Bobikus написав:
Щодо принципу дії регулятора - то він, згідно мого розуміння, повинен бути таким - при натиску на педаль та ГЦ в першій камері регулятора робиться тиск, який передається через пружину на мембрану. Мембрана, відповідно до натиску на неї, дозує тиск у другій камері, тобто камері заднього контура. Рівень пружності мембрани регулюється вручну штоком за посередництвом пружинки. Як результат - ми регулюємо пропорцію тиску переднього/заднього контура, коли в передньому тиск завжди 100% а в задньому він може бути 50-100% від переднього, в залежності від натиску пружини тобто кута повороту ручки.
Для кращого розуміння подаю лінк із схемою автоматичних регуляторів, які мені доводилось розбирати і змінювати силу натиску пружинки. У регульованих вся різниця у тому, що можна змінювати силу натиску пружинки з салону, без розбирання:
http://www.google.com/patents/EP0111526B1?cl=uk
Очень интересно, но ничего не понятно.
Теперь о другом:
"Колдун" работает по принципу: тормозим, машина клюет носом ( перед наклоняется, зад поднимается т.е. разгружается ). Т.к. разгруженной оси легче сорваться в юз, "колдун" перекрывает задний контур, и тормозят только передние колеса.
Теперь убираем "колдуна" , тормозное усилие на все колеса одинаковое. Задние,естественно, идут юзом, но и передние тормозят.
Разговаривал с водителями фур, так они специально делают так, что-бы тормоза полуприцепа брали раньше тормозов машины (при экстренном торможении машина останавливается ровно ).
Может и не надо ничего делать, пусть задние срываются в юз ?
P.S. Как вариант - установка ABS. Там "колдун" вообще не нужен, и тормозит идеально ровно. ( никто не ставил? ).