RomikV » Вів березня 20, 2012 21:28
Я в себе робив так: відкручував кардан від моста потім ключом на 27 відкручував гайку, знімав флянець, виймав підшипнік і убирав товще рег. кільце, потім збирав і перівіряв люфт. Якщо був люф то знову виймав підшипнік і виймав тоньше кільце. Вобщем підбирав оптимально щоб крутилось з натягом. Регулюваня перевіряв бедзвіном(кантер): чіпляв за отвір на флянці і помалу натягував помоєму повинно бути 3кг до початку обертання. Почитай мануал і все получиться. Я собі повністю робив задній міст з імплантацією блокіровки і по книжкі зібрав без люфтів, гулу і заїдань. Бажаю успіхів
Тент. Дв. 417. К-126гу.Гидроблок.Термос МЕРС. Колхозы. БТР блок зад.мост. Лифт-7см. Серьги ГАЗель. Бампер ГАЗ 66 защита фар ЗИЛ 131