Геометрія ходової

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Геометрія ходової

Повідомлення Olexa » П'ят березня 23, 2012 11:49

http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewto ... 276#134276
Айри написав:
Olexa написав:...на регулюванні сходження вчора був, на крутому німецькому стенді. В майстра були дуже круглі очі, а в екрана стенда був дуже червоний колір...

"агласите весь список пжалста... слайды, слайды!" - что - всё ТАК плохо?

Та ні, не надто :)

Зображення Зображення

Робочого слайду, де було червоне, нема.

За кастер, звісно, стенд червонів, бо в нього в базі нема УАЗів з перерізаним кастером. :)

З проблем майстер вказав на значний позитивний кут розвалу лівого переднього колеса (1°59' проти -0°43' в правого переднього, яке він назвав нормальним), та на просадженість лівої ресори та пружини на сантиметр-два.

Я був вскочив лівим переднім колесом в дірку в бетонному перекритті з’єднання дренажних каналів, не на швидкости, рушаючи з місця, але, здається, на пониженій. Погнув диск (кований), тягу Панара, трохи важіль поворотного кулака. Диск відрихтували, тягу вирівняли, важіль поворотного кулака погнутий не критично, й ні на що не впливає.

Можна припустити, що й мостові дісталося. А може, це міст від народження такий "точний"? :) Судячи з другого слайду, кут між віссю шквореня та площиною колеса зліва 12°37', а зправа 15°24'. А він же задається геометрією внутрішньої частини поворотного кулака — ця коротка й досить таки товста деталь хіба може зігнутися на 2°47'? Чи її такою зробили? :)

Те, що кут між віссю шквореня зліва 10°38', а зправа 16°07' (різниця 5°29'), то це залежить або від зовнішнього корпусу поворотного кулака, або від самого моста. Від чого саме? Лінійка до фланця кріплення поворотного кулака до кулака, і транспортир між лінійкою та землею?

Міст можна спобувати вирівняти пресом. Хоча все одно питання — до чого рівняти: щоб були однакові кути між осями шкворенів та вертикаллю, чи між площинами колес та вертикаллю? :) І як рівняти, намагатися гнути лише лівий кінець моста, щоб не пішов гуляти й правий кут?

Чи, може, правильніше поміняти кулаки? Чи шліфонути фланці?

Мабуть, варто спочатку оновити підвісу, поміняти втулки повздовжніх штанг, переміряти, й тоді дивитися.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Yalta_biker » П'ят березня 23, 2012 12:15

а чому форд-транзит? этот стенд тоже не знал углов уаза и пришлось программировать или значения такие же как у буса?
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Айри » П'ят березня 23, 2012 18:05

По чем вышел "стенд"? Может для начала съездить еще и на другой - для статистики...
Те, що кут між віссю шквореня зліва 10°38', а зправа 16°07' (різниця 5°29'),

Жуть какая то... Плюс к этому разница в касторе в 2 градуса... А что было ДО переделки кастора?
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Повідомлення Olexa » П'ят березня 23, 2012 19:32

Yalta_biker написав:а чому форд-транзит? этот стенд тоже не знал углов уаза и пришлось программировать или значения такие же как у буса?

Цей стенд не знав УАЗа, і майстер вибрав цей Форд. Наскільки я розумію, це впливає лише на стандартні допуски, але не на власне вимірювання.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Olexa » П'ят березня 23, 2012 19:35

Айри написав:По чем вышел "стенд"?

Регулювання сходження 160 грн.

Айри написав:Может для начала съездить еще и на другой - для статистики...

Пружини з ресорами все одно час міняти. А від цього зміняться кути.

Айри написав:
Те, що кут між віссю шквореня зліва 10°38', а зправа 16°07' (різниця 5°29'),

Жуть какая то... Плюс к этому разница в касторе в 2 градуса... А что было ДО переделки кастора?

Не міряв :). Після зміни кастера на іншому регулюванні з лазерами наміряли 6° та 7°. Здається, це було до удара.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення NoUaZ » П'ят березня 23, 2012 20:52

Olexa написав:Пружини з ресорами все одно час міняти. А від цього зміняться кути.

На мостовой машине развал и сход - нет.
А люфты пробовали перед регулировкой? Сайлентов клюшек? Ломиком?
Шкворня на люфт двумя руками?
Просто при сходе около ноля, с которым ты приехал, бобик должен был отвратительно рулится, а с двумя градусами разницы кастора еще и убегать в сторону. И 7 мм разнобазности что-то многовато.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Olexa » П'ят березня 23, 2012 21:03

NoUaZ написав:
Olexa написав:Пружини з ресорами все одно час міняти. А від цього зміняться кути.

На мостовой машине развал и сход - нет.

Ліва пружина дещо просіла. А передній кінець ключок рухається не вертикально, а навколо заднього кінця. Аналогічно ззаду. Втім, навряд чи з-за цього щось сильно набіжить. Хоча я не рахував.

Від заміни пружин (і ресор) може змінитися кастер.

NoUaZ написав:А люфты пробовали перед регулировкой?

Так.

NoUaZ написав:Сайлентов клюшек? Ломиком?

Майстер на сходженні сказав поміняти.

NoUaZ написав:Шкворня на люфт двумя руками?

Все гаразд (щойно підтягували).

NoUaZ написав:Просто при сходе около ноля, с которым ты приехал, бобик должен был отвратительно рулится,

Та нічого, якщо не рахувати шиммі. :)

NoUaZ написав:а с двумя градусами разницы кастора еще и убегать в сторону.

В ліву, але при гальмуванні. При русі прямо не помітно (може, я підсвідомо його тримав). Після регулювання сходження припинив і при гальмуванні.

NoUaZ написав:И 7 мм разнобазности что-то многовато.

Це "Разворот оси"? Може, заміна підвіски його змінить.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення NoUaZ » П'ят березня 23, 2012 21:37

Це "Разворот оси"? Може, заміна підвіски його змінить.

В частности сайлентов клюшек.
И на минусовой (по развалу) стороне неплохо бы проверить затяжку болтов ШОПК.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Olexa » П'ят серпня 17, 2012 10:44

Так. Було замінено передні втулки повздовжніх тяг, ресори разом зі втулками, пружини. Приїхав ще раз на той же стенд:

Зображення

Сказали, що одне з накінців’їв дохле точно, порадили поміняти всі (це Fenox, і їх вже один раз підтискали молотком); поміняти втулки стабілізатора (розбиті); заварити зламану опору стабілізатора; можливо, поміняти задні втулки повздовжніх тяг. Після цього приїжджати на регулювання.

По стану сказали, що геометрія в цілому більш-менш. Різниця кастора 37', в принципі, поза нормою 30', але для даної машини не повинно бути принципово, якщо не тягне в бік (не тягне). Сходження поза нормою, але регулювати має сенс після замін. Положення мостів більш-менш в межах допустимого.

P. S. Діагностика коштувала 100 грн. Кому цікаво, координати цього стенду в зображенні. Варто телефонувати завчасно, щоби були майстри, що працюють із не стандартними для цього стенду машинами.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість