Після 5 днів "духовної" піщі..., твій коньяк явно Був би лишній!Mykola STARyy написав:А ми про всякі дурниці плескали, а про "блоки" забули. Таки треба було Шампаня напоїти
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Модератор: Модераторы форума
Після 5 днів "духовної" піщі..., твій коньяк явно Був би лишній!Mykola STARyy написав:А ми про всякі дурниці плескали, а про "блоки" забули. Таки треба було Шампаня напоїти
ШАМПАНЬ написав:Пройшов із ДАКом "Кордон" скажу чесно - СИЛА!!!! От із мінусів то це конешно дискомфорт на рулі, але тільки на сухому.
Для чого ж тоді блокіровка!? Мінуси, тільки одні- на рулі я його чувствую, даже коли роздатка виключена. Але некритично, просто треба привикнуть (із Карпат доїхав до Франківська із ключиними хабами), забув же таки виключить!!! А так одні плюси, якщо рівнятись до Махнового монстра + гума в нього 33х13,5, то я таки в болоті дальшенько проїжав на гумі 31х9.5!!! А от на сухі дорозі між деревами, відставав, і сильно від усіх, бо сідєнія було жаль ( очко трохи його пожовувалоМарчук Вадим написав:ШАМПАНЬ написав:Пройшов із ДАКом "Кордон" скажу чесно - СИЛА!!!! От із мінусів то це конешно дискомфорт на рулі, але тільки на сухому.
Можна про мінуси трошки конкретніше,бо на сухому асфальті УАЗ(зокрама мій) проводить більше свого життя ніж в болоті.
Нє, це таке як у мене.
ШАМПАНЬ написав: Нє, це таке як у мене.
03.05.2010 Получен патент РФ на изобретение
Красиковым В. Н. получен патент на изобретение "Дифференциала с автоматической блокировкой колёс транспортного средства (ДКС)". ООО "ДАК" планирует производство этого дифференциала для лёгких машин в ближайшей перспективе.
Патент получен- ДКС. Без патента це проізводилось як ДАК.Саид написав:ШАМПАНЬ написав: Нє, це таке як у мене.
Не впевнений03.05.2010 Получен патент РФ на изобретение
Красиковым В. Н. получен патент на изобретение "Дифференциала с автоматической блокировкой колёс транспортного средства (ДКС)". ООО "ДАК" планирует производство этого дифференциала для лёгких машин в ближайшей перспективе.
Ключові моменти виділив.
З їхньої анімації та з фото обламаних країв шнеків.Shurik написав:Olexa написав:якщо хочеться "геніального виробу невизнаного генію з магічними властивостями", то є ДАК (теж не плавний),
Звідки ти взяв що ДАЛ ударний?
:shock:Shurik написав:ДАК завжди працьює. То то саме що два двигуни один а один бік другйи на інший.
Так отож. І привіт вища ймовірність зриву в занос на ожеледиці, про що й була мова ("затискає" й задній міст, між іншим, просто його "зриває" не кермо, а різниця зусиль на колесах).Shurik написав:Єдине що він вимагає даякого моменту щоб прокрутити одне колесо відносно іншого, тому і "затискає кермо" на пердньому мості.
Shevas999 написав: Более эффективной, простой и надежной конструкции на сегодняшний день не существует.
Shevas999 написав:Дифференциал Автоматический Красикова ДАК - первый механический дифференциал с полной автоматической блокировкой колес.
Shevas999 написав:ДАК обладает уникальными свойствами:
Shevas999 написав:невероятно повышает проходимость на бездорожье,
Shevas999 написав:придает курсовую устойчивость автомобилю на скользком покрытии.
Shevas999 написав:Дифференциал Автоматический Красикова предназначен для работы в трансмиссиях любых колёсных транспортных средств, на различных дорогах и бездорожье, во всех диапазонах скоростей и нагрузок.
Shevas999 написав:• А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?
Shevas999 написав:• А чтобы шины ведущих колес изнашивались меньше?
Shevas999 написав:• Представь твою и другую, такую же машину, соединили тросом. Кто кого перетянет?
Shevas999 написав:И ты всегда перетягиваешь, так как тяга твоей машины всегда будет больше.
Shevas999 написав:• Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?
Shevas999 написав:• Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!
Shevas999 написав:Все эти возможности твоя машина приобретёт после элементарной замены в ней «классического» стандартного дифференциала на самоблокирующийся дифференциал нового поколения - ДАК!
Ви так це пишете, наче повне блокування це перевага, а не ризик передчасно зламати піввісь.
Більшість з описаних властивостей (тих із них, що не брехливі) мають і черв'ячні самоблоковані диференціали.
Чому "немовірно"? Так, що з кулачковими чи черв'ячними диференціалами з відповідним коефіцієнтом переднатягнення навіть не можна порівняти?
Наскільки я зрозумів з відеороликів виробника, "розблокування" цього диференціалу (коли шнеки починають обертатися один відносно одного, і кульки бігати по каналах) відбувається ударно, при досягненні певного зусилля. Та й кульки — не математичні точки. Тому я би очікував ризику зриву в занос в момент розблокування диференціала.
А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?
При блокуванні, на асфальті колеса повинні зношуватися більше.
Брехня. Перетягнути можна лише в тому випадку, якщо в машини з вільним диференціалом одне з колес забуксує. В інших ситуаціях можливості рівні.
Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?
Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!
Shurik написав:Ви так це пишете, наче повне блокування це перевага, а не ризик передчасно зламати піввісь.
ДАК никогда не блокирует колеса в понимании жесткой блокировки. он имеет определенный момент блокировки, но этот момент не соизмерим с тем который необходим для движения машины. Дак даже 100/90 стоящий в перднем мосту позволяет поворачивать, а жесткая блокировка нет.
Shurik написав:Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!
Ну формально 3х4 лучше чем 2х4. Да и на соревнованиях можно порвать и шрус и полуось
при отсутствии блокировки тогда уж точно эвакуация.
Shurik написав:Більшість з описаних властивостей (тих із них, що не брехливі) мають і черв'ячні самоблоковані диференціали.
Большинство лсд не сдернут машину с диагоналки ни вперед ни назад. Надо игратся с газом торомозами итп.
Shurik написав:Момент разблокирования означает, что момент приложенный к колесам привысил момент блокировки, каким образом будет срыв, если момент приложенный к дороге уменьшился?
Shurik написав:При блокуванні, на асфальті колеса повинні зношуватися більше.
Очень спорно. Если ездить как бандюки 90х то да, а если как нормальные люди то нет.
Shurik написав:Чому "немовірно"? Так, що з кулачковими чи черв'ячними диференціалами з відповідним коефіцієнтом переднатягнення навіть не можна порівняти?
Ближе к жесткой блокировке. Но вообщето проходимость определяет прокладка.
Shurik написав:Наскільки я зрозумів з відеороликів виробника, "розблокування" цього диференціалу (коли шнеки починають обертатися один відносно одного, і кульки бігати по каналах) відбувається ударно, при досягненні певного зусилля. Та й кульки — не математичні точки. Тому я би очікував ризику зриву в занос в момент розблокування диференціала.
На старте не сорвешься одной стороной при всем желании.
Shurik написав:А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?
Спорное утверждение, переднеприводная точно стартанет резвее. (это тоже не совсем точно, но для большинства водителей так оно и будет)
Shurik написав:Брехня. Перетягнути можна лише в тому випадку, якщо в машини з вільним диференціалом одне з колес забуксує. В інших ситуаціях можливості рівні.
вместо "всегда"- "в некоторых случаях", впрочем в остальных случаях ничего не ухудшится, т.е преимщество всетаки есть.
Shurik написав:Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?
брехня - согласен.
Shurik написав:Вобщем спорим о вкусе омаров не попробовав.
Shurik написав:Мое мнение - дак по цене близок к бтровской блокировке, и в отличии от нее встает в военный мост без пляски с бубном.
Shurik написав:Для большинства он лучше жесткой блокировки, потому как забытая блокировка в переднем мосту это почти полная потеря управления, со всеми вытекющими и втекающими.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot], Google [Bot] і 1 гість