Айри написав:Olexa написав:...на регулюванні сходження вчора був, на крутому німецькому стенді. В майстра були дуже круглі очі, а в екрана стенда був дуже червоний колір...
"агласите весь список пжалста... слайды, слайды!" - что - всё ТАК плохо?
Та ні, не надто
Робочого слайду, де було червоне, нема.
За кастер, звісно, стенд червонів, бо в нього в базі нема УАЗів з перерізаним кастером.
З проблем майстер вказав на значний позитивний кут розвалу лівого переднього колеса (1°59' проти -0°43' в правого переднього, яке він назвав нормальним), та на просадженість лівої ресори та пружини на сантиметр-два.
Я був вскочив лівим переднім колесом в дірку в бетонному перекритті з’єднання дренажних каналів, не на швидкости, рушаючи з місця, але, здається, на пониженій. Погнув диск (кований), тягу Панара, трохи важіль поворотного кулака. Диск відрихтували, тягу вирівняли, важіль поворотного кулака погнутий не критично, й ні на що не впливає.
Можна припустити, що й мостові дісталося. А може, це міст від народження такий "точний"? Судячи з другого слайду, кут між віссю шквореня та площиною колеса зліва 12°37', а зправа 15°24'. А він же задається геометрією внутрішньої частини поворотного кулака — ця коротка й досить таки товста деталь хіба може зігнутися на 2°47'? Чи її такою зробили?
Те, що кут між віссю шквореня зліва 10°38', а зправа 16°07' (різниця 5°29'), то це залежить або від зовнішнього корпусу поворотного кулака, або від самого моста. Від чого саме? Лінійка до фланця кріплення поворотного кулака до кулака, і транспортир між лінійкою та землею?
Міст можна спобувати вирівняти пресом. Хоча все одно питання — до чого рівняти: щоб були однакові кути між осями шкворенів та вертикаллю, чи між площинами колес та вертикаллю? І як рівняти, намагатися гнути лише лівий кінець моста, щоб не пішов гуляти й правий кут?
Чи, може, правильніше поміняти кулаки? Чи шліфонути фланці?
Мабуть, варто спочатку оновити підвісу, поміняти втулки повздовжніх штанг, переміряти, й тоді дивитися.