Проблема в тому, що будь-яке масло влітку розріджується а зимою гусне. Так само допустима робоча температура в мості може коливатися від - 20 до +100. Масла, яке б зберігало в цій температурній вилці одинакову консистенцію не існує.
Тому моя пропозиція така:
Якщо машина їздить на короткі дистанції - до 20 км на день:
- влітку це ТАД 17, але той, що справжній, густий. Або трансмісійка для LSD з верхнім індексом в'язкості 160.
- взимку це будь-яке трансмісійне з верхнім індексом 140, але при умові що воно надається до самоблоків (в інструкції повинно бути написано for LSD або For Limited slip differentials)
Якщо машина їздить більше 20 км у день:
- влітку це ТАД 17 + Нігрол, приблизно 50х50, або будь що інше трансмісійне у цій консистенції
- взимку - будь-яке трансмісійне з верхнім індексом 140, але при умові що воно надається до самоблоків (в інструкції повинно бути написано for LSD або For Limited slip differentials)
Показані дистанції зумовлені температурою, до якої гріється міст.