в обхід опора або від реле, або від втягуючого.


Шунтирование добавочного сопротивления при заводке. Увеличивате энергию искры. Провод есть не на всех втягивающих т.к на бесконтактной схеме он не нужен.
Він повинен іти до котушки в обхід опора або від реле, або від втягуючого.
Ми говоримо про те саме. Тільки він має йти від втягуючого, або від реле до КЗ, а не з"єднувати між собою реле і втягуюче
п.с. Я знаю,що втягуюче також реле :lol:

ПовідомленняДодано: Сер травня 05, 2010 11:26
DIMON
Давайте для начала віясним тип втягивающего - кол-во контактов?

ПовідомленняДодано: Сер травня 05, 2010 18:10
Mykola STARyy
Dimon, для початку вияснимо, чи наші "мудрствования" комусь цікаві. ТС мовчить :lol:

ПовідомленняДодано: Чет травня 06, 2010 9:31
Mykola STARyy
ризначення цього проводу незрозуміле. Він повинен іти до котушки в обхід опора або від реле, або від втягуючого
Цього не читайте,"тут рибу заворачивали" :lol: Не замітив вивода КЗ на реле :oops:

ПовідомленняДодано: Чет травня 06, 2010 11:53
O_V_S
Все интересно, просто пару дней небыло времени почитать форум.

По ходу втягивающее у меня такое как на схеме. Началось все после снятия и установки стартера.

Если я правильно понял Shurikа, то втягивающее подключено (установленно) вверх ногами, :roll: не помню точно снималось ли втягивающее при разборке.

ПовідомленняДодано: Чет травня 06, 2010 13:17
Mykola STARyy
O_V_S написав:
Если я правильно понял Shurikа,... .
Я не Shurik :lol: