Второй генератор на ЗМЗ 405

Все вопросы по электрооборудованию, могут обсуждаться тут

Модератор: Модераторы форума

Второй генератор на ЗМЗ 405

Повідомлення SVlad » Суб листопада 06, 2010 1:28

Вот практически закончил установку втрого генератора на ЗМЗ 405. Возможно кому-то пригодится:
Зображення
Зображення
Зображення
Востаннє редагувалось SVlad в Нед листопада 07, 2010 19:33, всього редагувалось 1 раз.
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Айри » Суб листопада 06, 2010 3:26

А с подключением в бортовую сеть как?
Параллельно или как дублирующая система на отдельные агрегаты?
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення SVlad » Суб листопада 06, 2010 10:30

Думаю сделать две независимые проводки - обеспечение автомобиля (штатно) как такового и отдельную на лебедки, люстру и мелкие паразиты, такие, как музыка, навигация...
Востаннє редагувалось SVlad в Суб листопада 06, 2010 15:08, всього редагувалось 1 раз.
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Mykola STARyy » Суб листопада 06, 2010 13:35

То лебідка все одно від одного генератора? А акумулятор один, чи також два?
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення SVlad » Суб листопада 06, 2010 15:07

Две абсолютно независимые проводки с двумя аккумуляторами
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Mykola STARyy » Суб листопада 06, 2010 18:09

SVlad написав:Две абсолютно независимые проводки с двумя аккумуляторами
Якщо лебідка все одно працює від одного генератора, то ці дві системи- непотрібні витребеньки.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення SVlad » Суб листопада 06, 2010 18:53

Позволю себе не согласиться, высаживание аккумулятора (в стандартном исполнении) в ноль при лебежении и заглохший двигатель видится мне большой проблемой в поле... В схеме, реализацией которой я занимаюсь, такого варианта быть не может ни при каких условиях.
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Bobikus » Суб листопада 06, 2010 19:06

Як на мене - дуже цікава система, сам не раз опинявся в нульовому розряді через мороз, алкоголь, адреналін чи інші причини при лебедінні чи нічних стоянках. Теоретично така система завжди дає гарантію запуску двигуна. Проте з іншого боку вона може мати дві незалежні електромережі, два акумулятори але мабуть не два генератори, одного, як на мене, повністю достатньо для зарядки двох АКБ. У свою чергу, проблему "спареності" двох електрокіл можна вирішити перемикачем в салоні або діодним мостом. Чи я помиляюся?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення SVlad » Суб листопада 06, 2010 19:30

Сам, перед тем, как ставить второй генератор, долго размышлял о его необходимости.

Выходом для двух аккумуляторов видел в установке устройства их автоматической развязки. Поиски в этом направлении привели на Австралийские сайты с серьезными устройствами … но цена…

Вариант с простым ключом отмел сразу из-за невозможности контролировать оптимальное время заряда аккумуляторов (один из них будет всегда недозаряжен), по определенным субъективным факторам, как было замечено ранее.

С другой стороны, такой вариант гарантирует оптимальный режим эксплуатации аккумуляторов без необходимости постоянного контроля за ними. Да и, что не маловажно, получилось достаточно бюджетно.
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Mykola STARyy » Суб листопада 06, 2010 19:54

Я не проти двох акумуляторів і генераторів. Я кажу, що на лебідку повинні праювати обидва генератори і один акумулятор. При Вашій схемі навіть вручну переключити не проблема. А час роботи лебідки збільшиться чи не вдвоє.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення SVlad » Суб листопада 06, 2010 20:30

Использование двух генераторов на один аккумулятор влечет усложнение схемы коммутации (необходимо дополнительное устройство, которое даст возможность корректно работать совместно двум регуляторам генераторов), от чего я собственно и уходил.

Думаю, что генераторов в 90 и 110 ампер будет достаточно для поддержания аккумуляторов в тонусе.
subaru forester 2.5xt
uaz 31512 - "КРЕЧЕТ"
Аватар користувача
SVlad
Участник форума
 
Повідомлення: 142
З нами з: Нед січня 06, 2008 21:56
Звідки: Ильичевск, 067 79 79 488

Повідомлення Mykola STARyy » Суб листопада 06, 2010 21:13

Достатньо, мови нема, тільки при лебідці один пупа рве, а другий плює в стелю :lol: Але це Ваша справа.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Shurik » Нед листопада 07, 2010 1:37

Достатньо, мови нема, тільки при лебідці один пупа рве, а другий плює в стелю Laughing Але це Ваша справа.

Та візьми рахівницю порахуй. Лебідка бере 450А Тобто близько 5кіловат.
Треба 5(!) 100А генераторів щоб вона працьювала. Тобто якщо ти нагазуєш то ще і генератор спалиш, бо він виходить перевантажений при роботі лебідки. Так два генератор швидше зарядять акум, але от нащо? Ти забув що лебідка якщо вона висадила акум вона вже гаряча не доторкнутись. І їй треба принаймі 20 хв вистигнути.

На рахунок 2 акумів і 2 генраторів то простіше поставити 2 акуми в паралель і ще один соленоід який їх розриває при включені блока керуваня лебідкою і при вимкнені запаленя.. Можна наавіть на стартер поставити меньший акум на лебідку більший. Бо в машиів акум всерівно зараджается постійною напругою а не струмом то абсолютно пофіг однакова в них ємність чи різна.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Mykola STARyy » Пон листопада 08, 2010 11:16

Shurik написав:...
Та візьми рахівницю порахуй. Лебідка бере 450А Тобто близько 5кіловат.
Треба 5(!) 100А генераторів щоб вона працьювала. Тобто якщо ти нагазуєш то ще і генератор спалиш, бо він виходить перевантажений при роботі лебідки...

Взяв, порахував, і виходить що при одному генераторі лебідка тягне з акума 350А, а при двох-250А.
Далі, ти сам пишеш, що заряжає напруга, так? Причому мінімум 13,6в, а при роботі лебідки скільки буде? Максимум 11,5! Звідки візьметься зарядка? Якщо спарювати два генератори тільки на лебадку, то всі ці розв"язки не потрібні. Досить одного діода щоб не садити стартерний акумулятор.
Ти забув що лебідка якщо вона висадила акум вона вже гаряча не доторкнутись.
Не забув, але і ше пам"ятаю, що чим більше посажений акумулятор, тим більше гріється мотор, будь то лебідка, стартер, чи навіть пічка.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Shurik » Пон листопада 08, 2010 14:57

Причому мінімум 13,6в, а при роботі лебідки скільки буде? Максимум 11,5! Звідки візьметься зарядка?

Сідаэ до 8-9 вольт, але обмотці збудженя того вистачить. Так зарядка іде сталою напругою, але ящо вона падає то РР дає на збудженя всьо що може тобто генератр працьює в переватажені.

Не забув, але і ше пам"ятаю, що чим більше посажений акумулятор, тим більше гріється мотор, будь то лебідка, стартер, чи навіть пічка.


тому треба почекати подзарядитись. І ще один веселий момент. Забув бо не наривався. У акума є так званий максимальний не руйнуючий ток зарядки. І якщо його перевистити то жити той акум буде не довго. Поставивши 2 генератори на 1 акум ми таки можемо перевистити то значеня і отримати мінус акумулятор.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Далі

Повернутись до Электрооборудование

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість