Сторінка 2 з 4

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 01, 2012 9:47
Student
У меня сделано так: установлен гидроблок от Форда с компьютером, дисковые тормоза по кругу, только спереди суппорта от Газели, а сзади - от ваз-2110. В итоге машина тормозит равномерно, зад не идет юзом раньше переда. Никогда машину не ведет в сторону.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 02, 2012 13:56
natasha
Ребята, подскажите где купить дисковые тормоза ,перед,зад, на 3151201 ближе к Харькову

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 02, 2012 16:09
kot
natasha написав:Ребята, подскажите где купить дисковые тормоза ,перед,зад, на 3151201 ближе к Харькову

На эту машину дисковых тормозов нет. У меня суппорта - Газель, диски - Патриот, планшайба делается на заказ.
А вообще, вариантов много, это-же конструктор. Попробуй поиск, там есть фотоотчеты установки.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 02, 2012 17:44
dewr
natasha написав:Ребята, подскажите где купить дисковые тормоза ,перед,зад, на 3151201 ближе к Харькову

Озабочен тем же вопросом, уже заказал планшайбы, уже даже должны быть готовы, если интересно можно скооперироваться
предварительный бюджет от 1500грн один мост

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 02, 2012 18:15
natasha
Приветствую , было бы не плохо. На самом деле дисковые тормоза на эти модели есть но надо заказывать либо в Ульяновске либо в Москве. http://xn--80afnbyb6am8g.xn--p1ai/index.php?id=80 Можете посмотреть. Я им задал вопрос по поводу доставки, жду ответа. И по Москве посмотрю.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 02, 2012 18:20
natasha

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: П'ят листопада 02, 2012 22:36
Айри
natasha написав:Ребята, подскажите где купить дисковые тормоза ,перед,зад, на 3151201 ближе к Харькову

Ссылка - Дисковые тормоза на уаз (любые мосты перед\зад)

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Суб листопада 03, 2012 8:31
dewr
natasha написав:Приветствую , было бы не плохо. На самом деле дисковые тормоза на эти модели есть но надо заказывать либо в Ульяновске либо в Москве. http://xn--80afnbyb6am8g.xn--p1ai/index.php?id=80 Можете посмотреть. Я им задал вопрос по поводу доставки, жду ответа. И по Москве посмотрю.

Эти дисковые тормоза также делаются на основе планшайб и как я увидел там один тип планшайб идет и на перед и на зад, что приведет к ситуации описанной топикстартером

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Нед листопада 04, 2012 19:34
Bobikus
kot написав:Ручник понятно, а как он работает как регулятор давления?

сорі, не ту фотку причепив :)

мала бути ця

Зображення

регулятор розташований праворуч ручки, досить зручно.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Нед листопада 04, 2012 19:41
kot
По картинке не понятен принцип работы регулятора.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 05, 2012 2:21
Айри
Bobikus написав:регулятор розташований праворуч ручки, досить зручно.
А як це виглядає вживу на авто? Можна фото з салону та знизу авто?
kot написав:По картинке не понятен принцип работы регулятора.
Ага.

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 05, 2012 13:24
hellcat
Примерно понятно - в задней части "колдун", в передней - гидроцилиндр.

Re:

ПовідомленняДодано: Пон листопада 05, 2012 14:01
Bobikus
Айри написав:
Bobikus написав:регулятор розташований праворуч ручки, досить зручно.
А як це виглядає вживу на авто? Можна фото з салону та знизу авто?
kot написав:По картинке не понятен принцип работы регулятора.
Ага.


Буду біля машини - сфоткаю.

Щодо принципу дії регулятора - то він, згідно мого розуміння, повинен бути таким - при натиску на педаль та ГЦ в першій камері регулятора робиться тиск, який передається через пружину на мембрану. Мембрана, відповідно до натиску на неї, дозує тиск у другій камері, тобто камері заднього контура. Рівень пружності мембрани регулюється вручну штоком за посередництвом пружинки. Як результат - ми регулюємо пропорцію тиску переднього/заднього контура, коли в передньому тиск завжди 100% а в задньому він може бути 50-100% від переднього, в залежності від натиску пружини тобто кута повороту ручки.

Для кращого розуміння подаю лінк із схемою автоматичних регуляторів, які мені доводилось розбирати і змінювати силу натиску пружинки. У регульованих вся різниця у тому, що можна змінювати силу натиску пружинки з салону, без розбирання:

http://www.google.com/patents/EP0111526B1?cl=uk

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 05, 2012 15:16
Olexa
А штатний компенсатор, наскільки я розумію, перерозподіляє в залежности від провертання заднього моста на ресорах (бо з нього туди йде тяга), тобто, діє адаптивно до ситуації, а не як в нього закладено в залежности від загального зусилля гальмування?

Re: Вопрос по тормозам.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 05, 2012 15:36
Bobikus
Olexa написав:А штатний компенсатор, наскільки я розумію, перерозподіляє в залежности від провертання заднього моста на ресорах (бо з нього туди йде тяга), тобто, діє адаптивно до ситуації, а не як в нього закладено в залежности від загального зусилля гальмування?


В теорії так, але в практиці штатні компенсатори мають недоліки, через які я не дивився в бік їх установки:

- швидко "дубіють" і перестають працювати.
- оскільки розміщені не у центрі моста, то по-різному спрацьовують на правих/лівих поворотах.
- спрацьовують при їзді нерівностями, наприклад при наїзді на горбик ліворуч гальмівні зусилля будуть інші ніж при наїзді на горб праворуч.
- "дозують" зусилля лише на початку гальмування.
- "дозують" зусилля лише при ході моста вниз, при зворотньому ході створюють небезпечний надлишковий тиск у задньому контурі, конструктивно вони не можуть його зменшити