ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Айри » Пон січня 27, 2014 2:14

Bobikus написав:ЛЯПА, дякую, заспокоїв. Мабуть буду брати АДС, ...натомість Тріал це китай.

Из личной переписки с менеджерами сайта 3160.ru (прислали ответ по поводу ВУТ):
Добрый день!
1 - 2206-3510010-11 (обозн. ОАО УАЗ, сделано в Китае)
2 - 2206-3510010-10 (обозн. ОАО УАЗ), он же имеет номер 42020.3741-3510010
(обозн. ОАО Автодетальсервис) - производится скорее всего тоже в Китае для ОАО АДС.
Детали взаимозаменяемы, отличаются производителем.

Ну а дальше как в том анекдоте - "у вас оригинальный Китай или подделка?" :D
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5816
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Bobikus » Пон січня 27, 2014 12:21

Це вже справді стає анекдотом :)

Чи правильно я зрозумів, що судячи з маркування "ОАО УАЗ" на обидвох виробах, це офіційна поставка з Китаю на завод і ці запчастини ставлять на нові УАЗи? Щось складно уявити, як 25-кілограмовий комплект залізяк з простою конструкцією дешевше робити за 1000 км від заводу, в іншій країні і це виходить дешевше і не менш якісніше, при тому, що Китай закуповує сировину в тій же Росії. Просто не вкладається в розуміння, тут десь мусить сидіти підвох :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Панда » Пон січня 27, 2014 14:11

:lol:
что же тут не понятного. из Китая все дешевле.
дешевая рабочая сила, дешевое производство, другие налоги, нет накруток в 1000% как у нас, и т.д. там работают от объема, а у нас от "больше накрутить".
у нас коммерция оперяется на - купил за 20 грн, накрутил, перепродал, там накрутили, перепродали, накрутили и на выходе уже 200 грн.
или многие продающие на форуме так не делают? :lol:
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2222
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення gleb » П'ят січня 31, 2014 12:15

Ага, а в уазолабазах узлы с кацапии стоят дороже, чем Хола или Фенох. А продаваны с придыханием добавляют: "так это ж с Ульяновска!, оригинал".
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Bobikus » Сер травня 21, 2014 13:06

Купив дві нові півосі АДС, поставив на машину, проїхав 200 км, 150 яких асфальтом і от тобі і сюрпрайз :)

Звернуло у болоті, суперсильного навантаження не було, просто глибоке болото, буксував, вибирався. Буду вдячний за версії можливої причини. От сиджу і думаю - чи то брак, чи то така якість чи може я чогось не розумію і не треба було слухатись порад на бірфльд переходити а просто ставити рідні півосі? І що взагалі такий за зріз дивний, під кутом? Від нього до речі, виперло хаб з кришечкою в болото, так їх і не знайшов:).

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення аир болотный » Сер травня 21, 2014 13:21

Думаю,що так лопаеться піввісь коли під навантаженням вигинаеться дугою чи зміею(не рівномірна прокалка деталі), або с самого початку була кривою. Інших міркувань я не знайшов.
Танкистом можеш ты не быть, но трактористом быть обязан!
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення shpion » Сер травня 21, 2014 16:11

А колеса які?
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Bobikus » Сер травня 21, 2014 16:40

34", протектор Сімекс. Їжджу на таких вже близько 5 років.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення gleb » Сер травня 21, 2014 17:08

Оресте, це китайска якість. Такого гівна вистачає де не кинь оком.
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Bobikus » Сер травня 21, 2014 17:09

gleb написав:Оресте, це китайска якість. Такого гівна вистачає де не кинь оком.

На початку теми говорилося, що це єдиний китай, який не ламається. Що ж робити, якщо немає кращих? Невже продавати УАЗ?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення gleb » Чет травня 22, 2014 9:25

Змирися.
І з надсучасними автівками така ж сама історія. Тільки прайси вищі.
Немає вже давно у виробників задач дотримання потрійного армійського запасу міцності запчастин.
В мене, наприклад, новий кранік зливу ОР з радіатора заклинив від третього закручування. Довелося знімати радіатор.
В магазинах таке ж гівно на полицях. Відшукав старий радянський кранік і вкрутив його.
Вертатися до шрусів-вбивць (Бендікс-Вейс) бажання нема. Сам собі такі ж АДС-и вкинув.
За все платить споживач, хай їм повиздихати. :x
Виходячи з фото деталь некалена, або недокалена. Її скрутило в штопор.
ГАЗ 69
Аватар користувача
gleb
Участник форума
 
Повідомлення: 186
З нами з: Пон грудня 28, 2009 14:09
Звідки: Киев, Оболонь

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення shpion » Чет травня 22, 2014 10:26

А мені здається, що навпаки перекалена, або технологічний брак, тріщина при закалці.
Ось що відбувається з незакаленими піввісями
Зображення
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Bobikus » Чет травня 22, 2014 13:20

Купив і поставив ще одну, таку ж. Себе заспокоюю що це був просто брак, тим паче скрутило коротку а не довгу піввісь, в короткої менша площа скручування, відтак за законами фізики вона мала крякнути другою. Більше аргументів для самозаспокоєння, на жаль, немає.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення shpion » Чет травня 22, 2014 14:34

От якраз навпаки. Чим довший вал тим він краще демферує ударні навантаження, тобто скручується. І як наслідок чим коротший, тим менший кут на який може скрутитися вал до початку деформації чи руйнування.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

Повідомлення Bobikus » Чет травня 22, 2014 18:17

shpion написав:От якраз навпаки. Чим довший вал тим він краще демферує ударні навантаження, тобто скручується. І як наслідок чим коротший, тим менший кут на який може скрутитися вал до початку деформації чи руйнування.

Гм, мені завжди здавалося, що піввісь не піддається ударним навантаженням, демпферування бере на себе колесо, ресори, двигун. Натомість подібні поломки відбуваються якраз через довготривале навантаження, відтак до облому схильною буде та піввісь, що є довшою, так як у скрученому вигляді молекули не такі щільні, ризик розриву під навантаженням у деформованому вигляді більший. Як приклад - - передімною лежить 2 кусочки шлангу - 3 см і 20 см, 3-сантиметровий я не можу прокрутити пальцями, натомість 20-сантиметровий легко скручується у спіраль. Як ще один доказ - задні півосі міняв лише довгі (вже 2 шт). Коротку ще не рвав ніколи. Думаю, не один я. Невже я не правий?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість