Сторінка 2 з 3

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Пон січня 27, 2014 2:14
Айри
Bobikus написав:ЛЯПА, дякую, заспокоїв. Мабуть буду брати АДС, ...натомість Тріал це китай.

Из личной переписки с менеджерами сайта 3160.ru (прислали ответ по поводу ВУТ):
Добрый день!
1 - 2206-3510010-11 (обозн. ОАО УАЗ, сделано в Китае)
2 - 2206-3510010-10 (обозн. ОАО УАЗ), он же имеет номер 42020.3741-3510010
(обозн. ОАО Автодетальсервис) - производится скорее всего тоже в Китае для ОАО АДС.
Детали взаимозаменяемы, отличаются производителем.

Ну а дальше как в том анекдоте - "у вас оригинальный Китай или подделка?" :D

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Пон січня 27, 2014 12:21
Bobikus
Це вже справді стає анекдотом :)

Чи правильно я зрозумів, що судячи з маркування "ОАО УАЗ" на обидвох виробах, це офіційна поставка з Китаю на завод і ці запчастини ставлять на нові УАЗи? Щось складно уявити, як 25-кілограмовий комплект залізяк з простою конструкцією дешевше робити за 1000 км від заводу, в іншій країні і це виходить дешевше і не менш якісніше, при тому, що Китай закуповує сировину в тій же Росії. Просто не вкладається в розуміння, тут десь мусить сидіти підвох :)

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Пон січня 27, 2014 14:11
Панда
:lol:
что же тут не понятного. из Китая все дешевле.
дешевая рабочая сила, дешевое производство, другие налоги, нет накруток в 1000% как у нас, и т.д. там работают от объема, а у нас от "больше накрутить".
у нас коммерция оперяется на - купил за 20 грн, накрутил, перепродал, там накрутили, перепродали, накрутили и на выходе уже 200 грн.
или многие продающие на форуме так не делают? :lol:

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: П'ят січня 31, 2014 12:15
gleb
Ага, а в уазолабазах узлы с кацапии стоят дороже, чем Хола или Фенох. А продаваны с придыханием добавляют: "так это ж с Ульяновска!, оригинал".

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Сер травня 21, 2014 13:06
Bobikus
Купив дві нові півосі АДС, поставив на машину, проїхав 200 км, 150 яких асфальтом і от тобі і сюрпрайз :)

Звернуло у болоті, суперсильного навантаження не було, просто глибоке болото, буксував, вибирався. Буду вдячний за версії можливої причини. От сиджу і думаю - чи то брак, чи то така якість чи може я чогось не розумію і не треба було слухатись порад на бірфльд переходити а просто ставити рідні півосі? І що взагалі такий за зріз дивний, під кутом? Від нього до речі, виперло хаб з кришечкою в болото, так їх і не знайшов:).

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Сер травня 21, 2014 13:21
аир болотный
Думаю,що так лопаеться піввісь коли під навантаженням вигинаеться дугою чи зміею(не рівномірна прокалка деталі), або с самого початку була кривою. Інших міркувань я не знайшов.

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Сер травня 21, 2014 16:11
shpion
А колеса які?

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Сер травня 21, 2014 16:40
Bobikus
34", протектор Сімекс. Їжджу на таких вже близько 5 років.

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Сер травня 21, 2014 17:08
gleb
Оресте, це китайска якість. Такого гівна вистачає де не кинь оком.

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Сер травня 21, 2014 17:09
Bobikus
gleb написав:Оресте, це китайска якість. Такого гівна вистачає де не кинь оком.

На початку теми говорилося, що це єдиний китай, який не ламається. Що ж робити, якщо немає кращих? Невже продавати УАЗ?

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Чет травня 22, 2014 9:25
gleb
Змирися.
І з надсучасними автівками така ж сама історія. Тільки прайси вищі.
Немає вже давно у виробників задач дотримання потрійного армійського запасу міцності запчастин.
В мене, наприклад, новий кранік зливу ОР з радіатора заклинив від третього закручування. Довелося знімати радіатор.
В магазинах таке ж гівно на полицях. Відшукав старий радянський кранік і вкрутив його.
Вертатися до шрусів-вбивць (Бендікс-Вейс) бажання нема. Сам собі такі ж АДС-и вкинув.
За все платить споживач, хай їм повиздихати. :x
Виходячи з фото деталь некалена, або недокалена. Її скрутило в штопор.

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Чет травня 22, 2014 10:26
shpion
А мені здається, що навпаки перекалена, або технологічний брак, тріщина при закалці.
Ось що відбувається з незакаленими піввісями
Зображення

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Чет травня 22, 2014 13:20
Bobikus
Купив і поставив ще одну, таку ж. Себе заспокоюю що це був просто брак, тим паче скрутило коротку а не довгу піввісь, в короткої менша площа скручування, відтак за законами фізики вона мала крякнути другою. Більше аргументів для самозаспокоєння, на жаль, немає.

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Чет травня 22, 2014 14:34
shpion
От якраз навпаки. Чим довший вал тим він краще демферує ударні навантаження, тобто скручується. І як наслідок чим коротший, тим менший кут на який може скрутитися вал до початку деформації чи руйнування.

Re: ШРУС системы Бирфильд: как, сколько, где

ПовідомленняДодано: Чет травня 22, 2014 18:17
Bobikus
shpion написав:От якраз навпаки. Чим довший вал тим він краще демферує ударні навантаження, тобто скручується. І як наслідок чим коротший, тим менший кут на який може скрутитися вал до початку деформації чи руйнування.

Гм, мені завжди здавалося, що піввісь не піддається ударним навантаженням, демпферування бере на себе колесо, ресори, двигун. Натомість подібні поломки відбуваються якраз через довготривале навантаження, відтак до облому схильною буде та піввісь, що є довшою, так як у скрученому вигляді молекули не такі щільні, ризик розриву під навантаженням у деформованому вигляді більший. Як приклад - - передімною лежить 2 кусочки шлангу - 3 см і 20 см, 3-сантиметровий я не можу прокрутити пальцями, натомість 20-сантиметровий легко скручується у спіраль. Як ще один доказ - задні півосі міняв лише довгі (вже 2 шт). Коротку ще не рвав ніколи. Думаю, не один я. Невже я не правий?