какое отношение имеют тормоза к рессорам

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » Вів січня 17, 2012 17:51

Dron написав:Згоден з тим, що ресора має прогинатися, як описав Бобікус, але гадаю, якщоб рессора вигиналася S-образною формою на стільки, щоб давати переміщення по горизонту у 3-5см.(при цому міст повинен був би провертатися навколо своеї осі десь градусів на 30-40) ресори довго-б невитримали. Більшість переміщєнь підвіски бере на себе саме серьожка - для того її туди і поставили. Таке моє ИМЖО. :wink:


Мені теж не вірилося, доки не спробував. Ось як доказ - моя фотка з моєї машини з S-подібною деформацією. Коваль сказав, що для того, аби так зігнути ресорну сталь потрібен був вигин (прокрут моста) на градусів 40-45. По слідах на арках я можу сміливо заявити про горизонтальний рух колеса до 5 см в обидвох напрямках. Це суттєво більше за хід серьг. Важко уявити, як хрестовини витримують такі кути самому складно віриться.

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Dron » Вів січня 17, 2012 19:42

Спробую вгадати: 1.Стискання ресори під навантаженням в "-" ( приземлення після стрибка, сповзання під уклон і т.п. ) заднім ходом та удар ззаду у перешкоду( колода, камінь і т.п.). 2. Висмикування "плотно" засівшого на задн. міст авто назад. Або шось подібне. Може я і невгадав, але це все "форс мажор". Ми ж розглядаємо штатну роботу ресори. П.С.: Кардан теж постраждав? :?
Аватар користувача
Dron
Участник движения
 
Повідомлення: 538
З нами з: Вів травня 11, 2010 15:12
Звідки: КИЇВ.
Телефон: (067)731-03-31
Машина: ХУаз, Jып, Газ-L

Повідомлення Bobikus » Вів січня 17, 2012 21:44

Не вгадав :) Підйом на дуже круту гірку (на грані ставання на дибки) на великих каменюках. Ресору в даному випадку погнуло від навантаження двигуном (понижена 2,6+34"колеса, хоч і двигун рідний). Але це я продемонстрував лише для того, щоби показати наскільки великими можуть бути S-подібні перекоси наших ресор, про що ми навіть не здогадуємось.

Кардан розірвало згодом, на ще одній, дуже подібній гірці. Розірвало посеред труби, не на хрестовині.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Shurik » Вів січня 17, 2012 23:52

цікаво як в тебе двигун таке витримав?
В мене при такому куті вже червона лампа горить. Мушу ставати і тягнутись лебідкою :(
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення kot » Сер січня 18, 2012 1:58

Все это очень интересно и познавательно. Приятно,что мой вопрос заинтересовал многих. Но вопрос-то не об экстримальной езде, а о тормозах и серьгах.
Аватар користувача
kot
Участник движения
 
Повідомлення: 417
З нами з: Нед січня 15, 2012 11:49
Звідки: Одесса 063-491-96-22 067-738-14-39

Повідомлення Айри » Сер січня 18, 2012 2:15

Спроси Mironа - он расскажет как ездит его УАЗ и как себя ведет рессорная подвеска с кузовом от 31514 (верхние педали) и старой рамой с передними серьгами от 469го + еще и фордовский вакуумный усилитель уже стоит.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення kot » Сер січня 18, 2012 2:28

Было-бы не плохо послушать.
Аватар користувача
kot
Участник движения
 
Повідомлення: 417
З нами з: Нед січня 15, 2012 11:49
Звідки: Одесса 063-491-96-22 067-738-14-39

Повідомлення Bobikus » Сер січня 18, 2012 13:45

Shurik написав:цікаво як в тебе двигун таке витримав?
В мене при такому куті вже червона лампа горить. Мушу ставати і тягнутись лебідкою :(


В мене теж. Але я їду далі. В таких моментах для власного заспокоєння уявляю рятівну "масляну плівку", яка ще працює між кільцями і поршнем, шатунами і іншими парами тертя ;) За 3 роки експлуатації лампочка світилася дуже багато разів, інколи до хвилини-двох часу. Поки політ нормальний, не димить, тиск тримає.

Все это очень интересно и познавательно. Приятно,что мой вопрос заинтересовал многих. Но вопрос-то не об экстримальной езде, а о тормозах и серьгах.
Слушне зауваження, я теж хотів сказати, що приклади подавав лише для наочності, щоби показати вектори руху, які присутні і при цивільній їзді, але в менших амплітудах.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Олег N » Вів січня 31, 2012 0:44

Я конечно без инженерного образования Но в моем понимании разница в расположении серьги спереди или сзади при торможении есть . Попытаюсь объяснить .
1 Серьги находятся сзади. Рессоры спереди жестко привязаны, при торможении машина клюет рессоры выравниваются, рессоры как-бы тянут за собой мост , происходит действие на растяжение
2 Серьги находятся спереди . Рессоры жестко привязаны сзади при торможении машина клюет рессоры выравниваются и мост как-бы упирается в рессоры вот тут и засада, происходит действие на сжатие, то есть вес машины упирается через рессоры в мост .
В общем если по проще описать эффект: Берем крепкий но гнущийся прут. За него потянуть машину сможем, а толкнуть через него НЕТ
Аватар користувача
Олег N
Участник разговора
 
Повідомлення: 16
З нами з: Суб червня 11, 2011 18:55
Звідки: Киев, Ирпень

Повідомлення Olexa » Вів січня 31, 2012 10:08

Олег N, а ще при гальмуванні міст намагається провернутися вперед, відповідно, розтягуючи передню частину ресори, і стискаючи задню.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення sergey.shubsky » Нед лютого 12, 2012 20:51

Почему, при включении переднего моста, машину сильно бросает из стороны в сторону?
sergey.shubsky
 
Повідомлення: 1
З нами з: Нед лютого 12, 2012 20:45

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron