Мой опыт разварки дисков

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Сер січня 29, 2014 22:10

Ну я валяюсь от цих холопів :lol:
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення shpion » Чет січня 30, 2014 13:17

з таким варіантом "розварки" без зміни вильоту,
широкі колеса просто так не поставляться, ібо будуть впиратися в раму,

Почему это не влезут? Растояние от рамы не изменяется, диск расширяется наружу, а растояние до рамы какое было, такое и остается. Это разве что радиус поворота может немного увеличится, так как диаметр колес буде больше и при повороте могут затирать.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Bobikus » Чет січня 30, 2014 14:01

shpion написав:
з таким варіантом "розварки" без зміни вильоту,
широкі колеса просто так не поставляться, ібо будуть впиратися в раму,

Почему это не влезут? Растояние от рамы не изменяется, диск расширяется наружу, а растояние до рамы какое было, такое и остается. Это разве что радиус поворота может немного увеличится, так как диаметр колес буде больше и при повороте могут затирать.

При розширенні диску робоча площа ската залишається такою ж. Також при цьому діаметр колеса, розрахованого на 6,5 дюймів і заборотваного на 10 дюймів як правило зменшується а не виростає, але це міліметри, малосуттєво. До речі, цікава економічна доцільність - скільки коштує виготовити такий диск в порівнянні з купівлею нового з таким же вилетом та шириною?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Чет січня 30, 2014 15:06

З усією повагою до практиків, але хоть трохи почітайте та порахуйте, як може остатись "площіна диску" такою же.
При розварці диску на 75 мм., середня лінія "площіни диску " від якої розраховується розмір ЕТ зміщується на 1\2 від розміру вставки. 75,0 \2 =37,5 мм. Стокове ЕТ +22. Розрахуємо: 37,5-22,0 = 17,5 мм. У розвареному діску маємо ЕТ-17,5. Це приклад. Ріжте, розраховуйте, а чі має це доцільність вирішуоє кожен для себе. Кому купувати, а кому у гаражі сидіти. :wink:
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення shpion » Чет січня 30, 2014 15:47

Надо уточнить, что при такой разварке, дисковые тормоза не станут.
При розширенні диску робоча площа ската залишається такою ж. Також при цьому діаметр колеса, розрахованого на 6,5 дюймів і заборотваного на 10 дюймів як правило зменшується а не виростає, але це міліметри, малосуттєво.

Я имел ввиду, что как правило такие диски делают не под колеса штатного диаметра.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » Чет січня 30, 2014 15:55

Штатная Я шка ну очень хорошо смотрится на 8 дюмах, при єтом 0 вылет тоже на пользу
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Ziro-cool » Чет січня 30, 2014 16:57

ладно, кожен залишається при своїй думці,

+1 до Шпіона, дискові не залізуть,

широкі колеса як впиралися в раму так і будуть,


але я все таки за переробку коліс, а не просто купування,

всім мир.
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Borodach » П'ят січня 31, 2014 0:45

Ну поясню ще раз, до дикових тормозів ЕТ не має ні якого відношення, бо відстань колеса до рами не змінна при розварках, щоб влізли дискові гальма треба вставити проставку, згоден це теж змінює ЕТ, але це зовсім різні речі. ТОму кожен і робє те що йому треба. Під дискові в мене готові диски на 16, там не має цих проблем. Але за другим підходом переварюючі середену можна і для дискових гальмів висвоботи місце та і ЕТ зробити на -30-40. Я за мир. :wink:
050-326-11-63
Аватар користувача
Borodach
Участник движения
 
Повідомлення: 346
З нами з: Вів червня 14, 2011 11:38
Звідки: Краматорск
Телефон: 050-326-11-63
Машина: УАЗ 469, VOLVO 940, РАФ

Re: Мой опыт разварки дисков

Повідомлення Ziro-cool » Пон лютого 03, 2014 20:50

всьо, підтримаю..... :D
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Поперед.

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron