Сторінка 1 з 2
Второй генератор на ЗМЗ 405

Додано:
Суб листопада 06, 2010 1:28
SVlad

Додано:
Суб листопада 06, 2010 3:26
Айри
А с подключением в бортовую сеть как?
Параллельно или как дублирующая система на отдельные агрегаты?

Додано:
Суб листопада 06, 2010 10:30
SVlad
Думаю сделать две независимые проводки - обеспечение автомобиля (штатно) как такового и отдельную на лебедки, люстру и мелкие паразиты, такие, как музыка, навигация...

Додано:
Суб листопада 06, 2010 13:35
Mykola STARyy
То лебідка все одно від одного генератора? А акумулятор один, чи також два?

Додано:
Суб листопада 06, 2010 15:07
SVlad
Две абсолютно независимые проводки с двумя аккумуляторами

Додано:
Суб листопада 06, 2010 18:09
Mykola STARyy
SVlad написав:Две абсолютно независимые проводки с двумя аккумуляторами
Якщо лебідка все одно працює від одного генератора, то ці дві системи- непотрібні витребеньки.

Додано:
Суб листопада 06, 2010 18:53
SVlad
Позволю себе не согласиться, высаживание аккумулятора (в стандартном исполнении) в ноль при лебежении и заглохший двигатель видится мне большой проблемой в поле... В схеме, реализацией которой я занимаюсь, такого варианта быть не может ни при каких условиях.

Додано:
Суб листопада 06, 2010 19:06
Bobikus
Як на мене - дуже цікава система, сам не раз опинявся в нульовому розряді через мороз, алкоголь, адреналін чи інші причини при лебедінні чи нічних стоянках. Теоретично така система завжди дає гарантію запуску двигуна. Проте з іншого боку вона може мати дві незалежні електромережі, два акумулятори але мабуть не два генератори, одного, як на мене, повністю достатньо для зарядки двох АКБ. У свою чергу, проблему "спареності" двох електрокіл можна вирішити перемикачем в салоні або діодним мостом. Чи я помиляюся?

Додано:
Суб листопада 06, 2010 19:30
SVlad
Сам, перед тем, как ставить второй генератор, долго размышлял о его необходимости.
Выходом для двух аккумуляторов видел в установке устройства их автоматической развязки. Поиски в этом направлении привели на Австралийские сайты с серьезными устройствами … но цена…
Вариант с простым ключом отмел сразу из-за невозможности контролировать оптимальное время заряда аккумуляторов (один из них будет всегда недозаряжен), по определенным субъективным факторам, как было замечено ранее.
С другой стороны, такой вариант гарантирует оптимальный режим эксплуатации аккумуляторов без необходимости постоянного контроля за ними. Да и, что не маловажно, получилось достаточно бюджетно.

Додано:
Суб листопада 06, 2010 19:54
Mykola STARyy
Я не проти двох акумуляторів і генераторів. Я кажу, що на лебідку повинні праювати обидва генератори і один акумулятор. При Вашій схемі навіть вручну переключити не проблема. А час роботи лебідки збільшиться чи не вдвоє.

Додано:
Суб листопада 06, 2010 20:30
SVlad
Использование двух генераторов на один аккумулятор влечет усложнение схемы коммутации (необходимо дополнительное устройство, которое даст возможность корректно работать совместно двум регуляторам генераторов), от чего я собственно и уходил.
Думаю, что генераторов в 90 и 110 ампер будет достаточно для поддержания аккумуляторов в тонусе.

Додано:
Суб листопада 06, 2010 21:13
Mykola STARyy
Достатньо, мови нема, тільки при лебідці один пупа рве, а другий плює в стелю

Але це Ваша справа.

Додано:
Нед листопада 07, 2010 1:37
Shurik
Достатньо, мови нема, тільки при лебідці один пупа рве, а другий плює в стелю Laughing Але це Ваша справа.
Та візьми рахівницю порахуй. Лебідка бере 450А Тобто близько 5кіловат.
Треба 5(!) 100А генераторів щоб вона працьювала. Тобто якщо ти нагазуєш то ще і генератор спалиш, бо він виходить перевантажений при роботі лебідки. Так два генератор швидше зарядять акум, але от нащо? Ти забув що лебідка якщо вона висадила акум вона вже гаряча не доторкнутись. І їй треба принаймі 20 хв вистигнути.
На рахунок 2 акумів і 2 генраторів то простіше поставити 2 акуми в паралель і ще один соленоід який їх розриває при включені блока керуваня лебідкою і при вимкнені запаленя.. Можна наавіть на стартер поставити меньший акум на лебідку більший. Бо в машиів акум всерівно зараджается постійною напругою а не струмом то абсолютно пофіг однакова в них ємність чи різна.

Додано:
Пон листопада 08, 2010 11:16
Mykola STARyy
Shurik написав:...
Та візьми рахівницю порахуй. Лебідка бере 450А Тобто близько 5кіловат.
Треба 5(!) 100А генераторів щоб вона працьювала. Тобто якщо ти нагазуєш то ще і генератор спалиш, бо він виходить перевантажений при роботі лебідки...
Взяв, порахував, і виходить що при одному генераторі лебідка тягне з акума 350А, а при двох-250А.
Далі, ти сам пишеш, що заряжає напруга, так? Причому мінімум 13,6в, а при роботі лебідки скільки буде? Максимум 11,5! Звідки візьметься зарядка? Якщо спарювати два генератори тільки на лебадку, то всі ці розв"язки не потрібні. Досить одного діода щоб не садити стартерний акумулятор.
Ти забув що лебідка якщо вона висадила акум вона вже гаряча не доторкнутись.
Не забув, але і ше пам"ятаю, що чим більше посажений акумулятор, тим більше гріється мотор, будь то лебідка, стартер, чи навіть пічка.

Додано:
Пон листопада 08, 2010 14:57
Shurik
Причому мінімум 13,6в, а при роботі лебідки скільки буде? Максимум 11,5! Звідки візьметься зарядка?
Сідаэ до 8-9 вольт, але обмотці збудженя того вистачить. Так зарядка іде сталою напругою, але ящо вона падає то РР дає на збудженя всьо що може тобто генератр працьює в переватажені.
Не забув, але і ше пам"ятаю, що чим більше посажений акумулятор, тим більше гріється мотор, будь то лебідка, стартер, чи навіть пічка.
тому треба почекати подзарядитись. І ще один веселий момент. Забув бо не наривався. У акума є так званий максимальний не руйнуючий ток зарядки. І якщо його перевистити то жити той акум буде не довго. Поставивши 2 генератори на 1 акум ми таки можемо перевистити то значеня і отримати мінус акумулятор.