Кто юзал резину Insa Turbo?

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Miron » П'ят грудня 16, 2011 12:43

Тогда и у меня вопрос: INSA SAHARA и INSA SAHARA COMPETITION.
В чём разница?
Единственный путь - неправильный.
Аватар користувача
Miron
Член Клуба ,Основатель клуба
 
Повідомлення: 1551
З нами з: Суб травня 14, 2005 14:09
Звідки: Киев, 25.12.1976

Повідомлення Bobikus » П'ят грудня 16, 2011 16:48

myshketer написав:
Тогда вопрос из зала - у них протектор отличается только средней каемкой. Почему одна лучше в горах, а другая хуже?


Почнемо з того, що фотки не коректні. За основу потрібно брати реальну фотку протектора з колеса а не з реклами. Фото мої і твої:

Ось Сільвік (твій):

Зображення

А Ось Інса (моя):

Зображення

Тепер про різницю, яка, як я думаю, впливає на кращі характеристики в зазначених умовах:

1. У Інси грунтозачепи виступають за зовнішні боковини колеса на прибл. 2,5 см, це видно на фото. У сільвіків такого виступу немає, вони +/- рівні з колесом (+ та - залежить від розміру та тиску). Чому це важливо, думаю, не вартує пояснювати.
2. Інса краще плющиться. Під вагою штатного УАЗа сільвіки не плющаться навіть при нульовому тиску. Інса натомість вже при 0,9 дуже гарно приймає форму поверхні.
3. Склад гуми. Елементи протектора Інси м'ягші, що, як можна припустити, дає краще зчеплення.
4. Товщина грунтозачепів. Елементи протектора Інси вужчі (видно на фото), що, як можна припустити, дає краще зчеплення, адже вони глибше проникають у тверді грунти.
5. Поверхня Сільвіка округла (на твоєму фото не видно, але, думаю, ти сам в курсі :)), в Інси вона плоска. Тобто в Інси теоретично більша пляма доторку колеса на твердих поверхнях.
6. Інса 285/75/16 на півдюйма ширша від Сільвіка 35х11,5х16

Це все моє імхо, з того, що бачив. Тут не описано мінусів Інси, просто не було часу, не подумай що я її ідеалізую.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » П'ят грудня 16, 2011 17:04

Miron написав:Тогда и у меня вопрос: INSA SAHARA и INSA SAHARA COMPETITION.
В чём разница?


Висота протектора. INSA SAHARA COMPETITION має вищий протектор та більш м'яку резину. Вона призначена для 95% оффроуду і 5 асфальту. Показник INSA SAHARA - 80 на 20, за інформацією виробника.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення myshketer » П'ят грудня 16, 2011 18:52

Bobikus написав:1. У Інси грунтозачепи виступають за зовнішні боковини колеса на прибл. 2,5 см, це видно на фото. У сільвіків такого виступу немає, вони +/- рівні з колесом (+ та - залежить від розміру та тиску). Чому це важливо, думаю, не вартує пояснювати.
5. Поверхня Сільвіка округла (на твоєму фото не видно, але, думаю, ти сам в курсі :)), в Інси вона плоска. Тобто в Інси теоретично більша пляма доторку колеса на твердих поверхнях.


На счет боковых грунтозацепов и округлости - это смотря какой сильвик. Мой был 35х11.5R15, так к нему все вышеперечисленное подходит на 100%. Но если взять 35х11.5R16 - то он совсем другой, и грунтозацепы его выступают не меньше чем у Инсы Турбо, и плоский он.

Лучшего фото не нашел, но разницу между ним и моим видно хорошо

Зображення
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення myshketer » П'ят грудня 16, 2011 19:13

если бы этого сильвера хватало еще на 50 тысяч километров... :roll:
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення Andre » П'ят грудня 16, 2011 20:56

Знайшов дуже ЦІКАВІ фото наварки...:twisted:

http://www.patrol-gr.net/forums/viewtop ... 5462f2d596


myshketer написав:если бы этого сильвера хватало еще на 50 тысяч километров... :roll:


Фантазер :D
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Повідомлення Shustov » П'ят грудня 16, 2011 21:42

Наварка гавмно.
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Bobikus » П'ят грудня 16, 2011 23:25

Andre написав:Знайшов дуже ЦІКАВІ фото наварки...:twisted:

http://www.patrol-gr.net/forums/viewtop ... 5462f2d596


На фото колесо Ziarelli Extreme Forest. Через видимі причини знята з виробництва 2 роки тому. В Україні її продажі завершилися так і не почавшись :)

Shustov написав:Наварка гавмно.


В точку!
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shustov » Суб грудня 17, 2011 0:22

Орест, я думаю, поки опоненти не спробують наварку (якісних брендів) наші дебати безкінечні. Між опонентами різниця в одному, ми бачили (пробували) на власні очі, а вони чули чи читали.
Хочу повторити, я не захищаю наварну резину, "але навіщо платити більше?" Безумовно є недоліки, але хіба для мадової резини важлива вага колеса та неможливість точного балансування?
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Повідомлення Bobikus » Вів лютого 28, 2012 23:30

Відкрив мінус для наварки - вона дубіє при мінусових температурах трішки більше ніж Сільвік та Сімекс (пробував пальцем усіх). Це не добрий показник для їзди по зимових вкатаних дорогах. Що цікаво, у літню теплу погоду вона навпаки м'ягша за "оригінали".
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення myshketer » Сер лютого 29, 2012 17:31

недавно на австралийском сайте прочитал отзыв про износ сильвера. чувак ездил в путешествие, около 6,500 км. после этого назвал сильвер - one-trip-tire (шина на одну поездку) :D
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Повідомлення myshketer » П'ят березня 23, 2012 17:30

Bobikus написав:Під вагою штатного УАЗа сільвіки не плющаться навіть при нульовому тиску.


Спускали на Патриоте (вес ~2т) до 0.5 - 35\10.5\15 отлично спющилась, 35\11.5\16 - намного меньше, но заметно :D
При 1 атм - 15" слегка промнулся, а 16" - без изменений.
Шини одного года, но разница в них существенная. Корд боковой на 15" намного более мягкий, боковые грунтозацепы другой формы и короче, растояние между шашками протектора больше, а сами шашки выглядят меньшими... И диаметр 15" больше на 2" где-то...

Спускали одновременно два колеса, поставили на зад, чтобы 15" влез...
Долина залита солнечным светом,
Ветер холодный играет со снегом,
С горы спускается УАЗ, неторопливо.
Аватар користувача
myshketer
Участник движения
 
Повідомлення: 859
З нами з: Суб липня 04, 2009 12:24
Звідки: Львов, Сихов

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість