Bobikus » Пон квітня 25, 2011 22:00
Щоби перевірити знос, потрібно покрутити хвостовик (куди прикручується кардан) і заміряти вільний хід до моменту, коли обернеться піввісь. Для нового військового моста люфт не повинен перебільшувати 10-15 градусів, для колгоспного - 5-10.
Щоби перевірити механіку, потрібно покрутити хвостовик рукою, півосі повинні обертатися без особливого зусилля, під час обертання не повинно нічого хрустіти, шипіти ітд. Це гарантія того, що всередині нічого не зіржавіло.
Візуальний контроль проводиться відкручуванням заливного та зливного болтів, так можна побачити стан зубів шестерні а також так можна перевірити конесистенцію мастила, вивчити його на предмет відсутності стружки чи металевих частинок.
freshoffroad.com