Тогда и у меня вопрос: INSA SAHARA и INSA SAHARA COMPETITION.
В чём разница?
Модератор: Модераторы форума
myshketer написав:
Тогда вопрос из зала - у них протектор отличается только средней каемкой. Почему одна лучше в горах, а другая хуже?
Miron написав:Тогда и у меня вопрос: INSA SAHARA и INSA SAHARA COMPETITION.
В чём разница?
Bobikus написав:1. У Інси грунтозачепи виступають за зовнішні боковини колеса на прибл. 2,5 см, це видно на фото. У сільвіків такого виступу немає, вони +/- рівні з колесом (+ та - залежить від розміру та тиску). Чому це важливо, думаю, не вартує пояснювати.
5. Поверхня Сільвіка округла (на твоєму фото не видно, але, думаю, ти сам в курсі), в Інси вона плоска. Тобто в Інси теоретично більша пляма доторку колеса на твердих поверхнях.
myshketer написав:если бы этого сильвера хватало еще на 50 тысяч километров...
Andre написав:Знайшов дуже ЦІКАВІ фото наварки...![]()
http://www.patrol-gr.net/forums/viewtop ... 5462f2d596
Shustov написав:Наварка гавмно.
Bobikus написав:Під вагою штатного УАЗа сільвіки не плющаться навіть при нульовому тиску.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість