nosar написав:Ручник это СиИла, осорбенно в Уазе , если С Вилиса слизана значит надежна навсегда.
Ага... Оце тільки спілкувалися в Академії з Onega про те, що класичний УАЗівський ручник з тягою, за рахунок нееластичности цієї тяги, або доходить до наступного зубця, або не доходить, в результаті він часто виявляється затягненим не настільки, наскільки це міг би зробити водій, просто тому, що до наступного зубця не дістало. А сучасний УАЗівський ручник з тросом таки можна дотягнути за рахунок якої-не-якої еластичности троса.
Тому не треба молитися на застарілі рішення, навіть якщо вони штатівські.
P. S. Для тих, хто не в УАЗі. Ручник в УАЗах (крім
майбутніх гідравлічних, із-за зміни роздатки) це окреме барабанне гальмо на виході з роздатки на задній кардан (а враховуючи 100% міжмостове блокування, і на передній, якщо увімкнено повний привід, на відміну від ручників недоприводів). У
старих УАЗах від приводиться в дію тягою від важеля, розташованого вертикально. В
нових УАЗах важіль ручника розташовано як у недоприводах, і ручник приводиться в дію коротким тросом в обплетенні від цього важеля.