Новый тип дифференциала: ДАК

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Mykola STARyy » Вів квітня 20, 2010 10:16

Shurik написав:
нехай я рискнув 550 долярами, нехай поїздить...


Вуйко мудрі речі каже.

Цьому вуйкові щось зламати тілько в радість. Он півосі оберемками трощить :P
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Pasha » Вів квітня 20, 2010 16:55

Бармалей написав: На перших Даках була вада, вони голосно клацали на повороті, чи брати наші менші подолали це?

Я по цих ДАКах в кінці зими прочитав всю УАЗбуку, то в них головна вада це щвидкий ізнос шнека, а подолали вони це чи ні не знаю.
УАЗ - Russian джип
Аватар користувача
Pasha
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: П'ят квітня 04, 2008 9:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення ШАМПАНЬ » Вів квітня 20, 2010 22:10

Сьогодні витягував. ЧТо-То запідозрив неладне. Розколов- точно, із підшипників посипалась сірібрянка (цементація). та купив нові, викинув дві прокладочки по 0,1мм. Ну сьогодні ж і поставив (різьби то в мене не ржавіють :? ). Ще не їздив, бо хочу зайнятись передніми дисковими тормозами. Проблема в тому що так я їх на юз, зажати і неможу, хіба на льоду. Но, багато ночами недоробляючи біля жінки (думаю, і не о "вечном", а о "постоянном"- УАЗі) :D , таки появилась версія. В мене шлангочки на суппорт стоять дві зразу від 41 москвича, + неізвєсний ворожий "проізводітель". Дліна завелика (ходом підвіски я трошки таки занімався :oops: ) десь 60см., і коли нажимаю на тормоз, вони в мене аж ворушаться як змії. Може вони і крадуть у мене потрібний тиск!? Завтра перероблю на Газельовські рідні. Купував- так неначе твердьонні...
На рахунок ХАДО, я то теж уже думав..., но воно ж наче наращує, убирає люфти... Мені пока цього начебто і не надо..., якби хто знаючий посовітував ШО ВОНО ТАКЕ....
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Shurik » Сер квітня 21, 2010 8:26

якби хто знаючий посовітував ШО ВОНО ТАКЕ....

Треба щоб знос в шнеках був мінімальний. Ну ніби вотно так і є.
В будь якому випадку від доброго мастила ніхто не постраждає.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення ШАМПАНЬ » Сер квітня 21, 2010 23:29

На рахунок ХАДО..., короче там пише відновлює, захищає, продовжує, і саме дивно що після нього на коробці можна проїхати без масла 1000км. Ходив сьогодні до шліфовщиків, питав за цю фігню, так вони сказали, що після ХАДО, вали неберуть шліфовать- це проблема! Короче купив- залив. Зато сьогодні попробував по болоті!!! Шо скажу, то є супер :shock: проходимість, аби ще це ходило довго....
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Quattros » Чет квітня 22, 2010 0:48

Потери в давлении и будут идти..потому и ставят армированные шланги,если длинное расстояние( при тюнингах всяких).
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення ШАМПАНЬ » Чет квітня 22, 2010 18:31

Quattros написав:Потери в давлении и будут идти..потому и ставят армированные шланги,если длинное расстояние( при тюнингах всяких).
Так я нічого і не добився..., а де такі арміровані продаються, чі від чого?
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Bobikus » Чет квітня 22, 2010 18:48

З того, що я бачив - армується шляхом підбору відповідного діаметра пружинки і намотуванням її на шланг. Якщо шланг довгий - мотається кілька пружинок по черзі і вся кухня. Кажуть працює краще ніж тюнінгові, оскільки з доступних це лише китай, а пружинки в китайців, як відомо, з додаванням пластиліну.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Quattros » Чет квітня 22, 2010 19:07

ШАМПАНЬ написав:
Quattros написав:Потери в давлении и будут идти..потому и ставят армированные шланги,если длинное расстояние( при тюнингах всяких).
Так я нічого і не добився..., а де такі арміровані продаються, чі від чого?

погуглил,.
1.
конторе "Гидросканд", возле Киев-Волынского вокзала. Метр шланга 175 грн. плюс фитинги с опресовкой по 20 баксов.





2.
http://prom.ua/p175686-izgotovleniya-tormoznyh-armirovannyh-shlangov.html
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення Quattros » Чет квітня 22, 2010 19:12

Bobikus написав:З того, що я бачив - армується шляхом підбору відповідного діаметра пружинки і намотуванням її на шланг. Якщо шланг довгий - мотається кілька пружинок по черзі і вся кухня. Кажуть працює краще ніж тюнінгові, оскільки з доступних це лише китай, а пружинки в китайців, як відомо, з додаванням пластиліну.


зачем китай. какие пружинки))
шланг лучше собрать самому,.какой нужно длинны,и с какими угодно штуцерами( с одной стороны резьба "УАЗовская" с другой "Мерсовская"( цилиндр сток УАз..магистрали от Спринтера к примеру)

Тем более всегда можешь укоротить,.у длинить,.сохранння свои штуцера,а покупая только шланг другого размера

пример

Зображення
Зображення
Зображення

а штуцера бывают разные,и такого плана как на УАЗ в стоке(фронтальный) и такого плана как на фото( я использую в драговых машинах,вариант лучше,и в плане ремонта,откручивать-закручивать..
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення Марчук Вадим » Чет квітня 22, 2010 21:10

[quote="

пример

Зображення
Зображення
Зображення

а штуцера бывают разные,и такого плана как на УАЗ в стоке(фронтальный) и такого плана как на фото( я использую в драговых машинах,вариант лучше,и в плане ремонта,откручивать-закручивать..[/quote]Шось я такого в хмельницькому не бачив-можна докладніше?
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення Марчук Вадим » Чет квітня 22, 2010 21:11

[quote="

пример

Зображення
Зображення
Зображення

а штуцера бывают разные,и такого плана как на УАЗ в стоке(фронтальный) и такого плана как на фото( я использую в драговых машинах,вариант лучше,и в плане ремонта,откручивать-закручивать..[/quote]
Шось я такого в Хмельницькому не бачив-можна докладніше?
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення rmoskal » Чет квітня 22, 2010 21:13

а где эти комплектующие взять?
Аватар користувача
rmoskal
Член клуба
 
Повідомлення: 441
З нами з: Вів липня 24, 2007 10:26
Звідки: Сумы / Киев

Повідомлення Quattros » Чет квітня 22, 2010 23:19

у вас в столице с этим проще..у нас вообще тяжело.

первое что вспомнилось на авторынке в Киеве( на столичном) магазин по Субару..на магазине написано WRC..там точно есть

второе
http://power-moto.com.ua/index.php?categoryID=170

третье(кстати интересная тема)
http://moto.kiev.ua/trid/saleaddpar/1262991545781/0



8050 327 72 47(киев) номер был на заметке, парень занимается постройкой настройкой раллийных машин,у него были самые лучшие цены на любое железо( как по мне). он и продает и шланг,и фитинги и собирает их нужной конфигурации и длинны.
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення Bobikus » Суб квітня 24, 2010 22:10

Quattros написав:
какие пружинки))


Спробую пояснити.

По-перше,

Зображення

на фото пропонованих наконечників гальмівних шлангів видно, що вони хромовані або покриті декоративним шаром з іншого блискучого металу. Усім механікам відомі моменти докрутки вузлів гальмівного тракту, відтак більшість з них здогадається, що від деформації при установці це покриття просто відлущиться і потрапить у гальмівну рідину. Які наслідки можуть бути від курсування гальмівною системою металевих частинок - не мені пояснювати.

По-друге. Надійність заводського пресування штатних гальмівних шлангів та кустарного з'єднання вдома мабуть таки відрізняється.

По-третє, платити кілька тисяч гривень за установку комплекта на УАЗ, який тим і цінується що складається з простих і дешевих вузлів є не завжди логічним.

І по-четверте, я справді не розумію практичної різниці між блискучими тонкими армованими шлангами з тисячними бюджетами та мною пропонованими кількагривневими варіантами усилення штатних,
Зображення
адже система фактично однакова - всередині еластичний шланг, ззовні металеве армування, що не дає йому надуватися. Навпаки, стальна пружина в теорії може надійніше витримувати тертя, удари та протистояти деформаціям ніж тонке дротяне переплетення. Може я помиляюся?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron