Dron написав:Згоден з тим, що ресора має прогинатися, як описав Бобікус, але гадаю, якщоб рессора вигиналася S-образною формою на стільки, щоб давати переміщення по горизонту у 3-5см.(при цому міст повинен був би провертатися навколо своеї осі десь градусів на 30-40) ресори довго-б невитримали. Більшість переміщєнь підвіски бере на себе саме серьожка - для того її туди і поставили. Таке моє ИМЖО.
Мені теж не вірилося, доки не спробував. Ось як доказ - моя фотка з моєї машини з S-подібною деформацією. Коваль сказав, що для того, аби так зігнути ресорну сталь потрібен був вигин (прокрут моста) на градусів 40-45. По слідах на арках я можу сміливо заявити про горизонтальний рух колеса до 5 см в обидвох напрямках. Це суттєво більше за хід серьг. Важко уявити, як хрестовини витримують такі кути самому складно віриться.