Погнулась короткая рулевая тяга УАЗ 3151

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Погнулась короткая рулевая тяга УАЗ 3151

Повідомлення oleg_mt » Пон березня 21, 2011 10:41

В общем описывать особо нечего.
Погнул ее 20 сантиметровой льдиной в луже...

http://www.google.com.ua/images?hl=ru&q ... 59&bih=597

Полез под машину глянуть все ли там нормально. Тяга согнута(хотя может была согнута и до меня).
На СТО мне сказали, что типа она на развал и на ходовку не влияет . Погнута почти у всех и ничего страшного. Что они мне ее снимут рехтонут и будет типа мне счастье. Типа на новую менять смысла нет.
Посоветуйте должна ли она быть идеально ровной или действительно без разницы??? Менять ее или нет???
Востаннє редагувалось oleg_mt в Пон березня 21, 2011 11:18, всього редагувалось 1 раз.
УАЗ 3151. двигатель 417
мосты колхозы, тент+утеплитель, карб-ДААЗ-4178-1107010, помпа мерс, сцепление ЛУК, муфты ВИАМ и уже полный капремонт двигателя, бесконтактное зажигание, электропомпа.
Аватар користувача
oleg_mt
Участник движения
 
Повідомлення: 204
З нами з: Вів жовтня 19, 2010 11:00
Звідки: Ворошиловград

Повідомлення Olexa » Пон березня 21, 2011 10:48

Немає різниці. Вона впливає лише на центральне положення керма (нею ж воно і регулюється), ну і на свої накінців’я: якщо скласти її навпіл, то не вистачить амллітуди пальців у накінців’ях. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення oleg_mt » Пон березня 21, 2011 10:50

Она у меня чуть погнулась.
То есть уже не идеально ровная.
Просто снять и отрихтовать ее на глаз, мне хватит с головой???
УАЗ 3151. двигатель 417
мосты колхозы, тент+утеплитель, карб-ДААЗ-4178-1107010, помпа мерс, сцепление ЛУК, муфты ВИАМ и уже полный капремонт двигателя, бесконтактное зажигание, электропомпа.
Аватар користувача
oleg_mt
Участник движения
 
Повідомлення: 204
З нами з: Вів жовтня 19, 2010 11:00
Звідки: Ворошиловград

Повідомлення Olexa » Пон березня 21, 2011 10:58

Достатньо відрихтувати на око. Пальці мають запас по амплітуді.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Пон березня 21, 2011 11:20

Я свої тяги після рівняння для гарантії усилив кутниками, спереду та ззаду.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Пон березня 21, 2011 11:24

Bobikus написав:Я свої тяги після рівняння для гарантії усилив кутниками, спереду та ззаду.

І що гнеться (чи ламається) тепер? ;)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення myshketer » Пон березня 21, 2011 11:52

Я когда свою тягу погнул, пришлось сойти, потому что продолжала гнуться после каждой точки... поменял на новую
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Bobikus » Пон березня 21, 2011 12:30

Olexa написав:
Bobikus написав:Я свої тяги після рівняння для гарантії усилив кутниками, спереду та ззаду.

І що гнеться (чи ламається) тепер? ;)
Поки все ок, щоправда впирався лише в старі бревна та грунтові перешкоди, щоправда замерзлі. Але думаю, що мабуть і необварена це витримала б. Ближче до літа тест-драйвів побільшає.

До речі, смайлик означає, що у когось був сумний досвід такої обварки? Був би вдячний за лінки, я поки не стикався з негативними відгуками.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » Пон березня 21, 2011 12:42

Bobikus написав:До речі, смайлик означає, що у когось був сумний досвід такої обварки? Був би вдячний за лінки, я поки не стикався з негативними відгуками.

Смайлик означає, що був досвід згинання важілю лівого поворотного кулака, тоді як довга тяга встояла. Відповідно, якщо тяги підсилено, то ціною зменшення ймовірности згинання тяг можна збільшити ймовірність згинання важелів, сошки тощо, а їх міняти важче за тяги.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Bobikus » Пон березня 21, 2011 15:57

Вірогідність такого я зменшив об'ємом заднього навареного кутника, паралельно ставлю захисний лист на рівні сошки. Тобто впирання верхньою частиною тяг виключене наявністю плити (4мм), нижня частина тяги а також вся нижня тяга, що утримує сходження захищена заднім кутником, який працює близько ()до 1 см) до моста і у випадку удару не деформується а лише упирається в міст. Пружинності тяги вистачає, щоби відійти на місце декілька від моста після від'їзду від перешкоди.

Поки пробував лише в гаражних умовах, згодом побачимо що воно заспіває в реальних.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron