Сторінка 1 з 1
Збільшити колісну базу на 469

Додано:
Пон грудня 12, 2011 14:19
Bobikus
Кілька разів ставав на дибки на критичних підйомах, один раз відчував, що піднімається задня вісь при спуску. Відчуття, мушу сказати, малоприємні, особливо якщо в машині пасажири.
Такі справи наштовхують на думку подовження колісної бази, залишаючи всі інші параметри незмінними. Тим паче, що у мене перенесені у салон баки, просвіту для збереження прохідності вистачає.
Якщо правильно розумію, для цього вартує винести кріплення передніх ресор уперед, а задніх навпаки назад, пересверливши та переваривши отвори під ресорні пальці на рамі а також подовжити карданні вали, надіславши їх на завод у Миколаїв.
З кузовом зрозуміло, він у мене порізаний достатньо, щоби можна було змістити мости принаймні по 5 см кожен.
Отже питання - Чи все так просто? Чи я чогось не врахував?

Додано:
Пон грудня 12, 2011 15:27
Olexa
Може, варто спочатку зосередитися на максимальному зниженні центру ваги?
Наприклад, заради чого підвіска "малоліфтована (+1-2см)"? Щоб збільшити можливу артикуляцію відносно рами, чи щоб не різати арки при встановленні більших коліс? А якщо різати арки замість ліфтування підвіски, центр ваги підніменться лише на збільшення радіусу коліс (якщо він збільшується).

Додано:
Пон грудня 12, 2011 16:00
Bobikus
Власне + 1-2 см це мінімальний ліфтинг (досягнеуто установкою пружин), який дозволяє не торкатись 34-35 колесам до рами, амортизаторів ітп. Просто порізка насправді не рятує (якщо не їздити по місту, звичайно). При діагональних вивішуваннях+інерції від ваги та швидкості завдяки сильній артикуляції та гулянню мостів на неліфтованій машині вже 34-дюймові колеса таки чіпляють у найнесподіваніших місцях. Адже ходять не лише вгору-вниз, але і при перекосах моста праворуч-ліворуч (більше колесо-більше коліно при діагоналці). Тому при будь-якій порізці кузова для впевненої їзди потрібно таки підніматись 1-2 см як не крути. Саме з цим пов'язаний мій ліфтинг. Далі деліфтуватися немає шляху, треба думати про зміну бази. В ширину я її збільшив до - 35 мм з кожного боку (ширші диски+проставки), тепер стикнувся з потребою у довжину...

Додано:
Пон грудня 12, 2011 16:30
Olexa
Якщо перейти від ресорної підвіски до пружинної, можна зробити так, щоб жодні елементи підвіски взагалі не визирали за колеса (вперед та назад). Тобто, щоб перше, чим торкається машина вертикальної стінки, було колесами.

Додано:
Пон грудня 12, 2011 16:41
Olexa
Ось, доречі, про те, як виносили передній міст на 15 сантиметрів вперед із заміною підвіски на пружинну Хантерівську:
http://www.tuningrusauto.ru/news.php?rubr=23&id=198

Додано:
Пон грудня 12, 2011 18:14
Bobikus
Шкода, що без фоток, цікаво як вони вирішили питання перенесення колонки і сошки, як подовжували кермовий вал...

Додано:
Пон грудня 12, 2011 20:47
Bobikus
Цікаве рішення виносу переднього моста без переходу на пружини:


Додано:
Вів грудня 13, 2011 2:13
MudMax
Якщо на задній міст приколгоспити (ну і слово!) пружинну підвіску (без ресор), то начебто, сам міст можна буде змістити ближче до корми.

Додано:
Суб липня 28, 2012 12:58
Bobikus
Хотілось отримати би щось таке

Не в розумінні дизайну а в розумінні довжини колії.


Додано:
Суб липня 28, 2012 14:04
Айри
Bobikus написав:Цікаве рішення виносу переднього моста без переходу на пружини...
Bobikus написав:Хотілось отримати би щось таке ...в розумінні довжини колії.
Взаимоисключающие ТТХ... Разве что на полурессорах как на Willis.
Может взять передний кардан от буханки, задний от 3153/3162/3163 и спереди и сзади пружинная подвеска?

Додано:
Суб липня 28, 2012 20:04
Shurik
Якщо ти подовжиш базу - втратиш радіус перепону що переїжаться. Грубо кажчи пагорб через який ти зараз переїжав будеш чипляти.
Я тут тільки що вичитиав - "якщо ти ліфтанов машину на Х то колію треба розширяти на 2х".
Тобто з врахуваням твого ліфту (3 см підвіска + 2.5 см коліса) базу треба подовжити на на 11 см. 4 см можна зробити за патентом Айрі, решту можливо за рахунок несіметрчних ресор (ніби в патра такі), але всерівно деякі кроншьейни прйдеться переварити.
Більш радікальний варіант - зрізати дах (і віддати мені

), а собі поставити нормальний каркас беззпеки + тент.

Додано:
Нед липня 29, 2012 10:11
myshketer
Еще как вариант взять патриот или симбир


Додано:
Нед липня 29, 2012 22:25
MudMax
якщо відмовитись від ресор, то такій варіант як на фото можливий. Місцем кріпленням ричагів та довжиною карданів можна регулювати довжину бази.

Додано:
Нед липня 29, 2012 23:02
Yalta_biker
ага, ну-ну... тягу Панара будете ставить или сразу А-рычаг
Правильный ответ - разрезать раму, кузов и нарастить одно и второе. Рессоры в бобике не вынести, ибо некуда и никак (особенно спереди, там рама то не ровная), а бюджет переделки на пружины полностью сопостовим с "продать нах.. и купить нормальный вездеход сразу с дизелем". Тем более для Ореста.

Додано:
Нед липня 29, 2012 23:32
Айри
Yalta_biker написав:Правильный ответ - разрезать раму, кузов и нарастить одно и второе.
Зачем?
Он же не стреч версию хочет, а в габаритах длины стандартного УАЗа УВЕЛИЧИТЬ углы въезда/съезда.
ТТЗ:
Bobikus написав:...справи наштовхують на думку подовження колісної бази, залишаючи всі інші параметри незмінними.
Тим паче, що у мене перенесені у салон баки, просвіту для збереження прохідності вистачає.