Стикався з таким не раз, закономірне явище. І дуже небезпечне в поворотах.
Свого часу багато експериментував, тому можу дати декілька порад.
Почну з того,
що точно не допоможе:
Заміна на барабани - барабани ловитимуть ще раніше, за винятком, якщо вони не мокрі. Якщо мокрі - взагалі не ловитимуть. Рекомендую взагалі відмовитись від барабанів в міру їх геморойності та неефективності - вони не здатні гальмувати на швидкості, по-різному кидають колеса в юз, не дають гальмувати на межі юзу, тобто в найефективнішому режимі ітд.
Зміна площі задніх дисків - не допоможе, так як в такому випадку диск лише втратить ефективність і наблизиться за характеристиками до барабану, тобто складніше буде гальмувати на грані юзу - або гальмує слабо або вже непердбачуваний юз.
Зменшення площі колодок - не допоможе, лише швидше стиратимуться.
Встановлення "колдуна" - в УАЗі надто великий хід підвіски для цього, а артикуляція мостів лише ускладнить процес гальмування. Не раджу тратити час.
Встановлення інших суппортів. Є теоретична можливість вгадати правильний розподіл гальмівних зусиль, але ймовірність цього є не ні на краплю не більшою ніж удар блискавки в мою тещу.
Встановлення некерованого регулятора від іномарки - ймовірність вгадати приблизно така як на пункт вище.
Що допоможе:Встановлення регулятора гальмівних зусиль заднього контура. Декілька порад, яким він повинен бути:
(!) Не просто кран, який звужує прохідність магістралі і тим самим лише робить вигляд корисного девайса. Важливо розуміти, що такий кран, якщо просто частково перекриває магістраль, спочатку викликає недогальмиування контуру, але потім, щомілісекунди, в міру натиску педалі, далі пропускає рідину і в результаті викликається те саме перегальмовування. В практиці це недогальмовування на початку поворота і можливість розвороту машини в його кінці. Тому клапан повинен дозувати не кількість рідини а тиск, причому пропорційно до натиску педалі.
Клапан повинен бути з ручним регулюванням. У нас машини не лише для доріг, а значить, що потрібно декілька режимів, це їзда дорогами, спуск з гірки задом, їзда з причепом, їзда з повним багажником. Для всіх цих режимів потрібна різна пропорція гальмування контурів. Ручне регулювання з салону дозволить зробити цей процес навіть приємним.
Особисто я після довгих експериментів поставив собі такий девайс, регулятор зусиль та гідроручник в одному.:
Тепер я можу не лише мати перевагу перед більшістю "барабанними" машинами на дорогах, але і почуваюся супервпевнено в горах. Крім того маю два незалежні ручники, можу гальмувати навіть у випадку пробою переднього контура. А ще на бобіку можу дріфтувати