Новый тип дифференциала: ДАК

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення ШАМПАНЬ » П'ят травня 07, 2010 21:53

Mykola STARyy написав:А ми про всякі дурниці плескали, а про "блоки" забули. Таки треба було Шампаня напоїти :lol:
Після 5 днів "духовної" піщі..., твій коньяк явно Був би лишній! :D
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Марчук Вадим » П'ят травня 07, 2010 21:55

ШАМПАНЬ написав:Пройшов із ДАКом "Кордон" скажу чесно - СИЛА!!!! От із мінусів то це конешно дискомфорт на рулі, але тільки на сухому.

Можна про мінуси трошки конкретніше,бо на сухому асфальті УАЗ(зокрама мій) проводить більше свого життя ніж в болоті.
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення ШАМПАНЬ » Вів травня 11, 2010 21:24

Марчук Вадим написав:
ШАМПАНЬ написав:Пройшов із ДАКом "Кордон" скажу чесно - СИЛА!!!! От із мінусів то це конешно дискомфорт на рулі, але тільки на сухому.

Можна про мінуси трошки конкретніше,бо на сухому асфальті УАЗ(зокрама мій) проводить більше свого життя ніж в болоті.
Для чого ж тоді блокіровка!? Мінуси, тільки одні- на рулі я його чувствую, даже коли роздатка виключена. Але некритично, просто треба привикнуть (із Карпат доїхав до Франківська із ключиними хабами), забув же таки виключить!!! А так одні плюси, якщо рівнятись до Махнового монстра + гума в нього 33х13,5, то я таки в болоті дальшенько проїжав на гумі 31х9.5!!! А от на сухі дорозі між деревами, відставав, і сильно від усіх, бо сідєнія було жаль ( очко трохи його пожовувало :D ).
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Саид » Сер травня 19, 2010 16:11

Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення ШАМПАНЬ » Сер травня 26, 2010 10:18

Нє, це таке як у мене.
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Саид » Чет травня 27, 2010 8:45

ШАМПАНЬ написав: Нє, це таке як у мене.

Не впевнений
03.05.2010 Получен патент РФ на изобретение

Красиковым В. Н. получен патент на изобретение "Дифференциала с автоматической блокировкой колёс транспортного средства (ДКС)". ООО "ДАК" планирует производство этого дифференциала для лёгких машин в ближайшей перспективе.

Ключові моменти виділив.
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення ШАМПАНЬ » Вів червня 01, 2010 8:05

Саид написав:
ШАМПАНЬ написав: Нє, це таке як у мене.

Не впевнений
03.05.2010 Получен патент РФ на изобретение

Красиковым В. Н. получен патент на изобретение "Дифференциала с автоматической блокировкой колёс транспортного средства (ДКС)". ООО "ДАК" планирует производство этого дифференциала для лёгких машин в ближайшей перспективе.

Ключові моменти виділив.
Патент получен- ДКС. Без патента це проізводилось як ДАК.
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Olexa » Нед квітня 01, 2012 17:13

Відповідь на http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewto ... 380#135380
Shurik написав:
Olexa написав:якщо хочеться "геніального виробу невизнаного генію з магічними властивостями", то є ДАК (теж не плавний),

Звідки ти взяв що ДАЛ ударний?
З їхньої анімації та з фото обламаних країв шнеків.

Shurik написав:ДАК завжди працьює. То то саме що два двигуни один а один бік другйи на інший.
:shock:

Shurik написав:Єдине що він вимагає даякого моменту щоб прокрутити одне колесо відносно іншого, тому і "затискає кермо" на пердньому мості.
Так отож. І привіт вища ймовірність зриву в занос на ожеледиці, про що й була мова ("затискає" й задній міст, між іншим, просто його "зриває" не кермо, а різниця зусиль на колесах).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Shurik » Пон квітня 02, 2012 3:01

Ну з тим що дак може відправити швидще в занос на ожеледиці - сперечатись не буду. Він таки дійсно вимагає більшого моменту на провертаня одного колеса віндносно іншого, порівняно з класичним діференциалом, що може призвести до передчасного зриву в занос.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Re:

Повідомлення Shevas999 » Пон вересня 17, 2012 8:33

deltafox24 написав:очень интересная темка, а где его купить можно?

http://dak4x4.com.ua/
dak4x4.com.ua
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала. www.dak4x4.com

Повідомлення Shevas999 » Вів вересня 18, 2012 20:58

Замовляв собі ДАК весною з Росії. Вибору тоді ще не було, тому взяв жорсткий (90/100). В інструкції до нього написано, що присадки в масло треба додавати обережно,інакше може зменьшитись коеффіцієнт блокування.(зараз в них вже вийшли нові моделі,більш м'які:ДАК5 і ДАК7.) Я подумав,якщо додавадати присадку в масло,то таким чином можливо зробити роботу жорсткого ДАКа більш м'якою,і крім того збільшити його ресурс. Сам виробник ДАКів рекомендує додавати присадки наполовину від того,що написано в інструкції до присадки. Я так і зробив. Але добавляв не присадку, а "ER"(кондиционер металла).Його,доречі,вже багато років доливаю в мотор. Добавив пів порції на обкатці(1000км), потім після обкатки також пів порції. Роботою ДАКа дуже задоволений,-працює поки безшумно(8000км). Заради эксперементу, долив в масло ще пів порції,і мені здалося,що ДАК став м'якше працювати. З блокуванням проблем як не було, так і нема(не знайшов ше такого болота,з якого не зміг би виїхати своїм ходом,правда і дощів цього літа було мало). Питання:хтось пробував доливати присадки і як після цього вів себе ДАК? Бо може в мене глюки, що він став м'якше працювати? Я більшість часу катаюсь по асфальту,тому мені підійшов би ДАК7 або ДАК5,але вже стоїть жорсткий і накладно купляти новий. А ДАК,доречі, зараз можна купити і на Україні по цінам Челябінська+ доставка на Україну. З Росії після проплати грошей(банк зняв,між іншим,20у.е. за перевод грошей+2500 рос.руб.доставка на Україну)чекав його місяць,а моєму знайомому на наші митниці вкачали чомусь ще й мито біля 30 відсотків від вартості.
Простіше взяти тут з безкоштовною доставкою по Україні на протязі 1-2 днів http://forum.uaz-club.org.ua/viewtopic.php?f=42&t=13184
Востаннє редагувалось Olexa в Сер вересня 19, 2012 7:57, всього редагувалось 1 раз.
Причина: Посилання на місце продажу виправлено на посилання на відповідну тему на форумі, на випадок винекнення питать з продажу
dak4x4.com.ua
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала. www.dak4x4.com

Повідомлення Shevas999 » Сер вересня 19, 2012 8:07

Відділено з повідомлення Коммерческие Объявления -> Дифференциал Автоматический Красикова ДАК самоблокирующийся -> 19.09.2012 2:52.

Более эффективной, простой и надежной конструкции на сегодняшний день не существует.
Дифференциал Автоматический Красикова ДАК - первый механический дифференциал с полной автоматической блокировкой колес. ДАК обладает уникальными свойствами: невероятно повышает проходимость на бездорожье, придает курсовую устойчивость автомобилю на скользком покрытии.
Дифференциал Автоматический Красикова предназначен для работы в трансмиссиях любых колёсных транспортных средств, на различных дорогах и бездорожье, во всех диапазонах скоростей и нагрузок.
ДАК сохраняет рабочие функции обычного «классического» дифференциала, но лишён его главного недостатка - буксования одним колесом.
• Хочешь, чтобы автомобиль при наезде на скользкий участок дороги никогда не буксовал, бессильно вращая одним колесом и не желая ехать?
• А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?
• Хотелось бы тебе почувствовать себя безопаснее и увереннее за рулем в поворотах, в гололед и в дождь, чтобы твой автомобиль стал устойчивее на дороге?
• Хочешь, чтобы вездеходность ощутимо возросла в грязь и гололед, и ты смог бы проехать там, где другая такая же машина бессильно буксует?
• А чтобы шины ведущих колес изнашивались меньше?
• Представь твою и другую, такую же машину, соединили тросом. Кто кого перетянет? И ты всегда перетягиваешь, так как тяга твоей машины всегда будет больше.
• Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?
• Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!
• Торможение двигателем станет эффективней.
• В общем, твоя машина станет безопасней и комфортнее!
Все эти возможности твоя машина приобретёт после элементарной замены в ней «классического» стандартного дифференциала на самоблокирующийся дифференциал нового поколения - ДАК!
Shevas999
Участник форума
 
Повідомлення: 47
З нами з: Пон вересня 17, 2012 7:21
Звідки: Винница
Машина: ВАЗ-210934+4х4

Re: Новый тип дифференциала. www.dak4x4.com

Повідомлення Olexa » Сер вересня 19, 2012 8:24

Shevas999 написав: Более эффективной, простой и надежной конструкции на сегодняшний день не существует.

Брехня. Черв'ячні диференціали підвищеного тертя і простіші, і надійніші.

Shevas999 написав:Дифференциал Автоматический Красикова ДАК - первый механический дифференциал с полной автоматической блокировкой колес.

Ви так це пишете, наче повне блокування це перевага, а не ризик передчасно зламати піввісь.

Shevas999 написав:ДАК обладает уникальными свойствами:

Більшість з описаних властивостей (тих із них, що не брехливі) мають і черв'ячні самоблоковані диференціали.

Shevas999 написав:невероятно повышает проходимость на бездорожье,

Чому "немовірно"? Так, що з кулачковими чи черв'ячними диференціалами з відповідним коефіцієнтом переднатягнення навіть не можна порівняти?

Shevas999 написав:придает курсовую устойчивость автомобилю на скользком покрытии.

Наскільки я зрозумів з відеороликів виробника, "розблокування" цього диференціалу (коли шнеки починають обертатися один відносно одного, і кульки бігати по каналах) відбувається ударно, при досягненні певного зусилля. Та й кульки — не математичні точки. Тому я би очікував ризику зриву в занос в момент розблокування диференціала.

Shevas999 написав:Дифференциал Автоматический Красикова предназначен для работы в трансмиссиях любых колёсных транспортных средств, на различных дорогах и бездорожье, во всех диапазонах скоростей и нагрузок.

Ви хоч зрозуміли, що написали? "Будь-яких навантажень"?

Shevas999 написав:• А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?

Нахабна брехня.

Shevas999 написав:• А чтобы шины ведущих колес изнашивались меньше?

При блокуванні, на асфальті колеса повинні зношуватися більше.

Shevas999 написав:• Представь твою и другую, такую же машину, соединили тросом. Кто кого перетянет?

Брехня. Перетягнути можна лише в тому випадку, якщо в машини з вільним диференціалом одне з колес забуксує. В інших ситуаціях можливості рівні.

Shevas999 написав:И ты всегда перетягиваешь, так как тяга твоей машины всегда будет больше.

А от це вже втирання на підставі брехні!

Shevas999 написав:• Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?

Брехня.

Shevas999 написав:• Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!

Ви хоч подивилися, на якому форумі це написали?

Shevas999 написав:Все эти возможности твоя машина приобретёт после элементарной замены в ней «классического» стандартного дифференциала на самоблокирующийся дифференциал нового поколения - ДАК!

В тому числі й набрехані.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Shurik » Сер вересня 19, 2012 9:20

Ви так це пишете, наче повне блокування це перевага, а не ризик передчасно зламати піввісь.

ДАК никогда не блокирует колеса в понимании жесткой блокировки. он имеет определенный момент блокировки, но этот момент не соизмерим с тем который необходим для движения машины. Дак даже 100/90 стоящий в перднем мосту позволяет поворачивать, а жесткая блокировка нет.

Більшість з описаних властивостей (тих із них, що не брехливі) мають і черв'ячні самоблоковані диференціали.

Большинство лсд не сдернут машину с диагоналки ни вперед ни назад. Надо игратся с газом торомозами итп.

Чому "немовірно"? Так, що з кулачковими чи черв'ячними диференціалами з відповідним коефіцієнтом переднатягнення навіть не можна порівняти?


Ближе к жесткой блокировке. Но вообщето проходимость определяет прокладка.

Наскільки я зрозумів з відеороликів виробника, "розблокування" цього диференціалу (коли шнеки починають обертатися один відносно одного, і кульки бігати по каналах) відбувається ударно, при досягненні певного зусилля. Та й кульки — не математичні точки. Тому я би очікував ризику зриву в занос в момент розблокування диференціала.


На старте не сорвешься одной стороной при всем желании.Момент разблокирования означает, что момент приложенный к колесам привысил момент блокировки, каким образом будет срыв, если момент приложенный к дороге уменьшился?

А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?


Спорное утверждение, переднеприводная точно стартанет резвее. (это тоже не совсем точно, но для большинства водителей так оно и будет)

При блокуванні, на асфальті колеса повинні зношуватися більше.


Очень спорно. Если ездить как бандюки 90х то да, а если как нормальные люди то нет.

Брехня. Перетягнути можна лише в тому випадку, якщо в машини з вільним диференціалом одне з колес забуксує. В інших ситуаціях можливості рівні.

вместо "всегда"- "в некоторых случаях", впрочем в остальных случаях ничего не ухудшится, т.е преимщество всетаки есть.

Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?

брехня - согласен.

Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!


:lol: Ну формально 3х4 лучше чем 2х4. Да и на соревнованиях можно порвать и шрус и полуось :) при отсутствии блокировки тогда уж точно эвакуация.

Вобщем спорим о вкусе омаров не попробовав. :) Мое мнение - дак по цене близок к бтровской блокировке, и в отличии от нее встает в военный мост без пляски с бубном. Для большинства он лучше жесткой блокировки, потому как забытая блокировка в переднем мосту это почти полная потеря управления, со всеми вытекющими и втекающими.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Re: Новый тип дифференциала: ДАК

Повідомлення Olexa » Сер вересня 19, 2012 14:52

Shurik написав:
Ви так це пишете, наче повне блокування це перевага, а не ризик передчасно зламати піввісь.

ДАК никогда не блокирует колеса в понимании жесткой блокировки. он имеет определенный момент блокировки, но этот момент не соизмерим с тем который необходим для движения машины. Дак даже 100/90 стоящий в перднем мосту позволяет поворачивать, а жесткая блокировка нет.

Shurik написав:
Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!

:lol: Ну формально 3х4 лучше чем 2х4. Да и на соревнованиях можно порвать и шрус и полуось :) при отсутствии блокировки тогда уж точно эвакуация.

Shurik, тобі не здається, що два процитовані твердження суперечать одне одному? ;) Якщо він дозволяє їхати без однієї півосі, значить, він дозволяє зламати другу піввісь і при наявности першої (і вивішеному колесі).

Shurik написав:
Більшість з описаних властивостей (тих із них, що не брехливі) мають і черв'ячні самоблоковані диференціали.

Большинство лсд не сдернут машину с диагоналки ни вперед ни назад. Надо игратся с газом торомозами итп.

Так про це і треба писати, а не нести пургу! Наскільки я розумію, черв’ячні самоблоки вимагають зусилля для блокування, тоді як ДАК вимагає зусилля для розблокування.

Звідси й випливає його єдина перевага перед черв’ячними диференціалами: він дозволяє зрушити з місця машину при діагональному вивішуванні (або при вивішуванні одного колеса в недопривода, наприклад, коли він стоїть ним на замерзлій калюжі на підйомі).

Але звідси ж випливають і його недоліки — більший ризик зриву в занос на слизькому асфальті (якщо зусилля, достатнє для зриву в занос, виявиться меншим за зусилля, необхідне для розблоковування), більший знос гуми (за рахунок долання цього ж зусилля у кожному повороті), і більші витрати пального (що йдуть на цей знос гуми, деталей трансмісії та їх нагрівання).

Shurik написав:Момент разблокирования означает, что момент приложенный к колесам привысил момент блокировки, каким образом будет срыв, если момент приложенный к дороге уменьшился?

Shurik написав:
При блокуванні, на асфальті колеса повинні зношуватися більше.

Очень спорно. Если ездить как бандюки 90х то да, а если как нормальные люди то нет.

Написав вище.

Shurik написав:
Чому "немовірно"? Так, що з кулачковими чи черв'ячними диференціалами з відповідним коефіцієнтом переднатягнення навіть не можна порівняти?

Ближе к жесткой блокировке. Но вообщето проходимость определяет прокладка.

Ближче за що? За кулачкові з БТР? Чи за черв’ячні? За черв’ячні з яким коефіцієнтом переднатягнення?

Доречі, примусове блокування позбавлене недоліків ДАКа. Так, в нього є свої недоліки — прокладці треба додатково думати головою.

Shurik написав:
Наскільки я зрозумів з відеороликів виробника, "розблокування" цього диференціалу (коли шнеки починають обертатися один відносно одного, і кульки бігати по каналах) відбувається ударно, при досягненні певного зусилля. Та й кульки — не математичні точки. Тому я би очікував ризику зриву в занос в момент розблокування диференціала.

На старте не сорвешься одной стороной при всем желании.

І що? :D Ти часто зриваєшся в діагональний юз при старті?

Shurik написав:
А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?

Спорное утверждение, переднеприводная точно стартанет резвее. (это тоже не совсем точно, но для большинства водителей так оно и будет)

Для тих, хто часто стартує юзом. :)

Shurik написав:
Брехня. Перетягнути можна лише в тому випадку, якщо в машини з вільним диференціалом одне з колес забуксує. В інших ситуаціях можливості рівні.

вместо "всегда"- "в некоторых случаях", впрочем в остальных случаях ничего не ухудшится, т.е преимщество всетаки есть.

І що? Ти часто перетягуєш когось канатом? :D :D :D

Shurik написав:
Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?

брехня - согласен.

Та ну? А я думав, ти скажеш, що звісно стане менше, бо ж поки палиш гуму на старті, пальне витрачається. ;) :D :D :D

Shurik написав:Вобщем спорим о вкусе омаров не попробовав. :)

А ти пропонуєш їх їсти? :shock: ;)

Якщо ж ми про використання за призначенням, то фізика, на відміну від смакових асоціацій, для всіх однакова. Але задачі таки бувають різними.

Shurik написав:Мое мнение - дак по цене близок к бтровской блокировке, и в отличии от нее встает в военный мост без пляски с бубном.

Моя думка — гарне рішення для машини, що не вилізає з багна, а якщо й вилізає, то ненадовго, і не рухається швидко. У військових мостах, мабуть, йому дійсно місце, бо військові мости саме на таких машинах і стоять.

Shurik написав:Для большинства он лучше жесткой блокировки, потому как забытая блокировка в переднем мосту это почти полная потеря управления, со всеми вытекющими и втекающими.

Ти забув написати "краще примусового блокування у передньому мості".

Але на машину, що може багато їздити асфальтом взимку, я не ставив би його й у передній міст, бо в нас так чистять дороги, що доводиться іноді підключати передній міст (в тому числі й на трасах). Мало того, що міжосьового диференціала нема, а так ще й ДАК був би додатковим фактором ризику зриву.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot], Google [Bot] і 1 гість