Комбінована пружинно-ресорна підвіска.

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Комбінована пружинно-ресорна підвіска.

Повідомлення Ziro-cool » Пон вересня 25, 2017 10:10

Хочу в 3151 спереду поставити.
Кілька листів викинути, а пружини вставити.
Ресори просіли, а морда важка.

Шукаю креслення чашок під пружину, або може хто готові продає.
Дякую
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 550
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Re: Комбінована пружинно-ресорна підвіска.

Повідомлення BoBeG » Чет жовтня 05, 2017 14:29

Робиться все просто без чашок, береться пружина задня від ваз 08, резинові проставки пружини ваз 08, і підходящу трубу зовнішнім діметром щоб запхати в неї резинову проставку, резинка своїм внутрішнім отвором має щільно сідати на трубу.
До рами кронштейн робиться із швелера шириною більше діаметра пружини, то десь 110-120 мм, можна зробити із кутника 10.
Кронштейн до рами треба кріпити болтами, в рамі розсверлюються два отвори діметром 18 мм або менше, залежить від того яку ви знайдете втулку чи трубку , кріпити болтами м12 або м14 .Втулки в рамі і над нею траба поприварювати.Розміри кронштейна , його висоту над рамою вибирати по місцю , так щоб при сжиманні пружини витки повністю не торкалися один одного.
Нижній кронштейн кріпиться зверху ресори, замість верхньої накладки , виготоляється шось схоже на проставку і пластину зверху до якої приваються вертикально труба ,в яку буде вставлятися резинова проставка, все робиться по місцю.
Нижній кронштейн треба робити так щоб центр пружини був зміщений до поворотного кулака наскільки це можливо.
Вкорочувати пружину не раджу , ваз08 пружина підходить як по жосткості так і зовнішньому діаметру.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 693
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Re: Комбінована пружинно-ресорна підвіска.

Повідомлення Ziro-cool » Суб жовтня 07, 2017 9:42

Таки треба зміщати кріплення, на ресорі.
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 550
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість