Olexa написав:Bobikus написав:станом на зараз у мене стоїть ще страшніший конфіг: 16х7-35 + проставки по 30 мм, тобто наявний виліт це 65 мм, що на 87 мм ширше заводського. Від цього машина стає суперстабільною на поворотах а також тримає більші бокові перекоси, що важливо особисто для мене.
А як керованість на асфальті, і на яких швидкостях?
Чи вона таки не буває на асфальті?
Керованість на асфальті до 110 кмг за спідометром (а більше не їде) абсолютно нормальна, інколи при вибитій колії трішки підрулює, але це радше проблема широкої гуми ніж колії. Що цікаво на бездорі чекав більшого вибивання керма з рук, але воно в порівнянні з штатним взагалі зникло.
Якось (не було що робити) одягнув проставки (35мм) + диски з вильотом мінус 20.
І не міг зрозуміти чому під час тої поїздки машина весь час зависала на колії (34" + редукторні мости) там де коллеги (34" + редукторні мости) проїзджали без проблем.
А виявилось, що проставка віддалила диск настільки, що "оголився" корпус бортової передачі і він постійно зависав на колії.
А ще дуже класно на такій широченній колії рулити між дерев
У мене колхози, тому оголення редуктора не загрожує. У лісі теж боявся, що за дерева будуть зачіпатися, але це тільки теоретично, практично колесо легко деформується і проїжджає будь-яку бокову перешкоду, виступання за межі кузова насправді невеличке, не більше 2-3 см, це навпаки добре бо при злітанні в колію об її стінку тепер б'ється гумове колесо а не кузов як раніше. Тим не менше явним і помітним мінусом такої ширини є падіння в колію ЗІЛів і КрАЗів, бо ширина тепер ідентична з ними
Також теоретичним мінусом є зменшення поперечного "кута рампи" (інша назва "радіус прохідності") - одного з основних показників прохідності. Тим не менше в реальному житті я цього мінуса ще не помічав.