Модератор: Модераторы форума
shpion написав:Там диаметр подшипника маловат, следовательно шарики маленькие, больше нагрузки на обоймы. В роликовом эти нагрузки поменьше будут, следовательно роликовый предпочтительней. Это чисто теоретически.
Але ж площа контакту з обоймою у кульки більша
Ziro-cool написав:по суті підшипників скажу,
ремонтуємо купу КПП передньопривідних автівок,
в більшості підшипники диференціала йдуть роликові, а не шарікові,
шарікові в дуже дешевих авто, для прикладу в СЕНСі, який і норм машиною назвати складно,
в усіх дорогих авто, Ауді, Японці, мерс\бумер (задній редуктор) строго роликові,
та й роликовий завжди можливо підтягнути...(регулювальними шайбами)
shpion написав:Але ж площа контакту з обоймою у кульки більша
С чего бы это? У шарика контакт - точка, у ролика - прямая.
ice написав:Не про той підшипник мова. Конусний тільки можна підтягнути. Мова про отакий http://cartuz.com.ua/detail/get_one_detail/121079.html підшипник чи отакий http://cartuz.com.ua/detail/get_one_detail/228714.html краще.
Ziro-cool написав:ааа, та звичайно роліки, шаріковий слабший
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість