Хабы

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення yuralev68 » Вів серпня 12, 2008 0:19

якщо передній міст не включений з кабіни , то чого знос гуми буде?, Не буде цього.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Pinochet » Вів серпня 12, 2008 0:29

yuralev68 написав:якщо передній міст не включений з кабіни , то чого знос гуми буде?, Не буде цього.

Він буде але менший ніж задніх, тому що задієні півосі передньго моста постійно, і вони будуть передавати навантаження одна-одному через диференціал.
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення Инквизитор » Вів серпня 12, 2008 9:27

SAPUN написав:Кста, по поводу хабов. Читал или кто то говорил что AVM хабы надежные, но по конструктивным свойствам не лучше наших, в смысле текут они так же.

Стоят на УАЗе и на Моне. Течей не замечено.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення SAPUN » Вів серпня 12, 2008 12:51

Давно стоят?
- Штурман, где мы?
- В вытрезвителе.
- Нах такую точность, ты город скажи!
http://surgutoffroad.forum-bb.ru
Аватар користувача
SAPUN
Участник форума
 
Повідомлення: 65
З нами з: Пон серпня 11, 2008 21:54
Звідки: Россия Сургут

Повідомлення yuralev68 » Вів серпня 12, 2008 12:53

Pinochet написав:
yuralev68 написав:якщо передній міст не включений з кабіни , то чого знос гуми буде?, Не буде цього.

Він буде але менший ніж задніх, тому що задієні півосі передньго моста постійно, і вони будуть передавати навантаження одна-одному через диференціал.


Ну так що що пів осі задіяні, для того і є диф там що дає можливість крутитись колесам з різними швидкостями. Там же диф не заблокований. Тому знос передніх коліс буде не більший ніж при виключених хабах. Інша справа , що при цьому буде крутитись система -піввісь, диф, передній кардан і привід в роздатці, і це дасть на 0,5л більший рохід. От при включенні передка з кабіни, в УАЗі, на відміну від скажем ниви зразу виявляється заблокований міжосьовий диф і тоді на сухих покриттях звичайно збільшується знос гуми.
Приклад: На ниві без блокування міжосьового дифа можна на слизькій дорозі з зажатим ручніком крутитись за рахунок передка, якщо міжосьовий диф заблокувати (зробити так, як це на УАЗі), і смикнути ручнік, то через заблокований міжосьовий диф заблокує і одне з передніх коліс і машина зупиниться.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Gribnick » Сер жовтня 15, 2008 11:43

Shurik написав: Да был сравнительный тест.
Впрочем при попытке сломать сломали ступицу так что, прочность даже наших силуминовых хабов вполне достойная.

Тест проводился журналом OFF-ROAD DRIVE (№2, 2005г.), сравнивались СТЭД, ЭЛМО, старые УАЗ-овские, СТЭЛМ и AVM:
http://avm.ar4x4.com/?page=article01
Gribnick
Участник форума
 
Повідомлення: 50
З нами з: Вів лютого 14, 2006 19:36

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron