Лок-райт

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Лок-райт

Повідомлення Уазонутый » Суб березня 31, 2012 17:15

Насколько я понял, в Украине такое не делают, или ?
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Re: Лок-райт

Повідомлення Olexa » Суб березня 31, 2012 17:42

Уазонутый написав:Насколько я понял, в Украине такое не делают, или ?

Якщо не роблять, то і правильно роблять :). Диференціал з ударним блокуванням або розблокуванням теоретично може зіграти злий жарт на ожеледиці.

Та й навіщо? Якщо бюджетно, то є кулачкове блокування від БТР (теж ударне, доречі), якщо хочеться "геніального виробу невизнаного генію з магічними властивостями", то є ДАК (теж не плавний), якщо потрібен плавний самоблок, то є гвинтові квайф/торсен (той же Val Racing), ну і, нарешті, є заводські примусові з пневматичним приводом і мінімальним втручанням для встановлення.

А, все це роблять не в Україні. Так в Україні й позашляховиків своїх (легкових) не роблять.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Shurik » Нед квітня 01, 2012 0:32

Звідки ти взяв що ДАЛ ударний?
ДАК завжди працьює. То то саме що два двигуни один а один бік другйи на інший.

Єдине що він вимагає даякого моменту щоб прокрутити одне колесо відносно іншого, тому і "затискає кермо" на пердньому мості.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Нед квітня 01, 2012 17:14

Shurik написав:Звідки ти взяв що ДАЛ ударний?
ДАК завжди працьює. То то саме що два двигуни один а один бік другйи на інший.

Єдине що він вимагає даякого моменту щоб прокрутити одне колесо відносно іншого, тому і "затискає кермо" на пердньому мості.

Відповів у відповідній темі
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Уазонутый » Нед квітня 01, 2012 19:09

У приятеля Самурайка с локрайтом, мне понравилось как ведет себя машинка
а по гололеду я на Уазке не ездок, это машина выходного дня
для покатушек
Уазонутый
Участник движения
 
Повідомлення: 263
З нами з: П'ят січня 21, 2011 21:51
Звідки: Харьков

Повідомлення Olexa » Пон квітня 02, 2012 10:10

Уазонутый написав:У приятеля Самурайка с локрайтом, мне понравилось как ведет себя машинка

Звісно, з блокуванням на бездоріжжі краще, ніж без нього. :)

Але цей Самурайка, швидше за все, або приїхав до України з цим блокуванням, або йому його привезли, бо не було вибору.

На УАЗи достатній вибір як "самоблоків", так і диференціалів із примусовим блокуванням.

Уазонутый написав:а по гололеду я на Уазке не ездок, это машина выходного дня
для покатушек

Тоді став БТР або ДАК, і не парся, що в Україні не виробляють n+1-й тип самоблоків. :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість