Питання про самоблоки БТР-60

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » Вів червня 12, 2012 13:15

Проблема в тому, що будь-яке масло влітку розріджується а зимою гусне. Так само допустима робоча температура в мості може коливатися від - 20 до +100. Масла, яке б зберігало в цій температурній вилці одинакову консистенцію не існує.

Тому моя пропозиція така:

Якщо машина їздить на короткі дистанції - до 20 км на день:

- влітку це ТАД 17, але той, що справжній, густий. Або трансмісійка для LSD з верхнім індексом в'язкості 160.
- взимку це будь-яке трансмісійне з верхнім індексом 140, але при умові що воно надається до самоблоків (в інструкції повинно бути написано for LSD або For Limited slip differentials)

Якщо машина їздить більше 20 км у день:

- влітку це ТАД 17 + Нігрол, приблизно 50х50, або будь що інше трансмісійне у цій консистенції
- взимку - будь-яке трансмісійне з верхнім індексом 140, але при умові що воно надається до самоблоків (в інструкції повинно бути написано for LSD або For Limited slip differentials)

Показані дистанції зумовлені температурою, до якої гріється міст.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Прапорщик » Вів червня 12, 2012 15:20

Спасибо Орест!
Трактора туда не едут.....
Аватар користувача
Прапорщик
Участник движения
 
Повідомлення: 384
З нами з: Чет березня 04, 2010 0:16
Звідки: Киев-оболонь
Телефон: 067-715-нольпять-15
Машина: УАЗ 3151,Камри 40,Ланос

Повідомлення RomGT » Чет жовтня 11, 2012 0:13

у меня хадо залито, масло хадо + присадка, масло если честно уже не помню какое точно, летом температура моста выше +50 не поднимается. В роздатку(исузу) залил судовой Mobilgear 220, температура летом +45 в роздатке. это что надо залить чтоб температура стала в 100 градусов. мобилгир 220 очень густая вещь, но расчитана на чумовые нагрузки, заливал в уазокоробку и роздатку, по зиме первых 20 км передачи включаются очень неохотно)
4х4 это диагноз!
мотор+КПП+РК 4JG2-TС,webasto, ГП-4,55, блокировки.Волгорессоры,много чего... http://www.drive2.ru/cars/uaz/31512/31512/uazo-isuz/
Аватар користувача
RomGT
Участник движения
 
Повідомлення: 412
З нами з: Нед червня 21, 2009 23:42
Звідки: Крым, Керчь.

Re:

Повідомлення Патриот » Чет жовтня 11, 2012 23:33

Bobikus написав:Так, дійсно пора віписатись :)

Собака зарита у змазці. Завдяки консистенції змазки самоблоки БТР можна регулювати як не відрегулюєш жодні самоблоки у світі. Даєш густішу - ловлять раніше з меншим звуком. Рідша - пізніше і з скрипом.

Про випадок у першому пості - все просто - я тоді залив фірмове мастило без присадок для самоблоків, воно настільки слизьке, що творило чудеса і самоблоки хоч і спрацьовували але зі скрипом прослизгували в пазах свого картера. Нікому не рекомендую цього так як з дорогим мастилом я злив також купу стружки. Але це не проблема - ресурсу в них ще огого, пережили вже три пари мостів :)

Я так и думал что вопрос именно в смазке, для такого самоюлока небходимо лсд масло. Хотя у меня залито 80 на 140 не ЛСД, но треска нет, всё включается и весьма ощутимо когда газ сбрасывается его размыкает так как будто полуось разрывает. Я бы сказал ощутимый отстрел.
Патриот это состояние души.
Аватар користувача
Патриот
Участник движения
 
Повідомлення: 654
З нами з: П'ят травня 21, 2010 18:35
Звідки: Симферополь

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість