Olexa написав:А штатний компенсатор, наскільки я розумію, перерозподіляє в залежности від провертання заднього моста на ресорах (бо з нього туди йде тяга), тобто, діє адаптивно до ситуації, а не як в нього закладено в залежности від загального зусилля гальмування?
В теорії так, але в практиці штатні компенсатори мають недоліки, через які я не дивився в бік їх установки:
- швидко "дубіють" і перестають працювати.
- оскільки розміщені не у центрі моста, то по-різному спрацьовують на правих/лівих поворотах.
- спрацьовують при їзді нерівностями, наприклад при наїзді на горбик ліворуч гальмівні зусилля будуть інші ніж при наїзді на горб праворуч.
- "дозують" зусилля лише на початку гальмування.
- "дозують" зусилля лише при ході моста вниз, при зворотньому ході створюють небезпечний надлишковий тиск у задньому контурі, конструктивно вони не можуть його зменшити