Модератор: Модераторы форума
Айри написав:А дальше что? Задний перечулковываешь под длинный чулок, а перед как?
Bobikus написав:А не простіше розширити колію проставками/дисками? Не розумію переваг такого бубна.
Как именно?Nazar написав:Я решил взять ось уаза и удленить ее на 20см.
Bobikus написав:А не простіше розширити колію проставками/дисками? Не розумію переваг такого бубна.
аир болотный написав:Я сейчас перехожу на пружины по кругу(4-link сзади и 3-link спереди) и вояки тоже, для себя решил углубляться пружинами в раму (с местным усилением) там всего на пару см нужно, на мой взгляд так правильней всего если с розшырением мостов не заниматься.
Айри написав:Как именно?Nazar написав:Я решил взять ось уаза и удленить ее на 20см.
Айри написав:Bobikus написав:А не простіше розширити колію проставками/дисками? Не розумію переваг такого бубна.
Дивлячись - на скільки... Проставки - максимум - 40-50мм. Тобто колію "розширюємо" аж на 80-100 мм.
А, наприклад, цивільні (колхози) мости можливо розширити одразу спокійно на 200мм.
А ще можна кинути потім додатково ті ж самі проставки або диски з "-" вилітом.
Nazar написав:Bobikus написав:А не простіше розширити колію проставками/дисками? Не розумію переваг такого бубна.
При всем уважении.
Проще не покупать уазик и ездить на ланосе не задаваясь вообще ни какими вопросами, не думаю что наш брат когда нить начнет искать легкий путь.
Вот скажи мне, как ты на пружину повесишь задний мост? подумав, сам найдешь ответы на вопросы, но при необходимости помочь, могу все разжевать, мне не в падло, для чего Вам и пишу.
проставка 50 + дик 50 х2 = 200 мм колії. А якщо відштовхуватись від рідного вилету +22 то колія росте на 244 мм. Можливе і подальше нарощування ширини за рахунок збільшення ширини диска.Дивлячись - на скільки... Проставки - максимум - 40-50мм. Тобто колію "розширюємо" аж на 80-100 мм.
Ну почнемо з того, що перехідні проставки не навантажують шпильок, а виліт -22 навантажує ступиці не більше ніж рідний заводський +22. Бюджет залежить від того, що стоїть на машині. Якщо нічого не стоїть - тоді комплект проставок+комплект нових дисків = менше 5800 грню Так, немала сума але вона разова, натомість виточити піввісь, поставити її, потім зламати її на покатушках, розібрати машину в болоті, знайти іншу машину, поїхати на ній до токаря, виточити нову піввісь, завезти назад на покатушки, поставити в болоті на машину, зібрати все і в кращому випадку на ранок тихо поїхати додому скільки коштує? А що якщо це буде відбуватися постійно, яка сума збитків буде? Фізики не обманеш - чим довша піввісь тим більший шанс її скрутити, тим паче що йдеться про практично кустарне виготовлення. Я би рахував по-правильному.от мы берем, воен мост, ставим планшайбы, и гражданские полуоси, получаем +80мм, начинаем нагружать шпильки и ступицу ставим проставки по максимуму +180мм, и так, мы получили +180мм затратив примерно 7000грн.?
Bobikus написав:Подумав ще раз, відповіді не прийшли самі. Тому питання нафіга залишається відкритим.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість